![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei! Dat wilden ze echt niet doen! Die correspondent is per ongeluk aan de verkeerde kant van de grens terecht gekomen!
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Gij niet? Da's toch moord, vernieling en vervaging van mnormen en waarden? Dat moet gij toch schoon vinden?
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mannen en jonge mannen in het algemeen mogen gerust wat moediger zijn, dat zou al veel incidenten voorkomen. Maar zolang het gerecht dat krapuul blijft pamperen zal het probleem blijven bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevonden op seniorennet:
een gedichtje(GVA) van een RECHTSTREEKSE OOGGETUIGE van de kloppartij zelf. Hij beschrijft wat hij zaterdag zag. Lieve mijnheer, ik heb het gezien ik heb u gezien ik heb u zien staan uw armen omhoog in het midden van de bus u sloeg niet Ik zie u staan u vraagt een beetje stilte dapper, rechtop in het midden van de bus met open armen staat u daar. U sloeg niet. Ik heb hen zien slaan. U bracht hen aan het wankelen. Tegen U konden ze niet op. U lag daar alsof u even gewoon daar tot rust wilde komen alsof u wilde zeggen nog even liggen en dan sta ik op. Een meisje legt haar warme hand tegen uw wang als ze weggaat legt ze uw bril op de zetel naast u. Een oude vrouw morst druppels water op uw gezicht als ze weggaat streelt ze uw voorhoofd. Rust in vrede lieve mijnheer. U bent overleden. Ik heb het gehoord in het nieuws. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat klopt dus niet met wat elders is verschenen over wat de ooggetuigen zeggen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() ik denk dat het belangrijk is om de nationaliteit (of afkomst) van de getuigen te kennen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag camera's op de bussen mensen? Die hebben namelijk géén kleurtje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 juni 2006 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het perpetum mobile van de klaagzang....
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk makkelijk om al de kritiek op je mening of ideologie van de tafel te vegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De nieuwsredacties moeten dus keuzes maken en de meeste aandacht gaat hierdoor naar de moord op de twee meisjes. Dit betekent niet dat de media de moord op Bob De Moor in de vergeethoek wil drukken maar de mindere aandacht voor zijn dood is het gevolg van de keuze om meer aandacht aan het drama in Luik te besteden. Velen willen graag doen geloven dat enkel de VRT deze keuze maakt, maar VTM maakt dezelfde keuze. Het is dus een algemeen gegeven. Ik begrijp wel dat mensen dit jammer vinden, maar ik vind dit geen reden om onmiddelijk van een "media-samenzwering" te gaan spreken. De mediawereld is een snelle wereld: vandaag dit en morgen zijn we dit al vergeten omdat dat zich aanbod. Is dit jammer? Natuurlijk, maar ik kan het ook niet helpen.
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben de neiging nogal objectief te zijn... zo objectief, toen er ineens in oproep 2020 nogal veel noordafrikanen te zien waren het programma werd afgevoerd... Niets heeft uiteraard met mekaar te maken, ah nee, 't zal wel iets met kijkcijfers of samenwerken met gerechtelijke diensten te maken gehad hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerder van de mislijkmakende pogingen van het linkse beleid in dit appeland om hun "kiezers" niet voor het hoofd te stoten... en om niet nog meer "kiezers" te verliezen aan het belang... Waarna onze opper profiteur wel eens naar zijn dotatie zou kunnen fluiten... Wanneer komt die hansworst overigens zijn medeleven eens betuigen, wat voor 2 onschuldige waalse kindjes kan, kan blijkbaar niet voor een vlaming die zijn medepassagiers wou beschermen tegen een stelletje losgeslagen ingevoerd krapuul... ik wacht nog steeds, eigenlijk, maar hij is toch al te laat, dus hij kan het ergens steken waar de zon nooit schijnt... hypocriete lullen allemaal ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ertegen bent omdat je niet wil dat DADERS gepakt worden, dan scheelt er iets serieus met je.
Maar we hebben gezien hoe die beelden gebruikt worden met de moord op Joe: alle omstaanders waren zichtbaar op de beelden die internationaal werden uitgezonden. In dit geval niet geheel herkenbaar, maar dat maakt in sé niet zoveel verschil uit. Niet het opslaan van beelden van omstaanders in dergelijke gevallen is problematisch, wel het gebruik van die beelden. Het zomaar publiek maken van die beelden vind ik een serieuze inbreuk op de privacy van de omstaanders. Ik heb het recht te gaan en te staan waar ik wil zonder dat die beelden van m'n activiteiten op national television worden uitgezonden. Dat geldt in mindere mate voor activiteiten waarbij je kunt voorspellen dat er pers aanwezig is (bijv. manifestaties). Maar dat ik op DAT uur op DIE plaats in een bus zat, hoeft niet openbaar gemaakt te worden. De privacy van daders kan me niet schelen, wel die van gewone mensen zoals u en ik. Als er geen wet komt die de privacy van omstaanders en de bescherming van die beelden regelt, is er me dunkt geen probleem. Stel nu dat er een camera had gestaan in bus 23 en die beelden zouden uitlekken? Kan zelfs gevaarlijk zijn voor de getuigen in die bus....
![]() |
#156 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte Patrick Janssens en bestuursleden,
Ik heb een vraagje voor u. Ik ben maar een gewone Antwerpenaar die alles mede lede ogen aankijkt, de stad lijkt meer en meer de dieperik in te schuiven. Moorden �* volonté, agressie, criminaliteit, enz. Het lijkt wel of er geen politie meer is. Maar dan realiseer ik me weer dat de politie andere taken heeft, zoals boetes schrijven, zware criminele verkeersovertreders pakken die even fout staan geparkeerd, of de moordenaars vatten die in plaats van 50 km/u rijden er 55 rijden. Geen tijd voor de kwajongensstreken van de allochtoonse jongeren. En inderdaad ik noem een koe een koe. Het zijn de allochtoonse jongeren die uw ganse stad ziek maken, het zijn niet dé jongeren het zijn de allochtoonse jongeren. Nu kan u met deze brief naar het inquisitie bureau, het CGKR, gaan maar ik trek het me niet meer aan. Ik heb lang genoeg gezwegen, het komt me de strot uit beste burgemeester. Ik wil dezelfde rechten en behandeling krijgen die de allochtonen krijgen. Ik ben de voor hen positieve benadering en voor mij negatieve discriminatie meer dan moe. Iedereen gelijk voor de wet. Ik dacht zelfs dat het in de grondwet staat. Nu is er weer een man doodgeslagen en getrapt op een bus, een man van 54 die de allochtoonse jongeren wou bedaren. Hij heeft het moeten bekopen met zijn leven. Dank u Kardinaal Danneels. De daders kan men niet vinden want waar was de politie? Juist de melkkoe van deze samenleving aan het melken. Dat brengt immers meer op dan de burger zijn veiligheid garanderen, en het is minder gevaarlijk. Voor uw agenten minder gevaarlijk dan toch. Echte moordenaars en criminelen vatten is blijkbaar iets te hoog gegrepen voor deze beleidsploeg Nog een vraag beste burgemeester. Komen er nu ook protestmarsen? Gaat u nu ook voor deze man heel demonstratief op televisie staan wenen? Gaat u nu ook een week lang in het zwart rondlopen? Of is deze behandeling alleen voor de allochtoonse medeburger? Ik kan het al raden, het zal dezelfde behandeling worden als Glen Wijnants kreeg toen hij door een groepje allochtonen werd doodgestoken. Een laatste punt geachte burgemeester. Als het racisme opflakkert in Antwerpen dan hebben mensen zoals u en de media er de schuld aan. U omdat u niet al uw burgers gelijk behandeld en de media omdat ze van een allochtoons slachtoffer een media circus maken en als het over een autochtoons slachtoffer gaan ze het amper vermelden. Zo was gisteren op de rode staatszender vrt de reportage over de gestorven schildpad langer dan die van de doodgeslagen man. Men andere woorden ik ben het beu, kotsbeu!! En nee, ik ben geen Vlaams Belang stemmer. Maar de argumenten die ik heb om niet op het Vlaams Belang te stemmen worden stilaan kleiner en zwakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nynorsk nu ben je aan het overdrijven.
Indien (en slechts indien) zulke beelden publiek zouden worden gemaakt, kan men evengoed eisen dat omstaanders onherkenbaar worden gemaakt. Nu doe je precies alsof zoiets onmogelijk is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() camera's op de bus of tram zou nog maar es een inperking zijn in de vrijheden die we hier kennen, het enige slachtoffer daarvan zou opnieuw de modale burger zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk niet dat je zonder enige inspanning van je zelf zulke verrijkende toestanden kan meemaken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gewoon zitten op een bus, ik zou niet weten wat ze daar kunnen van maken? |
|
![]() |
![]() |