![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon schieten! Paf recht op uw neus.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juni 2006 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Vreemdeling
|
![]() hopelijk filmen ze dan de boel, krijgt het journaal ineens ook deftige kijkcijfers, yummie. Law and order!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door bratvdb
![]() als ge gaat lopen van de politie dan zijt ge sowieso al crimineel, en mogen ze die voor mijn part door z'n kop schieten. Zouden ze ook mogen doen naar vluchtende wagens. De staat heeft het monopolie op geweld, en maar goed ook. Dus als die Turk zo stom was om met z'n zatte crimigrante botten van de pliesie te gaan lopen, eigen schuld dikke bult! Citaat:
Mag dat dan ook bij elke TAK"wandeling", VNJ-betoging of Voorpostbetoging? ![]() Maar `t was "toch maar een Turk", hè Knorretje? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juli 2006 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |