![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De talen zijn niet aan elkaar verwant, hoewel het Turks een flink portie Arabische leenwoorden bevat. Tamelijk veel kooplieden zijn extra talen machtig. En ik werd niet uitgelachen, men had gewoon plezier in het gesprekje. Zulke winkels zijn, al dan niet bedoeld, tevens ontmoetingspunten voor mensen. Stapt er iemand binnen zonder vriendelijk en liefst vrolijk te groeten dan valt er meestal een stilte. De gewone werkende mens, ook uit die kringen, is echt niet bezig met 24 uur per dag over "cultuur" te piekeren; reageert gewoon vriendelijk op iedereen die niet onvriendelijk overkomt. En maak je niet ongerust: mijn kennis van zowel semitische als van mongoolse talen is verwaarloosbaar.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 20 augustus 2006 om 02:19. Reden: aanvulling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Schepen
|
![]() OK, dan laten we ze niet in het onderwijs werken, maar wel in "Fabriek Remmery". Dan krijgt ze meteen een hele hoop dreigbrieven omdat er iemand met een hoofddoek aan de band het werk staat te verrichten wat wij liever niet zouden doen.
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zaak remmery ging niet over hoofddoeken maar over de relaties die remmery erop na hield met zijn medewerksters. Dat is duidelijk naar boven gekomen en sindsdien is het heel stil rond die zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() own-goal (maar je bent niet de enige in deze zaak, troost u)
Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 augustus 2006 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
ps: Komt je adres en telefoonnummer nog aan? Nog te laf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Ik kan dat geloven: wie met jou trouwt is inderdaad een ezel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Vriendelijk verzoek: stop eens met "de man spelen" en vervelend te zijn alleen omwille van het vervelend zijn.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 20 augustus 2006 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() Dat fotoke is u op het lijf geschreven, ge zij ne clown. Nog altijd dat afgezaagd verhaaltje zij doen hier werk dat wij niet willen doen. Spreek toch voor uzelf man, omdat gij volgens uw uitleg een hekel hebt aan werken daarom het gros van vlamingen niet hé, of bent u mischien geen vlaming? Achter dat masker kan van alles zitten is zoals met ne bourka, weet nooit welke lelijke vent daar kan onder zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Moesten de illegalen niet voor een appel en een ei zwart werk doen in bedrijven, restaurants, afvalverwerking, kuiswerk dan was ons land ronduit smerig en ons eten in de weekend op restaurant helemaal niet te betalen. Dit is wat deze mensen hier doen. En dat Vlamingen aan zo'n lonen willen werken is nonsens: die stappen sito presto naar het gerecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Je bent dus meer dan een decenium verkeerd. Ik vraag me af of er al een econoom zou hebben uitgerekend hoe "rijk" ons landje zou zijn gebleven zonder de steenkolenslag van Asiel Sarbon, zonder de inbreng van onze migranten. Ik beweerde niet dat het vroeger vuilder of properder was. Maar dat hebben de intelligente mensen hier al wel begrepen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Dat is geen foto: SPIEGEL. ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 augustus 2006 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die migratiestop was juist het begin van de massamigratie. Die migratiestop is nooit in acht genomen. Moet ik de officiële cijfers alweer posten of reikt je geheugen nog verder dan 1 dag ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 augustus 2006 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de snelbelgwet er moest komen? Dat er tot regularisatie van illegalen werd overgegaan? Omdat er een totale immigratiestop bestaat?
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Mi Vogels mag dat dan al denken in een interview vlak voor de verkiezingen. Ze zal er niks aan doen. Haar partij die haar eigen stichter heeft buitengesmeten (toch een unicum voor dit land) wil nog méér vreemdelingen hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die stichter, is dat dezelfde die vandaag de vredespijp rookt met FDW?
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag ik niet zeggen. Ericferemans zou me een proces kunnen aandoen. Al een geluk dat Black Cat er niet meer is of ik moest twee processen tegelijk doen.
|
![]() |
![]() |