![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over vrije meningsuiting en verdraagzaamheid..
Nie neute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Knuppel, U heeft telkens een correct antwoord gekregen. Dat U zich tekortgedaan voelt doordat ofwel mijn respons U niet zint ofwel doordat U mijn antwoord niet vat valt geheel ter uwer rekening. Ik reageer niet op uw kromme redeneringen, neut nu niet.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 juli 2006 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar komt het ongeveer op neer. Of het nu van niet willen is of van niet kunnen maakt in feite niet veel uit...
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Knuppel heeft gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je neut liever wat rond de pot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
U kan perfect leven in een regime dat het uiten van homofiele neigingen zou strafbaar stellen?
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tot wie richt U zich eigenlijk? Het tekstfragment waarnaar U refereert is van de hand van mevrouw Boadicea, een plaatselijk forumverschijnsel. Zoals U et al weten reageer niet ik op kromme logica - waarvan U zonet een pracht exemplaar afleverde : een defect uitgangspunt (als zou homofilie naar uw appreciatie veeleer dan een mening een gevoel zijn. Ter uwer info het is een seksuele geaardheid, dus keuzerondje drie) op de voet gevolgd door een niet causaal verband. Tenslotte: vanzelfspekend verantwoord ik mij vanzeleven voor andermans ongein (laat staan in dit specifieke geval mevrouw Boadiceas sentimenten) Mag het even, ja?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 juli 2006 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
carlgustaaf fabriceerde een fakepost en misbruikte mijn pseudo daarbij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Titel van de betreffende draad: Vrije meningsuiting...
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 juli 2006 om 00:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet vergeten dat rond '36 -Hitler's Legion Condor het ongewapende Guernica bombardeerde (met Stukas, dacht ik) -Mussolini 70.000 man naar Spanje stuurde om de fascistische generaal Franco te helpen, een wettelijk verkozen regering omver te werpen. -Tussen Mussolini, Franco en Hitler de Stresa-akkoorden werden getekend, directe voorbereiding van WO 2. En dan vind jij onaanvaardbaar te vermelden dat toen op fascisten geschoten werd??? ![]() Vind je soms ook onaanvaardbaar dat enkele jaren later het belgisch leger op het duitse schoot, toen die "een "onaangekondigd bezoekje" brachten? De spaanse regering had misschien "argumenten" moeten gebruiken? Het Belgisch leger had misschien "argumenten" moeten gebruiken? Welke dan? Moet er nog zand zijn? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2006 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Knuppel,
antwoord van mij per pm |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat Kaatd 'die' fascisten in gedachten had toen haar verdraagzaamste zielroerselen naar boven borrelden.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Gezien het vermelde jaartal kan het moeilijk anders: in België of Frankrijk werd toen niet op fascisten geschoten bij mijn weten of ken jij wél een voorval uit die periode in die periode in België? Ik leer graag bij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoord van mij zonder pb:
Je ondertiteling blijft een schande wegens de bedoeling die je ermee had en hebt. Je weet verdomde goed dat er, eens de topic zelf naar de achtergrond verdwijnt, enkel datgene overblijft dat jij in je ondertiteling over Distel probeerde te insinueren. Van mij krijg je dus een pak van hetzelfde laken. Leer maar leven met de gevolgen van je eigen tactieken.
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Desalniettemin blijf ik erbij dat Kaatd niet 'die' fascisten in gedachten had toen haar verdraagzaamste zieleroerselen naar boven borrelden.
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"A bridge to far"... Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2006 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Op wèlke fascisten werd volgens jou dan geschoten in dat jaar?
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 juli 2006 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het met de woorden van Superstaaf te zeggen: Citaat:
![]() |