![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
Bekijk resultaten enquête: Gaat u ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,25% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
75 | 93,75% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat die vreemdelingen betreft, het zag wit van het volk en dan spreek ik niet over de kledij ![]() |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Filip De Winter heeft dat allemaal gedaan? |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() boh, tis gewoon fijn om te weten dat er een paar duizend mensen toch bepaalde ideeën delen.
Citaat:
![]() en ja, ik hoor regelmatig van die achterlijke eigen vlok eerst praatjes ed. gewoon, als ik ergens op een terras zit bv, of op 't werk. en daar hou ik niet zo van. Citaat:
of mss maar gewoon een demonstratie met kleur en spandoeken en krachtige slogans. niet gewoon treuren om de zoveelste pijnlijke daad, maar een duidelijke boodschap. |
||
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() en 18000 zijn trouwens cijfers van de organisatoren ... de politie spreekt over 10 a15.000.
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In Bagdad zijn twee mannen doodgeschoten omdat ze...in korte broek liepen. Zo geavanceerd denken Islamieten. |
|
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja.
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je gaat me toch niet vertellen dat de verbeten multiculfananten zich laten afschrikken door een paar regendruppels. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Je mag massale samenzang, brandende autobanden, spreekkoren met gebalde vuist, rood-groene bandanas en sjiietische flagellanten niet vergeten. Bij de rode vakbond weten ze precies hoe zo iets moet aangepakt worden. |
|
![]() |
![]() |
#151 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Over het VB gesproken, wat een laffaarden zijn dat zeg. Het kantoor was helemaal afgezet met friese ruiters en waterkannonen. Ze voelden zich blijkbaar onveilig tijdens een mars voor meer veiligheid. De sukkels ![]() |
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tjonge toch, je moet maar het lef hebben om zo'n bek op te zetten terwijl het onderzoek nog loopt, en dan nog in typisch provocerende moslimtenue. Hoofddoek = opgestoken vingertje naar het Westen Hoofddoek = uiting van extreme integratie-onwil. |
|
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. Je kan misschien Roberto d'Orazio eens laten komen, die moet dan eerst wat vet verliezen maar zal graag een robbertje komen vechten om de allochtonen-zaak kracht bij te zetten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Burger
|
![]() Het zijn sukkelaars die aanwezig waren, waarschijnlijk groenen, de burgemeester van Antwerpen (wel belang zou die vertegenwoordigen) en natuurlijk de vreemdeling die nog maar eens een kan ziet om zijn miserie te verkondigen over hoe slecht het wel allemaal is en hoe intolerant wij wel zijn als Vlaming.
Voor alle duidelijkheid denk nu niet dat er weer niets uit de bus moet rollen dat gaat ons weer geld kosten!!! Hoeveel moorden zijn er de afgelopen jaren gepleegd door Belgen op vreemdelingen en hoeveel door vreemdelingen door Belgen??? Hoeveel stille marsen zouden wij niet kunnen houden? Is het Vlaams Belang echt schuldig? Is de uitvinder van de auto de schuld van alle verkeersdoden? Is de PS of de MR waar waarschijnlijk Dutroux toch een stem voor uitbracht dan ook vergeven van de pedofielen? Is opkomen voor je eiegen cultuur als Vlaming racisme? Een geluk dat dit woord bestaat of de vreemdeling zou geen excuus hebben voor zijn wangedrag!!! Mensen dit meegedaan hebben aan deze mars moeten maar eens een jaar wonen in een grootstad ze zullen wel anders piepen. Nog 50jaar en onze vrouwen dragen allemaal een burka en wij een matteke. |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#158 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wou dat men "rustig op een bankje een boek kon lezen", en ook en bovendien "dat men veilig met de metro kon reizen".... ik denk dat hij een vermomde VB'er was! Mijn kinderen en mijn moeder willen ook zo graag rustig met de metro kunnen reizen, zonder nog eens een mes op de keel te krijgen, of zoals mijn bejaarde moeder helemaal te worden ingeklemd door "racisten"! Spijtig dat ik niet naar de mars mocht komen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2006 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hoe men zichzelf steeds in een slachtofferrol blijft wentelen...
![]()