![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u in deze moeilijke periode bereid uw steun te betuigen aan het Vlaams Belang ? | |||
Ja, als trouwe Vlaams Belang kiezer betuig ik mijn onvoorwaardelijke steun aan het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
28 | 62,22% |
Ja, los van mijn kiesgedrag ben ik bereid mijn morele steun te betuigen aan het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
17 | 37,78% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
![]() |
#142 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zonder inwoners: geen staat. Simpele logica!
Ze zijn er voor elkaar.
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill Laatst gewijzigd door Twanne : 22 juni 2006 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo is het. Toch schreef u: de staat is er niet alleen voor ons, wij zijn er ook voor de staat.
Nu begrijp ik dat u inziet dat er zonder ons geen staat is. Goed zo! De staat is onze eigendom. Hij heeft onze instructies nauwgezet uit te voeren, niets meer, niet minder. Zo hoort dat in een democratisch stelsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |