![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: zou jij sexuele relaties aangaan met kinderen onder de 16 jaar? | |||
ja zaker, waarom niet |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,58% |
ik weet het niet, misschien eens een keer proberen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,95% |
bah, ik moet kotsen. Hou op hou op!!! |
![]() ![]() ![]() |
68 | 89,47% |
Aantal stemmers: 76. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vroeg me niet af waarom men zich nooit of toch zéér zelden afvraagt of een kind/jongere juridisch bekwaam is om een beslissing te treffen of een daad te stellen ik vroeg me enkel af waarom men zich dit nauwelijks of niet afvraagt in een andere situatie waarin een kind/jongere een beslissing/daad/handeling hoeft te ondergaan nu geef ik grif toe dat seks, zelfs met de ogenschijnlijke toestemming, achteraf gezien nefaste gevolgen kan hebben maar dat hoeft niet altijd zo te zijn ik kan me theoretisch wel wat andere zaken inbeelden waarin eenzelfde ogenschijnlijke toestemming ( als die al gevraagd wordt ) achteraf even nefaste gevolgen kan hebben Citaat:
![]() waaraan heb ik dit verdiend ? ![]() het leuke aan deze anekdote in deze context .... strafrechtelijke meerderheid verlagen includeert dat men ervan uitgaat dat die 'handelsbekwaamheid' veel vroeger komt ... dus even consequent dienen ze dan maar te overwegen de seksuele meerderjarigheid te verlagen ![]() Laatst gewijzigd door praha : 5 juni 2006 om 01:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alsof het zogezegd kleinburgerlijke van een mening een filosofische reden is tot uitbuiting en misbruik.
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb niet alles gelezen. Maar, kan er mij iemand zeggen wat er onder "een sexuele relatie" word verstaan. Zolang dat niet is bepaald lijkt het mij onmogelijk om eerlijk op de vraag te kunnen antwoorden. Heb ik ergens de omschrijving gemist?
![]() |
#145 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Als natuurlijk het VB de leeftijd van juridische,strafrechterlijke en penitentiaire maatregelen wil verlagen(zoals ze roepen) dan begrijp ik dat ze ook de sexuele meerderarigheid willen verlagen:
pure consequentie van hun logica.. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 juni 2006 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou even dom kunnen reageren, maar ik doe het maar niet want het zou mijn hersenen pijn doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Aisja was maar zes jaar als ze uitverkoren werd door de pedosexueel. Zijn aanhangers vonden dit al te gortig en stuurden hem nog een oorlog voeren. Op haar negende werd ze dan verkracht door Mo. Later werd ze beschuldigd dat ze de profeet (ddhh) zou bedrogen hebben. In soera 24: 11-27 weerlegt de pedo dan de beschuldigingen zonder haar naam te vernoemen. Het verhaal komt uit de Haidith, en werd hier al bevestigd door een islamiet. ![]() Gerard Golsteyn.
![]() |
![]() |
#151 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Aisja was maar zes jaar als ze uitverkoren werd door de pedosexueel. Zijn aanhangers vonden dit al te gortig en stuurden hem nog een oorlog voeren. Op haar negende werd ze dan verkracht door Mo. Later werd ze beschuldigd dat ze de profeet (ddhh) zou bedrogen hebben. In soera 24: 11-27 weerlegt de pedo dan de beschuldigingen zonder haar naam te vernoemen. Het verhaal komt uit de Haidith, en werd hier al bevestigd door een islamiet. ![]() Gerard Golsteyn.
![]() |
![]() |
#152 | |||
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Bece
![]() Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk bericht door filosoof ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Google: LEWINSKY SCANDAL [Lewinsky scandal] , sensation that enveloped the presidency of Bill Clinton in 1998-99, leading to his impeachment by the US House. (impeachment dat niet verder kwam dan het onderzoek...en niet hield voor de Kamers) Laatst gewijzigd door filosoof : 9 juni 2006 om 00:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vermoedelijk omdat er geen antwoord op te geven is. Een sexuele handeling zit namelijk tussen de oren. Een sexueel zwaar gefrustreerd persoon zal al heel snel iedere handeling als sexueel omschrijven. Een vrijdenkend persoon zal dat niet zo gemakkelijk doen. Net zoals een dief zijn woning veel beter zal beveiligen dan een eerlijk mens.
Democraat in hart en nieren. http://users.telenet.be/brov Laatst bijgewerkt op 09/2011 Laatst gewijzigd door Bece : 9 juni 2006 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een leuk experiment, helaas wettelijk verboden, zou zijn om de verleidingskunsten van dat leuke kind op deze site eens los te latende op de "bah, ik moet kotsen. Hou op hou op!!!" stemmers. Wedden dat meer dan de helft bezwijkt, zelfs van de vrouwen. Zij hebben namelijk nog nooit over de zaak nagedacht, omdat ze weten dat het tegendeel niet kan bewezen worden, en zijn dus zeer kwetsbaar wanneer ze geconfronteerd zouden worden met de realiteit. Hun uitlatingen zijn dan ook van die groep mensen waar sex onbespreekbaar voor is.
Het is heel gemakkelijk om te zeggen dat je iets nooit zal doen wanneer je nooit ernstig in de verleiding word gebracht. Dat geld niet alleen voor sex.
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door filosoof
![]() Bill Clinton: (onder ede) "I had no sex with that woman" ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Niet de topic om dat onderwerp aan te snijden... Als we dan eerder eens over Xavier Buisseret spraken? Laatst gewijzigd door filosoof : 9 juni 2006 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Tja...ik moet weer de taak om mij nemen. *knip* Gelieve de discussie te voeren zonder gebruik van scheldwoorden.
"The problem with simply calling Bill a liar is that one has to be aware of one's lies for them to really be considered lies. We're not sure Bill qualifies." Uit: Sweet Jesus, I hate Bill O'Reilly Laatst gewijzigd door Diatonos : 10 juni 2006 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||||
|
![]() Citaat:
Zo spreekt het vanzelf dat het niet kan dat men een mentaal gehandicapte misbruikt. Citaat:
Persoonlijk geloof ik dat goede voorlichting ook gepaard moet gaan met assertiviteitstraining, zodat zachte dwang ook minder zal voorkomen. Citaat:
Citaat:
Vandaar dat pedofiliezaken in mijn ogen niet zouden mogen verjaren en telkens ernstig genomen moeten worden. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Zoiets is in mijn ogen ook geen pedofilie. In mijn ogen moet dit enkel bestraft worden, indien de meerderjarige weet dat hij met een minderjarige te doen heeft en vooral, wanneer deze niet volledig en zeker indien deze helemaal niet met alles instemt. Daar zou de wet ook rekening mee moeten houden. Van mij is een verkrachting op een plus 16 jarige veel erger dan verleid worden door een instemmende 15 jarige. Dat eerste geval moet zwaarder bestraft worden dan het tweede. In het tweede geval zou ik zelfs eerder geen straf uitspreken, als er misleiding is aan de kant van de minderjarige. |
|
![]() |
![]() |