Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2006, 17:18   #141
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Het waren vrienden en ze waren bij dit geval aanwezig. Ze hebben zichzelf niet aangegeven nog hun vrienden. Ze zijn dus idd medeplichtig.
Als ik bij een doodrijder in de auto zit en ik zwijg zolang ze mij niet klissen, dan ben ik medeplichtig. Allochtoon of niet.
Je moet trouwens geen VB-aanhanger zijn om gerechtigheid te willen. Blijkbaar beschuldig jij al meteen iedereen van rascisme ed. terwijl hier helemaal geen reden voor is. Je doet dus zelf waarvan je anderen van beschuldigd.
Het wordt hier voorgesteld alsof die twee al meteen vrijuit gaan, wat helemaal het geval niet is.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 17:21   #142
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik ben toch geen voorstander van al die zogenaamde programma's de het probleem bij de wortel moeten aanpakken hoor.

Ik vind niet omdat men een moeilijke jeugd heeft gehad, of leermoeilijkheden heeft of moeilijk aan werk kan geraken, dat men dan maar begrijpend moet zijn als deze probleemjongeren zich agressief opstellen tegenover medemensen. Agressie blijft onduldbaar.

Ik denk veel eerder dat deze jongeren gemakkelijker tot agressie zullen overgaan als het exuus daarvoor door dergelijke programma's wordt aangeboden.

Mijn vader vond in de jaren vijftig ook moeilijk werk. Hij is nog steeds dyslexie's, wat toen nog niet erkend werd als ziekte en werd zo ook als een buitenbeentje beschouwd.

Maar nooit vond hij dat een reden om agressie te gebruiken. Omdat dit ook geen reden is uiteraard. De wortel van het probleem ligt elders.

Paulus.
De wortel zit hem vervat in het oneindige aantal excuses en alibi's die worden aangereikt aan diegenen die niet willen meedraaien in onze maatschappij. Tegenwoordig zijn er geen daders meer: alleen slachtoffers. De eerste generatie immigranten hadden geen straathoekwerkers nodig, noch de Spanjaarden en Italianen. Het anders zijn is nu het ultieme excuus. Heb je een kleurtje: racism made me do it, cause the social worker told me.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 17:24   #143
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het wordt hier voorgesteld alsof die twee al meteen vrijuit gaan, wat helemaal het geval niet is.
Het word hier voorgesteld alsof hier mensen meteen rascisten zijn, wat helemaal niet het geval is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 17:26   #144
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zeggen ze zelf openlijk. Dus ik verkoop geen onzin.

Trouwens, medeplichtig zijn ze wel ja. En daar moeten ze ook voor gestraft worden, net zoals die getuigen die wegliepen.
Als ze daar inderdaad met zijn zessen aan het bakkeleien gingen, zou ik nog wel eens de Griffin als getuige willen zien die daadwerkelijk een hand wou uitsteken. Liever laffe Griffin dan dode Griffin, al de rest is onzin.

En als ze medeplichtig zijn, ja, dan moeten ze gestraft worden, maar dat weten we niet. Ze zijn vrij gelaten onder voorwaarden. Het zou al heel wat helpen moest het gerecht daadwerkelijk iets zeggen, maar ze laten de advocaten maar wat lullen. En die doen natuurlijk alsof er zes onschuldigen vast zitten.
De grote meute binnen onze maatschappij zijn net aasgieren. Zowel links (zie de exploitatie van het geval HVT) als rechts. De meute wil informatie. Die krijgen ze natuurlijk niet, wat het idee laat bestaan dat er weer meer achter zit. Het staat alleszins in schril contrast met de zaak HVT. Daar waren de woorden "racisme" en VB al gevallen voor de lijken al stijf waren. No wonder dat steeds meer mensen zich in het haar beginnen krabben en zich afvragen of er toch zoiets zou bestaan als positieve discriminatie binnen het door de regering gemanipuleerde (want gestuurde) gerecht.
de theorie klinkt mooi: de rechterlijke en bestuurlijke macht mogen zich niet mengen. In praktijk worden wetten waarmee de rechterlijke macht moet werken nog steeds gemaakt door de bestuurlijke macht.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 4 juli 2006 om 17:34.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 19:22   #145
Devi8
Vreemdeling

Standaard

Ik heb er in elk geval een bak bier aan verdiend.
Ik had gewed dat pa of oom hen met een Mercedes (minimum 230E) ging komen afhalen en ja hoor ...
Vooroordelen kunnen soms een goede dorstlesser zijn, zeker met dit weer geen onverstandige gok geweest.

Laatst gewijzigd door Devi8 : 4 juli 2006 om 19:23.
Devi8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 19:58   #146
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Bij vercetti is volgens mij het probleem dat diezelfde Luyckx Hans Van Temsche niet wou verdedigen.
HvT hééft een advocaat, niet?
Je kan een adviocaat toch niet verplichten te pleiten tegen zijn zin
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 20:08   #147
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
een advocaat is voor jou een vuillak
Annemans en Vanhecke zijn advocaten
Annemans en vanhecke zijn dus vuillakken?

Advocaten doen hun werk en in een democratie heeft iedereen recht op een advocaat, ook criminelen. Alleen in communistische en fascistische dictaturen wordt dat recht met de voeten betreedt.
Ik ben het er mee eens dat iedereen een fair proces verdient. Zelfs sujetten als Dutroux hebben ze het gegund.

Alleen stel ik me inderdaad vragen bij de media in bepaalde zaken. Neem bvb. Hans van Themsche. Oké, hij pleegde gruwelijke feiten, maar geen enkele advocaat wil hem verdedigen, zelfs niet de heren die u opsomt. Van armoe hebben ze er een ongemotiveerde pro deo opgezet, omdat ze niet anders konden.

Wat doen ze bij die gastjes? Die krijgen elks een goede advocaat, die er zelfs nog in zal slagen ze vrij te krijgen, als je het nieuws goed volgt. Die advocaten deinsen er niet voor terug om het slachtoffer te diaboliseren en krijgen al twee verdachten vrij, omdat ze enkel stonden toe te kijken, terwijl hun vrienden iemand zo hardhandig aanpakte, dat die er aan gestorven is.
Hallo ... dat is dan geen onvrijwillige doodslag, maar wel schuldig verzuim en ook strafbaar, als je het mij vraagt.
Voor de anderen, die niets anders konden dan toegeven dat ze geslagen hebben, willen ze vrijspraak pleiten wegens wettige zelfverdediging, want ocharme, het slachtoffer, greep hen naar de keel en zal het niet meer tegenspreken.

Komaan, in wat voor een wereld leven wij? Iemand doodschieten mag niet, maar doodstampen wel, alsof het resultaat niet hetzelfde is.
Oud 4 juli 2006, 22:01   #148
Neptunus
Gouverneur

Standaard

[quote=Ratzo;1800658]Als collega weet ik dat Guido De Moor niet tot agressie in staat was. Dat was volledig in strijd met zijn karakter. Hij was een van de meest zachtaardige mensen die ik ooit heb gekend.

Een treinbestuurder wordt zéér regelmatig en grondig medisch gecontroleerd. Daarbij gaat een bijzondere aandacht naar het hart en de bloeddruk. Wie niet medisch voldoet rijdt niet; zo simpel is dat.

Misschien ben ik wel erg dom, maar ik vraag me toch af hoe men de bloeddruk van een overledene kan meten. En hoe men dan het verband met een hersenvliesbloeding kan aantonen.

Nu gaan ze ons proberen wijs te maken dat:

a. Guido De Moor, die van onbesproken gedrag was, zelf de agressie heeft aangestoken en als eerste geweld heeft gebruikt, waartegen dat crapuul met een strafblad zich 'wettig' heeft verdedigd.

b. Dat Guido eigenlijk is overleden door zich "druk" te maken en dat er dus geen verband is met de slagen die hij heeft moeten incasseren.

Gewoonweg schandalig is dat. Guido De Moor kan niet meer getuigen of zich verdedigen.

Tot overmaat van ramp moeten zijn vrouw en zijn kinderen die idiote aantijgingen nu aanhoren.

Als die daders niet passend worden gestraft is iedereen die opkomt tegen dat crapuul bij voorbaat vogelvrij.

Volmondig mee eens. Guido De Moor was een zachtaardige persoon met een filosofische inborst. Hij heeft altijd hard gewerkt om zijn kinderen een goede toekomst te geven (zijn zoon is burgelijk ingenieur). De familie van de vermoorde man heeft zich waardig en disreet gedragen in dit immense verdriet. wat het verdriet de familie nog vergroot is het totaal gebrek aan respect het totaal gebrek aan fatsoen van de media. Op de dag van de begrafenis zelf, werden de adocaten van de moordenaars in de meida a
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 22:44   #149
Neptunus
Gouverneur

Standaard

[quote=Ratzo;1800658]Als collega weet ik dat Guido De Moor niet tot agressie in staat was. Dat was volledig in strijd met zijn karakter. Hij was een van de meest zachtaardige mensen die ik ooit heb gekend.

Een treinbestuurder wordt zéér regelmatig en grondig medisch gecontroleerd. Daarbij gaat een bijzondere aandacht naar het hart en de bloeddruk. Wie niet medisch voldoet rijdt niet; zo simpel is dat.

Misschien ben ik wel erg dom, maar ik vraag me toch af hoe men de bloeddruk van een overledene kan meten. En hoe men dan het verband met een hersenvliesbloeding kan aantonen.

a. Guido De Moor, die van onbesproken gedrag was, zelf de agressie heeft aangestoken en als eerste geweld heeft gebruikt, waartegen dat crapuul met een strafblad zich 'wettig' heeft verdedigd.

b. Dat Guido eigenlijk is overleden door zich "druk" te maken en dat er dus geen verband is met de slagen die hij heeft moeten incasseren.

Gewoonweg schandalig is dat. Guido De Moor kan niet meer getuigen of zich verdedigen.

Tot overmaat van ramp moeten zijn vrouw en zijn kinderen die idiote aantijgingen nu aanhoren.

Als die daders niet passend worden gestraft is iedereen die opkomt tegen dat crapuul bij voorbaat vogelvrij.

Volmondig mee eens. Guido De Moor was een zachtaardige persoon met een filosofische inborst. Hij heeft altijd hard gewerkt om zijn kinderen een goede toekomst te geven (zijn zoon is burgelijk ingenieur). De familie van de vermoorde man heeft zich waardig en disreet gedragen in dit immense verdriet (wij leven mee met hen). Wat het verdriet de familie nog vergroot is het totaal gebrek aan respect en het totaal gebrek aan fatsoen van de media. Op de dag van de begrafenis zelf, werden de adocaten van de moordenaars in de media aan het woord gelaten om hun leugenachtige versie van de feiten openbaar te maken, nog voor er een onderzoek is geweest. De advocaat van de familie krijgen we in de media niet te zien en de vermoorde Guido kan het ook niet meer vertellen. De manier waarop niet alleen de advocaten van de moordenaars, maar ook de media die zes moordenaars proberen wit te wassen is schandalig. Als die moordenaars geen voorbeeldige straf krijgen, is het hek van de dam: dan zullen alle allochtoontjes zich 'intouchable' en straffeloos voelen en zullen autochtonen gewoon niets meer durven zeggen en niet meer reageren, uit schrik er hun leven bij in te boeten. Dit soort voorvalllen zal steeds meer en meer gebeuren, het zal niet lang meer duren vooraleer de volgende Antwerpenaar wordt doodgeklopt.

Zowat iedereen (zowel autochtone Antwerpenaren en sinds lang geïntegreerde Antwerpenaren van buitenlandse origine) die in wijken wonen met veel (moslim) allochtonen voelt de latente spanning en weet dat een gewelddadige confrontatie er zit aan te komen, een confrontatie met degenen die zich NIET WILLEN integreren (meestal al dan niet fundamentalistische moslims). Praat in Antwerpen eens met Portugezen, Albanezen, Brazilianen, zwarte Afrikanen, Russen, Polen, Oost-Europeanen, Zuid-Amerikanen, Chinezen, Tibetanen...: Veel van deze mensen voelen hetzelfde aan als veel autochtonen die in migrantenwijken wonen: de burgeroorlog of op zijn minst gewelddadige conflicten (met betrekking tot de niet geïntegreerden en de hier geboren jongeren die nu worden opgeruid en opgehitst tegen de westerse samenleving) zit eraan te komen .......en dan zullen eerstgenoemden wel de kant kiezen van de autochtone Antwerpenaren.....

Het is onbegrijpelijk dat onze wereldvreemde politici, naïve beleidsmensen en onwetende nuttige idioten nog steeds niet wakker geschud zijn. Momenteel is men een beleid aan het voeren dat een categorie van mensen aan het maken is die 'onaanraakbaar' is en enkel onbeperkte rechten heeft, terwijl autochtone Antwerpenaren steeds meer worden gedegradeerd tot tweederangsburgers die enkel nog het recht hebben om te zwijgen en zich voortdurend moeten assimileren en aanpassen aan de meest dominante cultuur in hun respectievelijke wijk.

Deze laffe moord op Guido De Moor, een man die alle respect verdient, zou een keerpunt moeten zijn die onze politiekers en bewindslui aan het denken zou moeten zetten. Maar nee, men maakt ondertussen van het slachtoffer de dader, terwijl de moordenaars zelf de slachtofferrol aannemen...
Vorige woensdag omstreeks 11 uur spuwde een zekere Rachid op de bloemen die op de gedenkplaats liggen aan het Astridplein in Antwerpen. Het wou zijn handlangers opbellen, maakte amok en trok een kritisch briefje van de muur. De politie heeft die Rachid dan maar eventjes meegenomen om te bekomen..
Op deze plaats werden al heel verhitte discussies gevoerd....en kritische briefjes tav allochtonen worden er systematisch verwijderd (kwestie van de autochtonen monddood te maken). Hopelijk kan er nu toch eindelijk eens zonder taboes en zonder de stok achter de deur van het inquiqitiebureau in Brussel over ALLES worden gediscussieerd en is de dood van Guido niet zinloos geweest.
Nogmaals mijn diepste respect en medeleven aan de familie van Guido De Moor, een rechtschapen man met durf en eerlijkheid.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 00:15   #150
filosoof
Banneling

Standaard

[quote=Neptunus;1801536]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratzo Bekijk bericht
Als collega weet ik dat Guido De Moor niet tot agressie in staat was. Dat was volledig in strijd met zijn karakter. Hij was een van de meest zachtaardige mensen die ik ooit heb gekend.

Volmondig mee eens. Guido De Moor was een zachtaardige persoon met een filosofische inborst. Hij heeft altijd hard gewerkt om zijn kinderen een goede toekomst te geven (zijn zoon is burgelijk ingenieur). De familie van de vermoorde man heeft zich waardig en disreet gedragen in dit immense verdriet. wat het verdriet de familie nog vergroot is het totaal gebrek aan respect het totaal gebrek aan fatsoen van de media. Op de dag van de begrafenis zelf, werden de adocaten van de moordenaars in de meida a
Je spreekt alsof je volledige inzage in het onderzoeksdossier hebt...

Medisch gezien is ervanuitgaan dat een thalysbestuurder een gezondheidscontrole heeft die een hersenbloeding uitsluit hoogst onwaarschijnlijk..
Ik ben in mijn nabijheid geconfronteerd geweest met mensen die een hersenbloeding kregen daags na een medisch onderzoek...(tgv van klachten):
Sommigen overleefden het in erbarmelijke toestand (hemiplegie etc), andere na trepanatie en langdurige genezing en één bleef erin...
Een kleine misvorming van enkele aders kan voldoende zijn, tientallen jaren onopgemerkt passeren, of sporadisch hoofdpijn veroorzaken en dan bij een brutale verhoogde bloeddruk (opwinding, zonnesteek of idd een val of klap of zelfs de schrik ervoor...) tot een hersenbloeding leiden en is pas te diagnosticeren met een magnetic resonancescan: Géén "standaard" medisch onderzoek, wegens te duur.

Het zou me erg verwonderen zo één professionele medische keuring een MRS voorschrijft indien de persoon geen klachten heeft die op "iets" in die richting wijzen: vraag dat maar eens aan je huisdokter...(en iemand met dgl klachten die zijn job wenst te behouden en niet inruilen voor een lager gequalifiëerde job zal allicht "vergeten" over zijn klachten te spreken...)
Ik ben geen dokter maar maakte al wél een en ander mee in mijn omgeving. Ik oordeel niet over hoe de gezondheid van De Moor was, maar de mensen die zeggen "hij moet perfect gezond geweest zijn, want hij was TGV-bestuurder en werd regelmatig onderzocht" weten niet al te goed over wat ze spreken...

Die zekerheid is te onwaarschijnlijk in het licht van wat ik al zag (ja, ook bij jonge kinderen!)

Goed mogelijk dat nooit geweten zal zijn welke de volledige juiste doodsoorzaak van De Moor was (en twijfel over schuld speelt steeds in het voordeel van de beschuldigde IMO)

Sterkte en innig medeleven aan de familie De Moor!

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juli 2006 om 00:31.
Oud 5 juli 2006, 00:41   #151
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik ben het er mee eens dat iedereen een fair proces verdient. Zelfs sujetten als Dutroux hebben ze het gegund.

Alleen stel ik me inderdaad vragen bij de media in bepaalde zaken. Neem bvb. Hans van Themsche. Oké, hij pleegde gruwelijke feiten, maar geen enkele advocaat wil hem verdedigen, zelfs niet de heren die u opsomt. Van armoe hebben ze er een ongemotiveerde pro deo opgezet, omdat ze niet anders konden.

Wat doen ze bij die gastjes? Die krijgen elks een goede advocaat, die er zelfs nog in zal slagen ze vrij te krijgen, als je het nieuws goed volgt. Die advocaten deinsen er niet voor terug om het slachtoffer te diaboliseren en krijgen al twee verdachten vrij, omdat ze enkel stonden toe te kijken, terwijl hun vrienden iemand zo hardhandig aanpakte, dat die er aan gestorven is.
Hallo ... dat is dan geen onvrijwillige doodslag, maar wel schuldig verzuim en ook strafbaar, als je het mij vraagt.
Voor de anderen, die niets anders konden dan toegeven dat ze geslagen hebben, willen ze vrijspraak pleiten wegens wettige zelfverdediging, want ocharme, het slachtoffer, greep hen naar de keel en zal het niet meer tegenspreken.

Komaan, in wat voor een wereld leven wij? Iemand doodschieten mag niet, maar doodstampen wel, alsof het resultaat niet hetzelfde is.
Er was ook géén VB-advocaat die HvT wilde verdedigen: de schuld van de rest van België?? Waarom wilden 2 Verreyckens, Annemans, Vanhecke & C° niet??? de schuld van de rest van België?? De schuld van de regering of van Di Rupo? Van Stevaert, of van wie dan wél?

Konden degenen die erbijstonden voorzien dat De Moor eraan zou sterven?
Zo niet, is er geen verzuim, schuldig of niet...

Een klein vraagje: een beschuldigde verklaart dat De Moor hem bij de keel greep: wordt dit bevestigd door niet-betrokken getuigen? Dat zou ik wel graag willen weten...( er was toch een hele of halve autobus bij?)

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juli 2006 om 00:46.
Oud 5 juli 2006, 08:52   #152
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De voorwaarden voor de vrijlating van Mohamed en Abdeslam zijn niet mals: een absoluut contactverbod met alle anderen die genoemd worden in het onderzoek, geen contact met de pers, het land niet verlaten, een huisarrest behalve om te gaan werken, zich ter beschikking houden van het onderzoek en (dus) reageren op elke uitnodiging van politie en parket.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 12:00   #153
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
De voorwaarden voor de vrijlating van Mohamed en Abdeslam zijn niet mals: een absoluut contactverbod met alle anderen die genoemd worden in het onderzoek, geen contact met de pers, het land niet verlaten, een huisarrest behalve om te gaan werken, zich ter beschikking houden van het onderzoek en (dus) reageren op elke uitnodiging van politie en parket.
====

Zo; wat stelt dat dan in de practijk wel voor, merken ze hier iets van, bijvoorbeeld tijdens de (niet verboden?) busritjes?
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 12:05   #154
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Er was ook géén VB-advocaat die HvT wilde verdedigen: de schuld van de rest van België?? Waarom wilden 2 Verreyckens, Annemans, Vanhecke & C° niet??? de schuld van de rest van België?? De schuld van de regering of van Di Rupo? Van Stevaert, of van wie dan wél?

Konden degenen die erbijstonden voorzien dat De Moor eraan zou sterven?
Zo niet, is er geen verzuim, schuldig of niet...

Een klein vraagje: een beschuldigde verklaart dat De Moor hem bij de keel greep: wordt dit bevestigd door niet-betrokken getuigen? Dat zou ik wel graag willen weten...( er was toch een hele of halve autobus bij?)
Kun jij je voorstellen filosoof dat een VB-advocaat die HVT zou verdedigen.
zou het kunnen dat jij hier dan posten zou plaatsen in de stijl van :

"zie je wel - ze bekennen kleur - ze verdedigen hun soortgenoten - enz enz..."

zou het kunnen ?

Neen het zou zeker zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 12:06   #155
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Citaat:
====

Zo; wat stelt dat dan in de practijk wel voor, merken ze hier iets van, bijvoorbeeld tijdens de (niet verboden?) busritjes?
Zouden ze nu moeten betalen als ze op de bus stappen misschien... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 12:12   #156
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Kun jij je voorstellen filosoof dat een VB-advocaat die HVT zou verdedigen.
zou het kunnen dat jij hier dan posten zou plaatsen in de stijl van :

"zie je wel - ze bekennen kleur - ze verdedigen hun soortgenoten - enz enz..."

zou het kunnen ?

Neen het zou zeker zijn.
In Nederland wel een bekend verschijnsel, ja, met tamelijke pers-publiciteit bij zowel (ultra-)linkse als rechtse inspanning en stellingname.
Oud 5 juli 2006, 13:50   #157
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Ik denk dat de aarde ne gigantische pudding is.

T'ja heel helder antwoord
Oud 5 juli 2006, 14:19   #158
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devi8 Bekijk bericht
Ik heb er in elk geval een bak bier aan verdiend.
Ik had gewed dat pa of oom hen met een Mercedes (minimum 230E) ging komen afhalen en ja hoor ...
Vooroordelen kunnen soms een goede dorstlesser zijn, zeker met dit weer geen onverstandige gok geweest.

Schol !

Ik vind het wel jammer dat die nostalgische gordijn mercedes buskes zo goed als verdwenen zijn...

eigenlijk zouden ze die op de UNESCO wereld erfgoed lijst moeten plaatsen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 14:59   #159
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Kansarmoede bij jonge allochtonen? Laat me niet lachen!!! Hoe komt het dan dat zij met dure BMW's rondrijden?
Ik weet het niet,zij werden afgehaald aan de gevangnis. Kijk zelf maar eens naar het filmke,en zie met welk autootje zij mee konden rijden http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=2422
Oud 5 juli 2006, 15:02   #160
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik weet het niet,zij werden afgehaald aan de gevangnis. Kijk zelf maar eens naar het filmke,en zie met welk autootje zij mee konden rijden http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=2422

Bescheiden hé, ne mens moet toch op een stijlvolle manier zijn gasten kunnen afhalen aan den bak nietwaar ?

Alle die onozelaars konden hun smoeleke wel verbergen maar de nummerplaat was toch goe zichtbaar....
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be