Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2006, 13:11   #141
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Toch wel, aangezien dat je plan onmogelijk maakt. Maar ik dacht al wel dat je dat niet zou snappen.
Wat ben ik toch dom seg!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 13:18   #142
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Nu hopen voor papa flip dat ze geen allochtoonse vriendjes en vriendinnen heeft.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 13:19   #143
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LOL! Ik ben een "blanke atheïstische autochtoon". En mijn "mentaliteit en manier van denken" staat in ieder geval haaks op die van FDW en volgelingen. En het VB is net zo intolerant tegenover mij als tegenover moslims, kleurlingen, walen, "linksen",... kortom tegenover alles en iedereen die niet denkt zoals zij (en dat is dus niet de meerderheid). Wordt toch eens wakker aub. Jij speelt trouwens al lang een slaafje: van het VB en zonder het te weten blijkbaar.
Ik speel helemaal geen slaafje. Integendeel. Het Vlaams Belang is nog de enige partij die ons voor algehele slavernij in ons eigen land kan behoeden. Ik kies doelbewust voor het Vlaams Belang omdat alle andere partijen (jij inkluis) in slaap liggen.
Oud 31 juli 2006, 13:44   #144
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik speel helemaal geen slaafje. Integendeel. Het Vlaams Belang is nog de enige partij die ons voor algehele slavernij in ons eigen land kan behoeden. Ik kies doelbewust voor het Vlaams Belang omdat alle andere partijen (jij inkluis) in slaap liggen.
Gewoon even kijken welke threads jij start, zegt al voldoende. Er is er namelijk geen enkele die niet over Islam gaat. Helemaal volgens VB-logica, link je om het even welk onderwerp aan moslims. Bijna elke door jou gestartte thread bestaat bijna uitsluitend uit een copy/paste. Om nog maar te zwijgen van je talloze oproepen om op het VB te stemmen. De bezetenheid waarmee je het doet, maakt van jou net zo goed een slaafje als sommige moslims zijn van hun geloof. Ik heb in de eerste plaats een eigen mening en voel me niet geroepen om eender welke partij te verdedigen en al helemaal niet om op te roepen om ervoor te stemmen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 13:57   #145
smiley

Standaard

Citaat:
Gewoon even kijken welke threads jij start, zegt al voldoende. Er is er namelijk geen enkele die niet over Islam gaat. Helemaal volgens VB-logica, link je om het even welk onderwerp aan moslims. Bijna elke door jou gestartte thread bestaat bijna uitsluitend uit een copy/paste. Om nog maar te zwijgen van je talloze oproepen om op het VB te stemmen. De bezetenheid waarmee je het doet, maakt van jou net zo goed een slaafje als sommige moslims zijn van hun geloof. Ik heb in de eerste plaats een eigen mening en voel me niet geroepen om eender welke partij te verdedigen en al helemaal niet om op te roepen om ervoor te stemmen.
Ik doe niks anders dan voor de islam waarschuwen omdat ik het ware gelaat van de islam heb leren kennen. Ik ben helemaal geen partijslaafje. Ik ben doelbewust voor het Vlaams Belang beginnen stemmen om het grootste gevaar, het Islamofascisme, tegen te houden. Dit is helemaal geen Vlaams Belang strategie. Het is gewoon zeggen zoals het is. Al wat jij doet (en alle zogenaamde tolerante democraten) is domweg dat islamofascisme in de kaart spelen.
Oud 31 juli 2006, 13:58   #146
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Waarom kies jij de kant van de islam Edina, als atheiste ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 14:02   #147
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Waarom kies jij de kant van de islam Edina, als atheiste ?
Ik kies helemaal niet de kant van "de Islam". Om de eenvoudige reden dan "de Islam" niet bestaat. Fundamentalisten vind je overal. In elk geloof en ook bij de niet-gelovigen.
Oud 31 juli 2006, 14:05   #148
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik doe niks anders dan voor de islam waarschuwen omdat ik het ware gelaat van de islam heb leren kennen. Ik ben helemaal geen partijslaafje. Ik ben doelbewust voor het Vlaams Belang beginnen stemmen om het grootste gevaar, het Islamofascisme, tegen te houden. Dit is helemaal geen Vlaams Belang strategie. Het is gewoon zeggen zoals het is. Al wat jij doet (en alle zogenaamde tolerante democraten) is domweg dat islamofascisme in de kaart spelen.
Waar heb je dat ware gelaat van "DE Islam" leren kennen, smiley. Op het internet, in de VB-boekjes,...? Zeker en vast niet door zelf met moslims om te gaan! Anders zou je wel anders piepen.
Oud 31 juli 2006, 14:07   #149
smiley

Standaard

Citaat:
Ik kies helemaal niet de kant van "de Islam". Om de eenvoudige reden dan "de Islam" niet bestaat. Fundamentalisten vind je overal. In elk geloof en ook bij de niet-gelovigen.
Islam bestaat wel. De koran bestaat. En fundamentalisten zijn diegenen die de islam praktiseren, de zogenaamde gematigden zijn diegenen die de islam niet praktiseren of enkelm moslim zijn in naam. Stop met diezelfde zever steeds te herhalen wat islam in haar kraam past. Stop met zand in je ogen te laten strooien.
Oud 31 juli 2006, 14:09   #150
smiley

Standaard

Citaat:
Waar heb je dat ware gelaat van "DE Islam" leren kennen, smiley. Op het internet, in de VB-boekjes,...? Zeker en vast niet door zelf met moslims om te gaan! Anders zou je wel anders piepen.
Van moslims zelf en de geschriften van moslims. Ik wist het wel, jij bent iemand, zoals zovelen die met moslims (in naam) omgaan. En dan denken die dat zij iets van de islam kennen. De meesten die zichzelf moslim noemen weten trouwens zelf niet wat er allemaal in hun boekskes geschreven staat. Indien jij de islam echt zou kennen, dan zou je wel anders piepen !

Laatst gewijzigd door smiley : 31 juli 2006 om 14:11.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 14:11   #151
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Islam bestaat wel. De koran bestaat. En fundamentalisten zijn diegenen die de islam praktiseren, de zogenaamde gematigden zijn diegenen die de islam niet praktiseren of enkelm moslim zijn in naam. Stop met diezelfde zever steeds te herhalen wat islam in haar kraam past. Stop met zand in je ogen te laten strooien.
Volgens jouw redenering is het christendom dan zo goed als uitgestorven! Leg de bijbel eens naast de koran aub.
Oud 31 juli 2006, 14:15   #152
smiley

Standaard

Citaat:
Volgens jouw redenering is het christendom dan zo goed als uitgestorven! Leg de bijbel eens naast de koran aub.
Het nieuwe testament bedoel je? Geef mij dan maar het christendom met Jezus christus als voorbeeld en niet roofmoordenaar, slavendrijver, verkrachter, dictator, terrorist mohammed (oorlog zij met hem)
Jij weet niet waarover je praat. Jij beseft niet wat er gaande is en niet alleen in ons land maar overal waar de islam een voet aan de grond heeft weten te zetten.

Laatst gewijzigd door smiley : 31 juli 2006 om 14:15.
Oud 31 juli 2006, 14:16   #153
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van moslims zelf en de geschriften van moslims.
Van sommige moslims, smiley. Doe eens moeite en leer eens echt moslims kennen. Reis eens een beetje naar verschillende landen waar moslims wonen. En ontdek dat er tussen moslims evenveel variatie bestaat als er tussen mensen van verschillende godsdiensten/religies bestaat.

Jij verwart islam met islamisme, maar het is je vergeven hoor.
Oud 31 juli 2006, 14:22   #154
smiley

Standaard

Citaat:
Van sommige moslims, smiley. Doe eens moeite en leer eens echt moslims kennen. Reis eens een beetje naar verschillende landen waar moslims wonen. En ontdek dat er tussen moslims evenveel variatie bestaat als er tussen mensen van verschillende godsdiensten/religies bestaat.

Jij verwart islam met islamisme, maar het is je vergeven hoor.
Het begint hier steeds absurder te worden. Leer eens echt moslims kennen zegt Edina. Ga eens de toerist in Islamitische landen uithangen zegt die dan nog. Het zijn toch allemaal zulk een vriendelijke mensen voor de toeristen. Er is maar 1 koran. En die variatie waar je het over hebt. De moslims (die jij islamisten noemt) steunen juist op de moslims in naam. Ik durf er op wedden dat ik meer meer moslims ken dan jij. Mijn buren zijn trouwens ook moslims. Zeeeeeeeeeeeeeeer vriendelijke mensen.
Oud 31 juli 2006, 14:23   #155
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het nieuwe testament bedoel je?
Waarom beperk je het tot het nieuwe testament, smiley?
Oud 31 juli 2006, 14:24   #156
smiley

Standaard

Citaat:
Waarom beperk je het tot het nieuwe testament, smiley?
Jezus christus was een rebel.
Oud 31 juli 2006, 14:31   #157
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het begint hier steeds absurder te worden. Leer eens echt moslims kennen zegt Edina. Ga eens de toerist in Islamitische landen uithangen zegt die dan nog. Het zijn toch allemaal zulk een vriendelijke mensen voor de toeristen. Er is maar 1 koran. En die variatie waar je het over hebt. De moslims (die jij islamisten noemt) steunen juist op de moslims in naam. Ik durf er op wedden dat ik meer meer moslims ken dan jij. Mijn buren zijn trouwens ook moslims. Zeeeeeeeeeeeeeeer vriendelijke mensen.
Moslims als buren hebben, is niet hetzelfde als moslims kennen hé smiley. Ik heb trouwens niet gesproken van Islamitische landen. Ik heb gezegd reis eens rond in landen waar moslims wonen. En nee dat zijn niet allemaal islamitische landen. Heb je dat al eens gedaan? Ik betwijfel het. Het zou je nochthans veel kunnen leren. Meer dan je op je favoriete haatsites kan leren. Heb je trouwens al eens aan een gematigde moslim verteld dat hij niets met de Islam te maken heeft?
Oud 31 juli 2006, 14:33   #158
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jezus christus was een rebel.
LOL! En sindsien is het christendom overal toch o zo vredelievend hé!!!

Waarom is het oude testament dan nog niet naar de prullenmand verdwenen?

Laatst gewijzigd door Edina : 31 juli 2006 om 14:36.
Oud 31 juli 2006, 14:35   #159
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel raar dan dat in quasi alle conflicten in de wereld Islamieten betrokken partij zijn eh. Zowel met Christen, Joden, Boeddhisten,....enz.

Als je met 1 persoon ambras hebt, kan het mss aan de andere liggen. Maar als je met iedereen ambras hebt, ligt het wsl aan jezelf.

Het wordt dringend tijd dat de moslims eens in de spiegel kijken...denk je niet?
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 14:38   #160
smiley

Standaard

Citaat:
Moslims als buren hebben, is niet hetzelfde als moslims kennen hé smiley. Ik heb trouwens niet gesproken van Islamitische landen. Ik heb gezegd reis eens rond in landen waar moslims wonen. En nee dat zijn niet allemaal islamitische landen. Heb je dat al eens gedaan? Ik betwijfel het. Het zou je nochthans veel kunnen leren. Meer dan je op je favoriete haatsites kan leren. Heb je trouwens al eens aan een gematigde moslim verteld dat hij niets met de Islam te maken heeft?
Ik ken moslims. Ik heb reeds jaren op verschillende Engelstalige moslimfora gesprekken (van moslims van over de hele wereld dus) zitten volgen. En daarnaast ook nog de koran en andere islamitische boekskes die men online kan lezen. Jij moet mij 'gelovigen' dus heus niet leren kennen ! Daarbij ik strijd tegen de islam, de kern van die rotideologie die het overal voor het zeggen tracht te krijgen, en niet tegen mensen.

Laatst gewijzigd door smiley : 31 juli 2006 om 14:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be