![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een anekdote ter staving. Gisteren kwam hier een vriendinnetje (15 jaar) van mijn dochter binnen, ik zal ze Sofie noemen. Ze komt uit een idealistisch links-progressief, groen nest. Woont comfortabel op het platteland maar gaat naar school in één van de grotere steden van Vlaanderen. Het gesprek kwam als vanzelf op de Antwerpse moorden en Sofie deed haar best om de politiek-correcte mantra af te haspelen. Hoe erg het toch is met die racisten en dat soort dingen. Ik heb daar geïnteresseerd en met respect naar geluisterd. En plots, zonder enige overgang, begon ze over haar ervaringen in de stad waar ze naar school ging: "Weet je wat ik niet meer kan verdragen? Dat ik in de stad niet meer over straat kan lopen zonder lastig gevallen te worden. Bendes van drie, vier jongeren lopen achter je, ze roepen lelijke dingen, gaan voor je staan etc. Echt bang word ik als ze in een auto zitten en traagjes achter mij blijven rijden." Voila, wie het Vlaams Belang écht onderuit wil halen, weet wat hem te doen staat. |
|
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En jij schijnt niet te begrijpen dat 'erkennen dat er problemen zijn' praat voor de vaak is die geen aarde aan de dijk zet. |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar gaan we dat naartoe schrijven? Het frankske is gevallen na 50 jaar immigratie. Werd dat effe tijd. Nu hopen dat het geen 50 jaar meer duurt eer ze wat aan die problemen gaan doen. |
|
![]() |
![]() |
#147 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het multiculturele drama bedoel je? |
|
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() [quote=Duym;1715362]Nog niet resultaat veel gezien. Mij lijkt het probleem voortdurend te verergeren.
En jij gelooft dus echt dat het VB wel snel voor resultaten zal zorgen. Dream on, zou ik zo zeggen. Als jij dat liever zo noemt mag dat hoor (vrije meningsuiting weet je wel), maar daarmee verander je niets aan het feit dat het er is en zal blijven. Dus kan ik niet anders dan je verder veel steun te wensen bij je verdere gefrustreerde leven. Laatst gewijzigd door Edina : 19 mei 2006 om 12:43. |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Anders gezegd: van uw slag lopen er velen rond. U heeft er echter [mede] voor gezorgd dat het racisme welig tiert in deze maatschappij. Onder het mom van 'ausländer' die het leven hier moeilijk maken, weigert u de werkelijke problemen te zien. Die zijn namelijk nefast voor Vlaanderen: het groot-kapitaal is vertrokken en keert de eerstkomende 20 �* 30 jaar niet meer terug. Dus in plaats van immigranten de schuld te geven, zou ik eerst eens gaan zoeken in de demografische redenen. 1. waarom komen die mensen hier heen (om te werken in een fatsoenlijk sociaal klimaat, dunkt mij) 2. waarom vertrekt de industrie (omdat ze dat sociaal klimaat niet hoeven te bekostigen in ZO Azië & China, dunkt mij) Lijkt mij belangrijker dan te zeuren over immigranten en een groep Marokkanen te gebruiken om de gehele gekleurde gemeenschap te beschuldigen van diefstal & zo. Ik bedoel; een foto van een blank meisje aan een blanke hand en tegen een blanke papa, met een duidelijke ondertoon van 'Vlaanderen blank'; dat is compleet bezijden de realiteit. Dat is ontkennen dat er hier mensen zijn die niets, maar dan ook niets van jullie racisme willen weten. En ik wed dat dat hier in Vlaanderen nog steeds meer dan 60% is, ondanks de jarenlange propagandacampagne voor de "Blanke Vlaming" van het Vb.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 19 mei 2006 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
#151 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zou ik in jouw plaats ook ten sterkste overwegen als ik me zo hard vergaloppeerd had!
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Terzijde: mijn punt was dat zelfs kinderen uit een links nest de haast dagelijkse pesterijen en vernederingen kotsbeu aan het worden zijn. Laatst gewijzigd door baarle : 19 mei 2006 om 15:40. |
||
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als dat al waar zou zijn, dan valt het toch niet al te hard op en in elk geval haalt het niets uit: op een periode van tien jaar zijn de problemen exponentieel toegenomen.
Laatst gewijzigd door baarle : 19 mei 2006 om 15:42. |
![]() |
![]() |
#154 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Andersdenkend" in dit hele verhaal betekent racistisch en discriminerend t.o.v. een deel van de bevolking. En dan niet op basis van goede argumenten, maar op basis van angst (héle slechte raadgever) en haat (zo mogelijk een nog slechtere raadgever). Iets anders heeft het Vb niet. Haat, jaloezie & angst, dat is waar ze op inspelen. En dat blijkt uit alles wat ze doen: een campagne voor een "blank Vlaanderen" is enkel afgeblazen, omdat dat té weerzinwekkend zou zijn voor hun eigen kiesvee.
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Heeft iemand gisteren (of daar net) Polspoel & Desmet gezien. De auteur van die column gaf verdere uitleg, ik vond het interessant en genuanceerd.
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we zullen maar aannemen dat zulk oneervol gedrag nog een restant is van zijn "rechtse opvoeding" zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 mei 2006 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Komaan seg, is daar een onderzoek naar gedaan ofzo? Ik kan evenveel tegenvoorbeelden geven van mensen die zo goed als nooit lastig gevallen zijn (en zelfs if so, zolang het niet om crimineel gedrag gaat, overleef je het wel hoor.) En het is nu niet dat die mensen nooit buiten komen of 't stad opzoeken.
|
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eerst eens in de "verrijkte wijken" wonen jongen, en kom dan nog eens een uitlegske doen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |