![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze zat zelf nét in de gevangenis voor prostitutie toen haar dochtertje door de 'vader en stiefmoeder' op de braderie was losgelaten. Wat 'n trashvolk, vreselijk. Daar is een film van de Gebroeders Dardenne niks bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zelf behoor je natuurlijk bij het parelwitte elitevolk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komkom mensen. NATUURLIJK is het vooral trash die hun kinderen tot drie uur 's nachts laten rondhossen terwijl ze zelf in het café zitten.
Dat neemt echter niet weg dat de schuldige daar niks hoefde komen te zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw kind leren op café gaan, leren wat verantwoord drankgebruik is, het verschil aanleren tussen een fijne kroeg en een louche kaberdouche, kan een verantwoord pedagogisch project zijn. Ze binnenhouden tot hun 16 en ze dan de boze wereld insturen zonder kennis van zaken lijkt mij net het tegendeel van goede opvoeding en goede info.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
![]() één van de 2 moeders - die gister op tv haar beklag kon doen - was een ex-gedetineerde prostituée (die haar kind bij de vader liet omdat ze in het gevang zat) - en die trouwens nadat ze vrijgekomen was ook in de kroeg zat, met haar moeder. Inderdaad! Waarden worden van generatie op generatie doorgegeven! Bier is voedzaam en bevat vitamines! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De VRT richt met zijn eindeloze herhalingen heel wat schade aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag een prostituee, of een ex-gedetineerde niet op café gaan met haar moeder?
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sorry hoor, maar we zijn naar een situatie aan het gaan waarin geen enkel waardeoordeel meer geveld kan worden over individuen. Zo stagneert uw samenlevingsmodel om vervolgens stijl bergaf te gaan. We kunnen gerust waarden en normen in vraag stellen, maar we zijn ze één voor één aan het laten verdwijnen, zonder meer. Geen toetsstenen meer dus om goed en slecht te onderscheiden, het gevolg, geen selectie meer, dus stagnatie van de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
:lol2: Ik ben dol op uw humor!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk café? Is het een eenmalig gebeuren of systematisch? En wat met de kindjes van de jeugdige frisse café-bazin zelf? Die zouden volgens uw opvatting (café=foei) gedoemd zijn om op te groeien voor galg en rad?
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 14 juni 2006 om 11:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook al ben je zo arm als de straat, je kinderen nemen ze niet zomaar af als er niets mis is. Hoe jullie er ook over denken/discussiëren en aan draaien, zolang het om een goede thuis gaat, blijven kinderen waar ze zijn, bij hun ouders.
Heeft er al eens iemand bij nagedacht hoe de vader van dat meisje zich moet voelen? Hij had het hoederecht over zijn dochtertje, ze moest 2 dagen per week naar de moeder, en dan gebeurt er dit. Laatst gewijzigd door Duupje : 14 juni 2006 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus info over en omtrent cafes kan alleen in het cafe... en dan nog om 2-3 uur weggaan (waarschijnlijk de kans willen geven om elke zatterik te interviewen). Eens kijken wat er zu gebeuren als ik mijn kinderen een joint of 3 geef als ze 7-8 jaar zijn, ze moeten toch weten wat het is he... pedagogisch verantwoord.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sorry hoor, dat ik in dat soort goedkope oordelen alleen maar een aanwijzing kan zien over de hitsige leefhoofdigheid van de beoordelaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst nemen ze onze zuurverdiende centen af. Dan ons recht om ons gedacht te zeggen, en nu ook onze kinderen. Zonder ook maar het minste mandaat. Onder het stalinisme en in de roofstaat van Brave New World had de staat ook het recht op de kinderen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de anderen quote ik het hier volledig (uit DM van 13 juni). Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 14 juni 2006 om 11:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ga op stammenee de dag dat ze het vermaledijde zomeruur verzetten en op klokslag twee uur a.m. wordt het 3 uur, en verandert iedere aanwezige cafégast in een brassend onverantwoordelijk monster. Althans in uw visie. Citaat:
Roken is slecht voor de gezondheid.
![]() |
![]() |