Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2006, 07:20   #141
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
En voor mensen met een nog onafgewerkt ego.
Neen toch?
Oud 6 juli 2006, 07:24   #142
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Tom Barman mag toch tegen het VB zijn, en dit op zijn manier uiten, niet?
FDW mag toch tegen partijpolitieke festivals zijn en dat op zijn manier uiten, niet?
Oud 6 juli 2006, 07:43   #143
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw Bekijk bericht
Nu wil FDW ook al gaan beslissen waar mensen al dan niet moeten gaan zingen ?

Het is ver gekomen, zoveel pretentie.
Barman en Co gaan even beslissen voor wie we niet mogen stemmen. Tis me wat met die beroepsposeurs...

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:51   #144
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat is toch de bedoeling?

Tom Barman mag toch tegen het VB zijn, en dit op zijn manier uiten, niet?
Waarom zeggen ze dan niet vlakaf dat het een evenement tegen het Vlaams Belang is in plaats van te lullen. "Het is een evenement voor verdraagzaamheid en tegen racisme". Daar kan immers niemand tegen zijn tenzij neonazis en islamofascisten.

Doch ditmaal is het een verkapte politieke actie in de hoop mensen als dom kiesvee te kunnen manipuleren denkende dat ze het wanbeleid van de bewindslui alzo nog kunnen doen vergeten. Wie denken ze wel dat ze zijn? Daarbij respecteren ze de sperperiode met hun lepe politieke actie niet. Maar ja, alles kan en alles mag voor de linkies, zolang het maar tegen het Vlaams Belang is. De enige partij die het tij nog kan doen keren.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2006 om 07:54.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:55   #145
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
FDW mag toch tegen partijpolitieke festivals zijn en dat op zijn manier uiten, niet?
Juist, maar je kondigt zelf je aanwezigheid in Brussel aan. En naar ik aanneem, niet als uitbater van een kraampje met tomaten en eieren, als je begrijpt wat ik bedoel. Niet dat ik je op gedachten wil brengen...
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 07:58   #146
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Juist, maar je kondigt zelf je aanwezigheid in Brussel aan.
Juist, maar wat heb ik met FDW en zijn mening over partijpolitieke festivals te maken?

Citaat:
En naar ik aanneem, niet als uitbater van een kraampje met tomaten en eieren, als je begrijpt wat ik bedoel. Niet dat ik je op gedachten wil brengen...
Neen, ik ga voor de gratis optredens. Ik wil al lang Laura Lynn eens live zien. Komt ge ook?

Terzijde. Uw kraampje brengt me zijdelings toch op gedachten. Een kleine brainstorming zou kunnen leiden tot een badge of een sticker met een slogan die de dubbelzinnigheid van het initiatief op ludieke wijze in de verf zet. En zou nog geld kunnen opbrengen ook...

Laatst gewijzigd door baarle : 6 juli 2006 om 08:01.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 09:01   #147
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Die klotepeut van de vlaamse stank is nogal stoutmoedig geworden en barst van pretentie.
Dat die zangers ervoor kiezen niet in te gaan op de racistische en extremistische tendenzen van die klotepartij is toch hun zaak.
Zoals Laura Lynn schreef: "ik ben christelijk opgevoed met liefde voor mijn evennaaste" (ik las dat vanmorgen in HBvL - de woorden zijn misschien niet juist maar de ideeën toch). ook hoorde ik een van de broers Wauters van Clouseau gisteren op TV zijn keus verantwoorden.
En de gelukkig overgrote meerderheid van onze mensen moeten van dat racistisch en extremistisch discours van dat stelletje zwarten niets hebben.
Dat hij dus maar ophoudt... of zich in zijn kringen blijft bewegen...
maar ja... er zullen nog wel enkele tienduizenden zijn die dit als drogreden gebruiken of misschien zelfs goedgelovig aanvaarden...
dat die mestkevers iets goeds voorhebben...

ik bekijk het als zijn electorale poging om de goedgelovige mensen nog meer een rad voor de ogen te draaien...wat hioj anderen verwijt doet hij zelf... en met gedeeltelijk succes zelfs... spijtig, dik spijtig maar waar...

de waarheid is dat alle mensen op de wereld mens zijn en niet beter of slechter omdat ze op deze of een andere plaats op de wereld gekomen zijn...
in die omvang is het artikel van vandaag in HBvL heel interessant... daarin wordt een analyse geschetst van de invloeden van religies in de eerstvolgende decennia...
het staat iedereen vrij in deze of een andere religie te geloven...
maar als je erin gelooft, dan moet je consequent zijn... het christendom staat voor naastenliefde...
dus moet men die hebben...
en als andere religies nog niet het stadium van de evolutie kennen die het christendom kent, dan moet er geen racistsich discours ertegen gevoerd worden... zij evolueren ook... zals het christendom geëvolueerd is en nog steeds evolueert... het wordt anders zoals de islam ook anders zal worden, meer Europees, of anders in een ander werelddeel... niets is op een, twee, drie gebeurd... en dat zal ook later niet in een oogwenk gebeuren...
voor mijn part mag men als christen niet enerzijds "Goed Pasen" aan iedereen toewensen (op dat feest van God's liefde : men gelooft of niet daarin maar als men gelooft moet men ook liefde uitstralen naar de andere mensen toe) ... ik weet dat ik door dat te zeggen iemand als vriend verloren, heb die ik hoogschatte... maar hij dacht verder op die andere mensen te moeten schelden en dat heb ik niet aanvaard...
ik zegde dus: enerzijds Pasen wensen en anderzijds zich niet volgens de fundamenten van de religie die men aankleeft desaangaande gedragen...

maar ik wijk af...

voor mij mag dat zangfeest voor verdraagzaamheid doorgaan, nu , dan, en altijd... verdraagzaamheid voorstaan heeft niets met tijdstip van verkiezingen te maken maar is van alle tijden...
en dat zou die Flup Kloot ook moeten aanvaarden...
Oud 6 juli 2006, 09:11   #148
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
Die klotepeut van de vlaamse stank blalblabla
Zoveel tijd in het schrijven van onzin steken! Kan je geen hobby zoeken of zo?

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 6 juli 2006 om 09:16.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 09:16   #149
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Doch ditmaal is het een verkapte politieke actie in de hoop mensen als dom kiesvee te kunnen manipuleren denkende dat ze het wanbeleid van de bewindslui alzo nog kunnen doen vergeten. Wie denken ze wel dat ze zijn? Daarbij respecteren ze de sperperiode met hun lepe politieke actie niet. Maar ja, alles kan en alles mag voor de linkies, zolang het maar tegen het Vlaams Belang is. De enige partij die het tij nog kan doen keren.
Wel, voor wie achter die bewijzen vroeg: dit is dus een voorbeeld van demagogie, de speeches enzo van VB zitten hier vol van.
Oud 6 juli 2006, 09:17   #150
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

[quote=Steenbok66;1804038] ...en als andere religies nog niet het stadium van de evolutie kennen die het christendom kent, dan moet er geen racistsich discours ertegen gevoerd worden... zij evolueren ook... /quote]

Lees ik hier goed?

Misdadigers mogen dus nog enkele honderden jaren hun gang gaan tot ze tot betere inzichten komen.

Bovendien:van een evolutie naar minder moorddadige inzichten is bij de volgelingen van die valse profeet geen sprake. Integendeel, de islam gaat van kwaad naar erger. En wat heeft een anti-islamitsche instelling te maken met racisme. Een zwarte niet-islamiet krijgt van mij alle kansen (werk, respect, goed nabuurschap,...), een blanke islamiet kan voor mij de pot.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 09:32   #151
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damned Bekijk bericht
heeft FDP nu in antwerpen iets van zich laten horen, in de wijken gaan praten, no way!

Damned
Ik had dinsdag nog een aangenaam gesprek met hem in Merksem op de Bredabaan. Net als vele andere mensen. En over enkele weken in Deurne ook trouwens.
I'll just kill myself now.

Laatst gewijzigd door Duupje : 6 juli 2006 om 09:32.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 09:38   #152
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Misdadigers mogen dus nog enkele honderden jaren hun gang gaan tot ze tot betere inzichten komen.

Misdadigers????

Welke misdadigers????

Waarom schijnt iedereen te vegeten dat het de christenen zijn die de moslims bij duizenden uitmoorden in Irak en eerder in ex-joegoslavië. Om nog maar te zwijgen van de joodse massa-slachtingen onder de palestijnen!!!

Zijn jullie nu echt allen gebrainwashed?
Oud 6 juli 2006, 09:42   #153
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Misdadigers????

Welke misdadigers????
De Vlaamse kranten niet gelezen de jongste twee maanden?

Doe je dat met opzet, om te provoceren, of heb je echt niets gemerkt?

Laatst gewijzigd door baarle : 6 juli 2006 om 09:43.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 09:42   #154
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Wel, voor wie achter die bewijzen vroeg: dit is dus een voorbeeld van demagogie, de speeches enzo van VB zitten hier vol van.
Voor alle duidelijkheid wat versta jij onder "demagogie"?

In van Dale staat "het ophitsen van de massa door leugenachtige voorstellingen".
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 09:42   #155
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bovendien:van een evolutie naar minder moorddadige inzichten is bij de volgelingen van die valse profeet geen sprake.

Wie was de "echte" dan? Ongetwijfeld Jonas van Nineve...
Oud 6 juli 2006, 09:43   #156
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Ik lees hier zowat een 50-50 pro/con postings ter attentie van het congres, en ik vind dat een schitterend resultaat.
Mochten bij de verkiezingen de meningen ook zo verdeeld zijn, dan zou Vlaanderen onafhankelijk een quasi feit zijn.

Voor de anti-Vb 'ers nog even dit,......denken jullie nu echt dat het gedemoniseer (met resultaat welteverstaan) kan blijven doorgaan tot in de oneindigheid ??
Noteer dat wanneer er een ' TE ' voorstaat (zoals in ' TE demoniserend ') het steeds tegenovergesteld werkt.
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 09:43   #157
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid wat versta jij onder "demagogie"?

In van Dale staat "het ophitsen van de massa door leugenachtige voorstellingen".
Volgens mij was bovenstaande definitie die voor VB-propaganda.
Oud 6 juli 2006, 09:52   #158
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De Vlaamse kranten niet gelezen de jongste twee maanden?

Doe je dat met opzet, om te provoceren, of heb je echt niets gemerkt?
Tja, wat ik heb gemerkt is dat een skinhead om racistische redenen allochtonen heeft omgebracht en in Bruigge een zwarte in de Coma geslagen is door een fascist, en dat in Aalst een arbeider van Turkse origine is doodgeschoten door een flik...

Daarbuiten las ik dat Israel 8 Palestijnse ministers heeft ontvoerd en het kantoor van de premier heeft platgebombardeerd ( noemt men zoiets geen staatgreep?). Daarenboven lees ik dat de CIA Europa gebruikt heeft om comcentratiekampem voor moslims te orgenaiseren...

Heb jij soms niets gemerkt?

Verlaat uw achterlijke boerengatkijk op de wereld eens!
Oud 6 juli 2006, 09:54   #159
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Integendeel, de islam gaat van kwaad naar erger.
Dat durf ik sterk in twijfel te trekken. Meer en meer beginnen progressieve moslims ook hun nek uit te steken en zich te distantiëren van de extremisten. Maar ja, dat zal er natuurlijk niet ingaan bij sommigen onder ons. Too bad.

http://en.wikipedia.org/wiki/Liberal...s_within_Islam
Oud 6 juli 2006, 09:56   #160
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Tja, wat ik heb gemerkt is dat een skinhead om racistische redenen allochtonen heeft omgebracht en in Bruigge een zwarte in de Coma geslagen is door een fascist, en dat in Aalst een arbeider van Turkse origine is doodgeschoten door een flik...
Brugge: onzin. Al lang door het gerecht weerlegd.

Aalst: idem.

Verder echt niets gemerkt?

Citaat:
Verlaat uw achterlijke boerengatkijk op de wereld eens!
Het gaat hier niet over de wereld maar over de achterlijke boerengatomgeving waarin we elke dag leven. Even bij de les blijven!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be