Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 16 mei 2006, 07:29   #141
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Enfin, ik ga dus een video maken over hoe christen-democraten in dit land een (zowaar geliefde) communist hebben laten ombrengen omdat hij republikein was en daar voor uit kwam.
Oud 16 mei 2006, 07:29   #142
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Zeg, en vergeet het Agusta-schandaal niet. Persoonlijk roert het me meer te weten dat belastingsgeld voor dat soort zaken aangewend werd, dan dat er mogelijks een VB'er kickt op hitlergroeten. Die zijn namelijk gratis.
Durft u te beweren dat het VB gevrijwaard zal blijven van corruptie indien ze aan de macht zijn... Alvast een leuk voorproefje: probeer maar eens als VB-lid een congres van VB binnen te komen met een 'afwijkend' stemgedrag...
Oud 16 mei 2006, 07:30   #143
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wat maakt dan wel de grens uit volgens u tussen "rechts" en "extreem-rechts"? Welke kwalificaties dicht u respectievelijke de eerste en tweede toe?
Ik beschouw mezelf als centrum-rechts. Als u het verschil niet ziet tussen gematigd rechts en extreem-rechts, dan is het toch wel enigszins erg met u gesteld...

Extreem-rechts is veel extremer in haar bewoordingen en daden dan een gematigd "rechts" iemand. Extreem-rechts schuwt geweld niet, dat hebben we destijds wel gezien toen het VMO met Bert Eriksson een Franstalige school bezette, de kogels vlogen buiten in het rond en het is miraculeus te noemen dat er die dag geen doden zijn gevallen.

Laatst gewijzigd door Kim : 16 mei 2006 om 07:30.
Kim is offline  
Oud 16 mei 2006, 07:30   #144
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Of hoe men met oogkleppen kan rondlopen...

Viseert u de andere partijen maar en wees blind voor wat het VB op haar kerfstok heeft staan, typisch.
Wees dan eens concreet over die zogezegde "wandaden" van het Vlaams Blok?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 16 mei 2006, 07:31   #145
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enfin, ik ga dus een video maken over hoe christen-democraten in dit land een (zowaar geliefde) communist hebben laten ombrengen omdat hij republikein was en daar voor uit kwam.
Ga uw gang, ik zal een van uw eerste toeschouwers zijn!
Kim is offline  
Oud 16 mei 2006, 07:31   #146
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wees dan eens concreet over die zogezegde "wandaden" van het Vlaams Blok?
http://www.blokwatch.be/content/cate...78/51/lang,nl/

Leest u zelf maar eens na.
Kim is offline  
Oud 16 mei 2006, 07:32   #147
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Durft u te beweren dat het VB gevrijwaard zal blijven van corruptie indien ze aan de macht zijn... Alvast een leuk voorproefje: probeer maar eens als VB-lid een congres van VB binnen te komen met een 'afwijkend' stemgedrag...
Het was "uebernazi" Dillen die ijverde voor een strenge controle op de intercommunales en het instellen van gebroken verloning en examens daarvoor. Zoals je misschien weet zijn intercommunales hét jobje bij uitstek voor de corrumperende politicus.

Hugo Coveliers ijvert al jaren voor een commissie tegen corruptie, maar dat wordt doodgewoon weggelachen.
Oud 16 mei 2006, 07:32   #148
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Erg Van Rossemistisch....
Oud 16 mei 2006, 07:34   #149
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Erg Van Rossemistisch....
Die hebben de christen-democraten in den bak gestoken! De fascisten!
Oud 16 mei 2006, 07:34   #150
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik beschouw mezelf als centrum-rechts. Als u het verschil niet ziet tussen gematigd rechts en extreem-rechts, dan is het toch wel enigszins erg met u gesteld...

Extreem-rechts is veel extremer in haar bewoordingen en daden dan een gematigd "rechts" iemand. Extreem-rechts schuwt geweld niet, dat hebben we destijds wel gezien toen het VMO met Bert Eriksson een Franstalige school bezette, de kogels vlogen buiten in het rond en het is miraculeus te noemen dat er die dag geen doden zijn gevallen.
Geweld is helemaal geen kenmerk van "extreem-rechts". Geweld komt als jammerlijke uiting in alle milieus voor. Spijtig genoeg. De fout van een enkel individu of van een handjevol mensen kan het geheel niet in vraag stellen.

Bij deze herhaal ik trouwens nogmaals mijn nog steeds onbeantwoorde vraag: over welke wandaden van het Vlaams Blok heeft u het? En hoe komt u er toe het Vlaams Blok als "extreem-rechts" te betitelen? Met het VMO afkomen, is geen antwoord. Laat dat alvast duidelijk zijn.
Oud 16 mei 2006, 07:34   #151
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Soit, nog veel discussieplezier, ik ga mijn cursussen eens ter hand nemen...
Kim is offline  
Oud 16 mei 2006, 07:35   #152
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie geen enkele wandaad staat die de partij zou hebben begaan. Daarenboven merk ik dat u geen concreet antwoord weet te geven, wat de zoveelste zwijgzame bekentenis van uw gebrek aan kennis in dit dossier.
Oud 16 mei 2006, 07:35   #153
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Soit, nog veel discussieplezier, ik ga mijn cursussen eens ter hand nemen...
Dada!
Oud 16 mei 2006, 07:35   #154
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het was "uebernazi" Dillen die ijverde voor een strenge controle op de intercommunales en het instellen van gebroken verloning en examens daarvoor. Zoals je misschien weet zijn intercommunales hét jobje bij uitstek voor de corrumperende politicus.

Hugo Coveliers ijvert al jaren voor een commissie tegen corruptie, maar dat wordt doodgewoon weggelachen.
Dillen 'de onverwoestbare' ijvert zowat voor vanalles en nog wat... Coveliers heeft wel gelijk, corruptie hoort nergens thuis, maar kan je de zekerheid geven dat eventuele VB uitvoerende mandatarissen zich hier niet aan gaan bezondigen? Ik denk het niet!
Oud 16 mei 2006, 07:36   #155
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
-
Bij deze herhaal ik trouwens nogmaals mijn nog steeds onbeantwoorde vraag: over welke wandaden van het Vlaams Blok heeft u het? En hoe komt u er toe het Vlaams Blok als "extreem-rechts" te betitelen? Met het VMO afkomen, is geen antwoord. Laat dat alvast duidelijk zijn.
1. Het Vlaams Blok heeft zichzelf altijd als extreem-rechts geprofileerd
2. Ik heb u de link van Blokwatch gegeven, lees het zelf na. Beter nog, bekijk de reportage, dan ziet u wat er allemaal plaatsgevonden heeft.

En nu ga ik u verder laten "vissen", u heeft de nodige info gekregen, aan u om het te willen zien natuurlijk en een bron niet weg te lachen enkel en alleen omdat ze in uw ogen iets te "links" is.
Kim is offline  
Oud 16 mei 2006, 07:36   #156
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is het verband tussen het ene en andere? Daarenboven heb ik tijdens de voorbereidende werkgroepvergadering al een ander stemgedrag getoond dan de meerderheid. Dat is me nooit kwalijk genomen. U lult er dus echt maar op los. Ik spreek van binnenuit en uit ervaring. U niet. U heeft alleen uw vooroordelen.
Oud 16 mei 2006, 07:37   #157
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dillen 'de onverwoestbare' ijvert zowat voor vanalles en nog wat... Coveliers heeft wel gelijk, corruptie hoort nergens thuis, maar kan je de zekerheid geven dat eventuele VB uitvoerende mandatarissen zich hier niet aan gaan bezondigen? Ik denk het niet!
Natuurlijk niet, beweert iemand dat dan? Het ging over schandalige feiten van partijen. Trouwens, zulke commissie zou al een drempel betekenen, omdat er vaste controle wordt uitgevoerd.
Oud 16 mei 2006, 07:38   #158
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
2. Ik heb u de link van Blokwatch gegeven, lees het zelf na. Beter nog, bekijk de reportage, dan ziet u wat er allemaal plaatsgevonden heeft.

En nu ga ik u verder laten "vissen", u heeft de nodige info gekregen, aan u om het te willen zien natuurlijk en een bron niet weg te lachen enkel en alleen omdat ze in uw ogen iets te "links" is.
Ik zie geen enkel element dat een wandaad moet voorstellen. Ik zie geen vermelding van corruptieschandalen, geen elementen van machtsmisbruik. 't Enige wat de partij kan worden aangewreven vanuit PC-hoek is dat men kritiek uit op zaken die door de PC-kerk als onbetamelijk worden geacht. Waarlijk, wat een "wandaad"...
Oud 16 mei 2006, 07:39   #159
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat is het verband tussen het ene en andere? Daarenboven heb ik tijdens de voorbereidende werkgroepvergadering al een ander stemgedrag getoond dan de meerderheid. Dat is me nooit kwalijk genomen. U lult er dus echt maar op los. Ik spreek van binnenuit en uit ervaring. U niet. U heeft alleen uw vooroordelen.
Ik heb ook kennis via via van de structuren van de partij... [SIZE=1]sommige mensen zijn nu éénmaal ook politiek actief buiten de fora.... [/SIZE][SIZE=2]Mijn 'vooroordeel' is dus gestoeld op idd 'hear/say' maar wel vrij betrouwbare bronnen. Een congres is trouwens geen werkgroep...[/SIZE]
Oud 16 mei 2006, 07:41   #160
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Natuurlijk niet, beweert iemand dat dan? Het ging over schandalige feiten van partijen. Trouwens, zulke commissie zou al een drempel betekenen, omdat er vaste controle wordt uitgevoerd.
Oppositie voeren is nu éénmaal tien maal makkelijker dan regeren hé....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be