![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik meen dat we ook moeten kijken wie de getuigen zijn. Getuigen kunnen net zo bevooroordeeld zijn of fouten maken als de dader zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Burger
|
![]() Waar haal je het dat nu weer? Ik heb nooit anders horen zeggen dan dat ze allemaal waren gaan lopen. Jij bent een verspreider van verzonnen informatie. Ga eens langs de dokter of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() manneke, lees het betreffende artikel eerts eens in plaats elke keer dingen in twijfel te trekken zonder enige argument.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De bus zat stampvol, en mensen van allerlei slag. Alle verklaring, van de getuigen en van de daders, liggen in dezelfde lijn. Wat kan je dan nog in twijfel gaan trekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zever in pakskes: vecht-vluchtsyndroom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Een betreurenswaardige zaak, wie of wat ook de aanleiding was tot de dood. Het is wel en feit dat de media (weeral eens) de zaak buiten proporties hebben opgeschroeft en uitgemolken. Zonder het onderzoek af te wachten. Wat blijft er over van de oorspronkelijke beschuldigingen in het licht van de werkelijke toedracht ? Had Demoor zich van het getreiter niets aangetrokken dan zou hij nog leven. Soms moet men zich leren beheersen, er was niemand in direct gevaar... tenzij zijn eigen leven, gezien zijn temperament en mogelijks zwakke gezondheid. Spreek ik hier ten voordele van die kutmarrokkaantjes die het leven van argeloze busgebruikers vergallen ? Neen ! Ik klaag het feit aan dat dergelijke zaken op onverantwoorde wijze worden uitvergroot, de ware toedracht doet immers niets terzake: sensatie vanwege de media en het aanscherpen van de verzuring door politieke parasieten lijkt belangrijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus: om een evenwichtig oordeel te vellen moeten we weten wie de getuigen zijn en hoe groot hun diversiteitsgehalte is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat noem jij in alle ernst een argument? Sorry, Humo is geen argument, maar een statement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wilt dus zeggen dat de waarde van de getuigenis afhankelijk is van de huidskleur en nationaliteit van de getuigen, of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het artikel in humo uit de duim gezogen is, zal het wel makkelijk zijn voor de advocaat van demoor om dat te weerleggen.
maar die horen we precies nie. die heeft ondertussen vast ook al door hoe het vorkje in het steeltje zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Als Demoor dan toch zo'n slechte gezondheid had,,dan vraag ik me in de eerste plaats af wat hij als treinbestuurder (zelfs op internationale en hogesnelheidslijnen dacht ik) deed. Geeft het artikel daar ook een verklaring over? Stellen ze daar ook dat de medische controle bij de spoorwegen incompetent is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal de rechter wel uitmaken. Ten andere. Ik heb niemand van de rechtse goegemeente vragen horen stellen over het feit dat een juwelier werd vrijgesproken nadat hij iemand in de rug had geschoten omdat hij "onweerstaanbare dwang" had om die man in de rug te schieten. Er is nochtans pakken meer wetenschappelijke evidentie over dat vecht-vluchtsyndroom dan over de zogenaamde "onweerstaanbare dwang"
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 18 juli 2006 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Burger
|
![]() Ik ga geen geld aan humo geven. Als die in de bus was blijven zitten, waarom heeft de politie dan nog naar hem moeten zoeken? Hebben ze die getuige&dader dan niet ondervraagd op het moment zelf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Parlementslid
|
![]() ericfermans schreef o.a. :
Citaat:
Citaat:
Klopt ! ericferemans, jij bent toch nochtans een "geschoolde" ? Leg dan eens uit aan de mensen hier wat betekent : white guilt ! Beste Groeten ! NAschrift. De minister van niet-justitie NIET ter hulp roepen. Die heeft Murat-Problemen !
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat er staat dat hij gewoon is blijven zitten tot aan de volgende halte en daar is uitgestapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb jij die medische controle al horen verklaren dat hij wegens gezondheidsproblemen op non-actief was gezet? De vraag blijft dus dezelfde... |
|
![]() |
![]() |