![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus, FUCK YOU!! ![]()
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog iets interessant in te brengen of blijft het bij het gebruikelijke gewauwel over de heilzame werking van nationaal solidarisme en de utopie van het volksnationalisme?
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Spijtig dat we omwille van het succes van het VB wss nog jaren met een (te) links beleid zullen opgeschept zitten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat merken we ja. ![]() Oorspronkelijk bericht door Khonnor ![]() Als de minderheid ervoor kiest om de zeiksmoel uit te hangen, so be it.... Dus, FUCK YOU!! ![]() daarmede weerom, Ne Welgemeende Fuck you, Ne Welgemeende Kust Mijn Kloten..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hebt het verkorven. Je makkers bouwden in deze thread sedert dagen geleidelijk aan het argument op als zou het vb hard doorwegen op het regeringsbeleid dat daardoor stevig rechts aan het doorhangen gaat En dan kom jij pardoes binnenvallen met .. Terug naar af. Laat ik herinzetten. Het holibi huwelijk is de kroon op het werk van tientallen jaren stevig oppositie werk van het vb. Messieurs, faîtes vos jeux. Rien ne va plus. Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 juni 2006 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() Nogal ne geforceerde uitleg.. maar als ik zo dien hele draad hier doorneem is het jouw dag precies nie 8)
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het beleid is helaas nog steeds fundamenteel links, zoals je zelft aangeeft. Dat de regimelakeien hier en daar met frisse tegenzin al eens een puntje van het 70-punten programma in light versie uitvoeren, is maar een aankondiging van wat komen gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#151 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tiens, heb ik iets gemist: De C130 is aan heropwaardering toe?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() straf dat de nederlanders juister berichtgeven dan hier in vlaanderen...
En was het beledi misschien minder links toen het Vb nog klein was? men moet ooraak en gevolg niet verwarren hé. Enkel een onafhankelijk vlaanderen kan een beleid voeren dat afgetsemd is op de noden van de vlaming. En zoals valkeniers zegt. belgie valt perfect te blokkeren en te barsten. Waren de tsjeven en n-va niet zo laf brussel was allang geblokkeerd en de faciliteiten waren al lang uitgedoofd. men kan zich afvragen wat een partij als cvp betekent als je weet dat zein brussel van 20 % eind jaren 70 naar 2% nu gezakt zijn... Simpelweg omdat z'n electoraat is weggepest of geassimileerd tot franstalige. Ze hebben NIKS gedaan om het tij te keren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik stel voor dat ze een internetfilter plaatsen om van die neutralere pers af te geraken gelijk in China; na twee fantastische China-vereringen in Peer en Bree kan zoiets typisch Chinees toch ook niet meer ontbreken in de hype zeker? ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 19 juni 2006 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het hoort niet om naar complimentjes te hengelen. Gisteren feliciteerde ik Knuppel et al omstandig met de puike score die het vb haalde. 0.1% minder dan het kartel CD&V/NV-A begot! Waarna dit bij mij de relexie ontlokte: En dan? niemand behalve een vb-er geeft een kneit om die - nogmaals zeer voortreffelijke - score. Hoor .. wie klopt daar op het glazen plafond?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat er mij om over hoe men juist die 'scores' afleest in het buitenland; dus zonder die showpolitiek van kartels etc.
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() http://www.vtm.be/forum/showthread.php?t=6959
Hier sé, dan weet ge misschien waar ik op stuur; als kartels al niet meer helpen om het VB af te houden van de eerste plaats, dan lossen we het wel zo op..
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Knorretje;1765582]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |