![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dan wel? Omdat u het zegt? Wat kan het iemand van Tongeren schelen wie in bijvoorbeeld Poperinge opkomt voor de gemeenteraadsverkiezingen... Bijgevolg is de opkomst van een gemeentelijst (als de voorstelling van de BUB in Brugge) geen nieuws voor de algemene bladzijden maar wel voor de regionale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Daarover ging mijn interventie niet. Zij ging over de algemene, nationale politieke berichtgeving, niet over de gemeenteraadsverkiezingen. Of wordt nu nationaal niet meer aan politiek gedaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hans: Er zijn instellingen waar ze U kunnen helpen met waanideeën en elke vorm van waanzin, hoor. Misschien toch maar eens gaan informeren of zulk een behandeling op dit moment niet opportuun zou zijn? Ben geen dokter, maar als je zulke onzin durft neerschrijven, dan zou ik zelf naar therapie gaan zoeken, hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Sommige zaken zijn gewoon waanzin; het gaat hier duidelijk om de gemeenteraadsverkiezingen maar onze Hans draait dat weer volledig om daar er de federale verkiezngen over te maken.
En nog iets volgens mij is het LN, Nieuwsblad etc. geen regionale krant, dat zijn kranten die in gans Vlaanderen verschijnen met elk een streekeditie want zoals hier reeds eerder aangehaald wat interesseert er iemand van Lanaken wat er gebeurt in pakweg Zoetenaaie.
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit ging weldegelijk over de gemeenteraadsverkiezingen. De krantenberichten waarnaar in het begin van deze draad naar verwezen worden, betreffen de politiek op het gemeentelijk vlak. Nu is het zo dat u begint te lullen dat die artikelen blijkbaar niet op de nationale bladzijden staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bah, net een klein kind die van de goede Sint speelgoed gekregen heeft en het fier aan mama papa toont, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 13 juni 2006 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() de bub kwam wel voor in de media bij de nationale verkiezingen, bij overige ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En een paar jaartjes terug moest je zelf 1 dag wachten op de krant, diewas dan meestal uit antwerpen, vlaams-brabant of brussel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan ook moeilijk anders aangezien het overal dezelfde partijen zijn die meedingen naar de gunst van de kiezer. Ik herhaal dus wat ik zei: wordt er op dit moment niet aan nationale politiek gedaan in België? Zeker wel. Komen de B.U.B. of de unitaristen en uniefederalisten in de nationale media aangaande die nationale politiek? Zeker niet. Laatst gewijzigd door Hans1 : 13 juni 2006 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, maar de BUB is daar totaal afwezig en heeft ook geen enkele maatschappelijke relevantie waardoor de media aan uw kaartersclub meer dan een klein randartikeltje zouden besteden. Dat er ergens in het land een of andere zonderling een clubje ter bevordering van het sprinkhanen verzamelen opricht, haalt nu eenmaal ook niet de nationale bladzijden. Dat is iets wat een plaats krijgt in de regionale bladzijden. En dan nog...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de BUB in de belangstelling wil komen, moet ze misschien eens iets interessants doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Marc Wilmots ere-lid maken bijvoorbeeld heeft voor media-aandacht gezorgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens bestaat er, buiten een nutteloze federale regering, zo goed als niks 'nationaal' meer in dit land, en al zeker geen nationale media.
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou een goede zaak zijn voor Vlaanderen mochten de Vlaams-vijandige exploten van Meester Hans niet alleen hier ruime aandacht krijgen maar ook in de 'nationale' media. Jammer genoeg voor de bubbelclub zijn de media vlug uitgeschreven (en uitgelachen) over de Brusselse mister Bean.
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() deze vind ik anders ook wel tof hoor:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |