![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Even rechtzetten, de sossen hebben NOOIT geld verbrand. Dit leeft voort als een mythe in het hoofd van rechts.
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() aha, beter...
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat gek. Subsidies dienen ter ondersteuning van gebieden waar financiële tekorten zijn. Ik zou het heel graag zien gebeuren dat veel meer beginnende kunstenaars en artiesten gesubsidieerd worden zodat ze hun werk tenminste naar buiten kunnen brengen. Die hebben dat dus nodig, er is zoveel talent in vlaanderen, maar het zit allemaal verdrongen in een hoekje. Hoe sta je dan trouwens tav sportsubsidies? Enkel voetbal e.d. subsidiëren en korfbal laten uitsterven?
![]() |
![]() |
#145 |
Vreemdeling
|
![]() Finland gaat wel door met een flauw mengsel van AOR/ Heavy Metal.
Volgend jaar sturen we dan maar gewoon HeadMeat, Ancient Rites of Bloodshot. Wel wereldklasse !!! En geen subsidies nodig van den Bert. De meeste van die gasten hebben een job erbij, maar zijn professioneel op een véél hoger niveau bezig dan al diegene die wel geld krijgen toegestopt. Laatst gewijzigd door Devi8 : 19 mei 2006 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zou pas te gek zijn! Een stel latex-trollen met een middelmatige heavy metal - popsong als winnaar. Dit zou het eurosong festival helemaal te kakken zetten. Of, wacht, nog beter: Litouwen! We are the winners... OF EUROVISION op een slechte Kraftwerk - electro - rock beat. Yummy!!
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 19 mei 2006 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die anderen volg ik niet.
![]() |
![]() |
#148 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb ze ook meermaals aan het werk gezien in diverse jeugdhuizen en andere gesubsidieerde zalen. ik heb ze ook zelf nog geprogrammeerd. waar zouden ze staan zonder die zalen? ik meen me te herinneren dat ze in het begin heel blij waren met de steun van de plaatselijke gesubsidieerde zalen die hen wilden programmeren, hoor.
![]() |
![]() |
#150 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar soit, ergens heb je dus wel gelijk. Feit is dat HeadMeat een wereldplaat heeft gemaakt met Mass Sociogenic Illness; maar er niet rijk zal van worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik weet niet goed waar je naartoe wil. "kijk, kijk, Headmeat heeft het gemaakt zonder subsidies (not), dus de rest moet dat ook maar kunnen". in plaats van gewoon mee te ijveren voor gerichtere subsidies daar waar het nodig is. Kate Ryan had dat geld niet nodig. Wat als we die 60.000 euro hadden geïnvesteerd in meer repetitieruimtes voor beginnende groepjes? In studio's waar ze hun eerste cd kunnen opnemen? In de financiering van de opname van hun eerste cd? Of had er gewoon de vurte sabbam mee betaald van jeugdhuizen die geen voet meer kunnen verzetten omdat ze de sabbam nie kunnen betalen.
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De DDR noemde zichzelf ook democratisch, hoewel het volk er niet soeverein was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar dat is een andere discussie. dacht dat het hier om cultuurbeleid ging. en toch komt hier weer zo'n vb-sujet aandraven met geldverbranding door de sossen... ach, waar het hart van vol is loopt de mond van over, zekers
![]() |
![]() |
#156 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan nie televoten, maar anders zou ik inderdaad voor een van die 2 kiezen om heel da televootsysteem te saboteren, als iedereen da eens begint te doen, zullen ze misschien eindelijk inzien dat ze terug beter met vakjury's gaan werken, is al dat promogeld ook nie nodig, (een snoepreisje voor die juryleden, komt goedkoper uit hé, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat ze inderdaad moeten investeren in (veelbelovende) groepen die rommelige demo's moeten uitbrengen in eigen beheer. Ik sta op één lijn met je maar jij begrijpt het duidelijk niet zo. Ik zeg ook niet dat HeadMeat er helemaal zonder steun is gekomen, ik wil gewoon de vergelijking maken met de investering in onze 'nationale trots' Kate Ryan. En als je over Black Metal spreekt, verbaast het me dat je Ancient Rites niet kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
DDR was een dictatuur als democratie vermomd, en absoluut verwerpelijk... Maar, democratie, nogmaals, houdt niet in dat de politici altijd en overal de wil van de meerderheid van de bevolking moeten volgen. Politici in een democratie moeten zowel met min- als meerderheden rekening houden, met diverse externe factoren, mogelijke gevolgen van simplistische en overhaaste beslissingen, etc....
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u durft beweren dat de sossen nooit hebben toegegeven van geld in brand te hebben gestoken moet ik daar op reageren. Ze hebben dat wel degelijk beweerd, dat ze dat niet gedaan hebben was voor heel belgië wel duidelijk natuurlijk, Leer ermee leven dat er nu eenmaal een boel idiooten rondlopen bij links, die soms de meest waanzinnige dingen durven zeggen ondanks het feit dat ze zichzelf intelectueel noemen. en by the way, in ben geen lid van het vb. |
|
![]() |
![]() |