![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als een groepje ontspoorde autochtone jongeren een kleurling in elkaar stampen, is dat de grootste misdaad op aarde. Je kan je inderdaad op andere manieren afreageren, maar de ene groep ontspoorde jongeren is duidelijk de andere niet. Als de eerste zijn klep optrekt en begint te bleiten, worden ze meteen gepamperd. De tweede groep is wettelijk verplicht om hun frustraties op te kroppen, want hun gedachten uiten is al even strafbaar als iemand in elkaar timmeren. Als je toch moet brommen voor je mening ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Burger
|
![]() Citaat:
op een boerenfuif of een r n b concert heb je veel meer kans op vechtpartijen dan op een skinheadconcert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu dacht ik toch wel dat het een mens was.
Welke bron ??
![]() |
#144 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je zegt net dat je een skinhead bent en ik citeer: een robbertje vechten kan geen kwaad, zolang het niet te ver gaat. het kan frustratie aflaten zodat die niet wordt opgekropt waardoor er vele ergere dingen kunnen gebeuren. Wat er op fuiven gebeurt interesseert mij niets, u keurt geweld goed op andere mensen omdat het een uitlaatklep is voor u. Dat stoort mij. Heu ... als zes ontspoorde Marokkaanse jongeren op een bus iemand een fatale hersenvliesbloeding slaan, is dat stoom afblazen. Volstrekt normaal, want ze worden zo gediscrimeerd door onze racistische samenleving dat ze wel eens iets terug mogen doen. Maar als een groepje ontspoorde autochtone jongeren een kleurling in elkaar stampen, is dat de grootste misdaad op aarde. Citaat:
Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 juli 2006 om 16:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Boadicea : 12 juli 2006 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lees beter: Heu ... als zes ontspoorde Marokkaanse jongeren op een bus iemand een fatale hersenvliesbloeding slaan, is dat stoom afblazen. Volstrekt normaal, want ze worden zo gediscrimeerd door onze racistische samenleving dat ze wel eens iets terug mogen doen. Maar als een groepje ontspoorde autochtone jongeren een kleurling in elkaar stampen, is dat de grootste misdaad op aarde. Citaat:
Voor mij is iedereen gelijk voor de wet en ik zou het ook tof vinden als de wetten gelijk zijn voor iedereen. Akkoord? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Burger
|
![]() [quote=kay-gell;1816194]Je zegt net dat je een skinhead bent en ik citeer: een robbertje vechten kan geen kwaad, zolang het niet te ver gaat.
het kan frustratie aflaten zodat die niet wordt opgekropt waardoor er vele ergere dingen kunnen gebeuren. Wat er op fuiven gebeurt interesseert mij niets, u keurt geweld goed op andere mensen omdat het een uitlaatklep is voor u. Dat stoort mij. quote] Bullshit, je verdraait mijn woorden volledig ofwel begrijp je niet goe wat ik bedoel. Ik heb het hier absoluut NIET over het zomaar willekeurig in elkaar slaan van mensen wat ik ten sterkste afkeur. wanneer 2 mensen ervoor kiezen om met elkaar op de vuist te gaan heb ik daar geen probleem mee. Noem het machogedrag, I don't care.. het is er altijd geweest en zal niet op 1,2,3 veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waardeloze bron dus 8)
![]() |
#152 |
Minister
|
![]() Ik heb die mensen nog nooit op een leugen of overdrijving betrapt. Dat kan ik over wat de media door onze strot duwt niet zeggen.
Vraag maar eens aan rode keffer of agenten voor hun VB 'geaardheid' mogen uitkomen (wat anderen stilletjes wel mogen). Laatst gewijzigd door Duym : 12 juli 2006 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=smash_the_reds;1816210]
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 juli 2006 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Burger
|
![]() [quote=kay-gell;1816243]
Citaat:
graag gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar u vindt het wel normaal om een stukje iemand ineen te slaan om stoom af te laten. Als roept u op om "de roden" de kop in te slaan. Dat geweld verdedigt u dus wel?
Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 juli 2006 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
ken ik niet Agenten horen in hun functie neutraal te zijn. Ik vermoed dat je dat deze stelling ook kan aantonen. Of toch niet ?
![]() |
![]() |
#159 | |
Burger
|
![]() [quote=kay-gell;1816253]
Citaat:
ik heb ook totaal geen problemen wanneer hooligankernen elkaar te lijf gaan. ze kiezen er toch beiden voor? Vroeger waren er toch ook geregeld knokpartijen tussen rivaliserende dorpjes? zolang het bij een blauw oog of een dikke lip blijft heb ik daar absoluut geen probleem mee. met die 'roden' bedoel ik dus diegenen die zelf ook niets liever doen dan confrontatie opzoeken. wat ik wel wil benadrukken is dat mensen die GEEN zin hebben om te vechten daar ook zeker niet in mogen betrokken worden. de oplossing voor het hooligan'probleem' of de vete tussen EXTREEM links en rechts is volgens mij ook gewoon beide groepen in een afgesloten ruimte mekaar te lijf te gaan. na een tijdje wordt men dat vanzelf beu en drinkt men een pint samen. zo zullen er ook geen onschulige omstaanders in de klappen delen en zullen er geen eigendommen worden beschadigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Burger
|
![]() ik mag uit uw woorden trouwens opmaken dat je fel gekant bent tegen welke vorm van 'geweld' dan ook, zelfs wanneer het in sportverband gebeurt? u houdt niet van bokswedstrijden op eurosport?
Laatst gewijzigd door smash_the_reds : 12 juli 2006 om 16:59. |
![]() |
![]() |