Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2006, 09:46   #141
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
Dit is typisch het soort redenering van lieden die religie als een soort van wedstrijd en competitie beschouwen.
Wel, het is een redenering die Islam en moslims bloedserieus toepassen.
Citaat:
Of m.a.w: de boodschap is van dusdanig hoge kwaliteit dat kwantitatieve overwegingen totaal irrelevant zijn...
Dat kan natuurlijk zijn en in vergelijking met Islam, is dat zelfs een zekerheid. Christendom is zelfs een essentieel element vd Westerse beschaving.
Ik vraag mij alleen al het volgende af: Waarom deelt men die normen en kwaliteit niet met anderen? Waarom is er geen missionering van bvb moslims in ons eigen Europa?
Oud 8 oktober 2006, 10:08   #142
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Wel, het is een redenering die Islam en moslims bloedserieus toepassen.
Blijkens jouw bijdrage waarop ik reageerde zijn moslims niet de enige die zich daaraan bezondigen. Ben je zelf niet een beetje in datzelfde bedje ziek?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Dat kan natuurlijk zijn en in vergelijking met Islam, is dat zelfs een zekerheid.
Maak je hier niet de fout om "geloof" en "zekerheid" met elkaar te verwarren. Het zijn géén synoniemen van elkaar hoor... Geloof gaat willens nillens samen met een (overigens zeer edele) vorm van twijfel. Zekerheid daarentegen gaat nooit samen met twijfel.
Citaat:
Christendom is zelfs een essentieel element vd Westerse beschaving.
Dit ben ik redelijk met je eens.
Citaat:
Ik vraag mij alleen al het volgende af: Waarom deelt men die normen en kwaliteit niet met anderen? Waarom is er geen missionering van bvb moslims in ons eigen Europa?
Wat bedoel je met "missie"? Betekent "missie" hetzelfde als "proselitisme"?

Missie houdt in dat je altijd vrijuit kan praten over datgene wat je bezighoudt, en dit altijd in een sfeer waarin er vanwege beide partijen uitdrukkelijk luisterbereidheid aan de dag wordt gelegd. Een getuige van Jehovah die me onverwacht komt lastigvallen, en er bij voorbaat van uitgaat dat "men wel eens eventjes tijd voor hem wil vrijmaken" doet daarom volgens mij niét aan missiewerk. Hij verzuimt immers om af te tasten of zijn debatgenoot wel bereid is tot luisteren.

Als jij op dit discussieforum een stelling poneert, en ik reageer daarop, en jij reageert terug, dan mogen we beiden er met een gerust geweten van uitgaan dat we beiden bereid zijn naar elkaar te luisteren en onze meningen naast elkaar te leggen. En als het gemeenschappelijk onderwerp toevallig over geloofszaken gaat, dan doen we beiden aan missie. Want missie houdt per definitie tweerichtingsverkeer in.

Missionarissen die vroeger naar Kongo togen begrepen dat maar al te wel. In tegenstelling tot wat nogal eens beweerd wordt was de eerste betrachting van die mannen en vrouwen geen platte zieltjeswinnerij. (Die kwam hoogstens uitzonderlijk eens voor, jawél.) Zijzelf wisten zich evengoed beïnvloed door de Afrikanen als omgekeerd. En als ze na een half leven missiewerk, oud geworden, weer naar huis kwamen waren het andere mensen, waren ze zélf een stukje Afrikaan geworden.

Proselitisme, oftewel bekeringsijver, ontbeert deze wisselwerking. Jehovahs getuigen zijn daarom volgens mij proselieten, géén missionarissen. Moslims die claimen dat de islam in het logische verlengde ligt van het christendom, en die met dit argument christenen pogen te bekeren zijn eveneens proselieten. (Niet alle moslims pretenderen dit, gelukkig maar...)

Wie Jezus' boodschap goed leest, die ziet de zachtmoedigheid waarmee christenen van hun overtuiging moeten getuigen. Proselitisme daarentegen is niet zozeer gericht op het getuigen, doch op het overtuigen, desnoods zelfs met minder "zachtmoedige" middelen. Wie Christus' boodschap op proselitische wijze wil uitdragen, ontkent de essentie ervan en verliest elke geloofwaardigheid in de ogen van zijn medegelovigen.

Misschien konden we beter dit gesprek verderzetten in het forum over religie. Ik zal alleszins hier de moderator vragen of ze de postings vanaf jouw eerste reactie (vandaag om 10.09 uur) eventueel naar daar kunnen verplaatsen. Dan blijft deze discussiedraad vrij om meneer Bronselaer hier straks zijn mening te vragen omtrent de verkiezingsuitslag in Antwerpen.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2006, 07:17   #143
ElFlamencoLoco
Minister

Standaard

Graag had ik van de heer O. Bronselaer een reactie gehoord op de 534 stemmen (0,19 %) op zijn lijst.
Oud 9 oktober 2006, 13:12   #144
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

1. Er zijn 4 kleinere partijen die slechter scoren.
2. Wij bestaan slechts exact 1 maand, wij hebben slechts 3 drie weken de tijd gehad om campagne te voeren.
3. Op televisie kregen wij nooit een kans, in tegenstelling tot die kermisklanten van NEE die nieteens een programma hadden. Op die manier weet een groot deel van het kiezerspubliek niet af van ons bestaan. Ik vind dat iedereen die plaatselijk opkomt minstens van de regionale televisie een minumum zendtijd moet krijgen om de standpunten aan de bevolking te kunnen uiteenzetten.
4. In vergelijking met de Nieuwe Partij die al vele jaren aan de weg timmert is 534 niet eens een slechte score, zij behalen slechts enkele tientallen stemmen meer dan onze lijst die pas in de wieg is gelegd.
5. Toch deel ik de vermoedens dat er in Antwerpen fraude is gemoeid bij de tellingen. Die geruchtenstroom kan men toch niet negeren, iedereen moet toegeven dat de tergend trage bekenmaking der resultaten specifiek te Antwerpen verdacht overkomt. Ik zal het Vlaams Belang een brief schrijven waarin ik zal aandringen om te ijveren voor een onderzoekscommissie die de ware toedracht moet nagaan van de "technische storingen".

Laatst gewijzigd door Olivier Bronselaer : 9 oktober 2006 om 13:13.
Olivier Bronselaer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2006, 20:22   #145
FreedomAndLiberty
Burger

FreedomAndLiberty's schermafbeelding

Standaard

1. zijnde: SMS, VVV, Defusie (vreemde partij, 19 man maar geen stemmen) en STP (zijnde een man: Veyisel Kars die slechts 13 stemmen minder dan jullie haalt)
2. de meesten voeren 3 weken campagne
3. Nee heeft geen programma als doel maar vormt een punt voor proteststemmers.
4. honderd =/= enkele tientallen, hoewel dit punt wel ergens steek houdt... maar over wie zegt dit nu iets? NP of Protest???
5. In bepaalde gemeentes (vb. SintLaureins) waren de stemmen nog niet geteld bij het drukken van de kranten, als in een grote stad (=> meer bureaus => meer kans op problemen) iets misloopt is er een onderzoekscommissie nodig...
FreedomAndLiberty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 09:58   #146
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

dien meneer kars van de stp had nog geen naam voor zijn partij toen hij zijn lijst kwam indienen... ma bon...

ikzelf ben niet echt ontevreden , een eerste keer opkomen met een lijst met "zwaar omstreden" mensen en ideetjes....
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 13:26   #147
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

In tegenstelling tot Wolf die zich "tevreden" uitlaat over ons resultaat ben ik er rotsvast van overtuigd dat de uitslagen in Antwerpen in ons nadeel (en wellicht ook in het nadeel van VB) gemanipuleerd zijn. Zelf heb ik eigenhandig zo'n 30.000 flyers verspreid waarin ik aankondigde dat ik (in geval van zetelwinst) als onafhankelijke lijst bereid was het cordon sanitair te verpulveren door met VB te gaan samenwerken. Ik acht het ondenkbaar dat ik na dergelijke informatie slechts 96 voorkeurstemmen verwerf bovenop 102 lijststemmen die wellicht gedeeltelijk ook voor mij waren bedoeld waren terwijl mijn boodschap circuleerde onder duizenden VB-stemmers die evenals de VB-leiding zelf maar al te graag het cordon sanitair hadden willen zien sneuvelen. Deze vaststelling bovenop het feit dat er vreemde zaken gebeurden rond de telling en bekendmaking der resultaten te Antwerpen sterken dit aanvoelen.
Hierbij verwijs ik ondermeer naar de posts nr. 107 en nr. 109 van de thread
"Fraude in Antwerpen?" in het subforum "Gemeenteraadsverkiezingen" waarbij terecht vraagtekens worden geplaatst bij de correctheid van dergelijk systeem en de recatie daarop van oa de Verenigde Staten die het systeem reeds hebben verfijnd om fraude te voorkomen, door bijvoorbeeld de computer een papieren bewijsje te laten afdrukken van uw stemkeuze die vervolgens in een ouderwetse stembus wordt gedeponeerd zodat achteraf hertellingen perfect mogelijk worden zonder tussenkomst van software die kan worden gemanipuleerd. Een programma'tje kan immers duizenden stemmen voor deze of gene partij omtoveren als zijnde stemmen voor een concurrerende partij, onzichtbaar voor het kiezerspubliek, terwijl het ondoenlijk is om diezelfde duizenden stemmen ter plaatse met de blote hand te vervalsen onder het oog van de toezichters, nietwaar? Ik eis dan ook een verbetering van dit systeem op dezelfde wijze zodat achteraf alle verdachtmakingen kunnen worden uitgesloten dankzij een eventuele manuele hertelling.
Oud 10 oktober 2006, 13:40   #148
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier Bronselaer Bekijk bericht
Ik acht het ondenkbaar dat ik na dergelijke informatie slechts 96 voorkeurstemmen verwerf bovenop 102 lijststemmen die wellicht gedeeltelijk ook voor mij waren bedoeld
Zegt het woord 'hoogmoed' u iets? Leg je er nu maar gewoon bij neer dat de kiezers jou niet lustten. Niet leuk voor u, maar het kan gebeuren. En dan het argument van fraude bovenhalen. Een beetje zielig.
Oud 10 oktober 2006, 13:52   #149
ilfalco
Minister-President

Standaard

Inderdaad olivier misschien moet er maar eens een a-politieke grote betoging komen voor een transparant kiessysteem!

ik zal er zeker zijn.
En vele linksen denken er ook zo over.

CONTROLE moet mogelijk zijn. Anders is een verkiezingsuitslag van nul en gener waarde.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 15:59   #150
ElFlamencoLoco
Minister

Standaard

Of Protest nu 534 stemmen achter zijn naam heeft, ofwel het dubbele, het maakt niets uit. Het blijft een creatuur van nul en generlei politieke waarde. Eventuele fraude zal, als zij blootgelegd is, niks hieraan veranderen.

De amusementswaarde evenwel is er omgekeerd mee evenredig.
Oud 10 oktober 2006, 17:36   #151
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Zegt het woord 'hoogmoed' u iets? Leg je er nu maar gewoon bij neer dat de kiezers jou niet lustten. Niet leuk voor u, maar het kan gebeuren. En dan het argument van fraude bovenhalen. Een beetje zielig.
Ik ben INDERDAAD zo hoogmoedig om te veronderstellen dat ik in werkelijkheid meer stemmen heb gehaald (wellicht evenals Dhr De Winter zelf) en dat machinaties achter de schermen daar een stokje voor hebben gestoken om te verhinderen dat het Vlaams Belang haar defintieve doorbraak zou hebben behaald. Wat is er op tegen om een transparant kiessysteem te eisen van de overheid? Of gaat u akkoord met een totalitair systeem waarbinnen controle achteraf op papier niet mogelijk is?
PROTEST is een uitstekende naam om tegen misstanden als deze te protesteren. Ik eis nieteens dat de stemmen worden herteld... dat is flauwekul... ieders stem kan immers bij invoering dadelijk zijn omgezet in een stem ten voordele van de concurrentie zonder bewijsmateriaal achter te laten, dat alles dankzij een vernuftig programma... experts hebben reeds openlijk toegegeven dat dit kinderspel is... Ik eis dus gewoon dat de verkiezingen van 8 oktober worden overgedaan, OP PAPIER, met de mogelijkheid op controle achteraf, zonder inmenging van gestofisticeerde computerprogramma's die kunnen worden bijgestuurd! Als ik nadien slechts evenveel stemmen behaal dan ga ik inderdaad op mijn bek, het zij zo en ik ben niet te beroerd om dat dan te erkennen, doch iedereen heeft recht op een rechtvaardig en doorzichtig kiessysteem, zowel de kandidaten als de kiezers zelf. Hoe kan de overwinnaar deftig regeren als er op basis van dit systeem zoveel twijfel rijst???
Oud 10 oktober 2006, 17:42   #152
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Inderdaad olivier misschien moet er maar eens een a-politieke grote betoging komen voor een transparant kiessysteem!

ik zal er zeker zijn.
En vele linksen denken er ook zo over.

CONTROLE moet mogelijk zijn. Anders is een verkiezingsuitslag van nul en gener waarde.
Borgerhout Bewust, een multiculturele lijst, gaat klacht indienen bij de kiescomissie omdat zij manipulatie vermoeden.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 17:53   #153
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als ik nadien slechts evenveel stemmen behaal dan ga ik inderdaad op mijn bek, het zij zo en ik ben niet te beroerd om dat dan te erkennen, doch iedereen heeft recht op een rechtvaardig en doorzichtig kiessysteem, zowel de kandidaten als de kiezers zelf. Hoe kan de overwinnaar deftig regeren als er op basis van dit systeem zoveel twijfel rijst???
Zelfs al is het resultaat hetzelfde dan ga je niet op je bek olivier want dan heb je voor democratische controle gezorgd. De controle die de poco's ons nu ontzeggen.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 18:03   #154
ElFlamencoLoco
Minister

Standaard

Citaat:
Ik ben INDERDAAD zo hoogmoedig om te veronderstellen dat ik in werkelijkheid meer stemmen heb gehaald (wellicht evenals Dhr De Winter zelf) en dat machinaties achter de schermen daar een stokje voor hebben gestoken om te verhinderen dat het Vlaams Belang haar defintieve doorbraak zou hebben behaald. Wat is er op tegen om een transparant kiessysteem te eisen van de overheid? Of gaat u akkoord met een totalitair systeem waarbinnen controle achteraf op papier niet mogelijk is?
PROTEST is een uitstekende naam om tegen misstanden als deze te protesteren. Ik eis nieteens dat de stemmen worden herteld... dat is flauwekul... ieders stem kan immers bij invoering dadelijk zijn omgezet in een stem ten voordele van de concurrentie zonder bewijsmateriaal achter te laten, dat alles dankzij een vernuftig programma... experts hebben reeds openlijk toegegeven dat dit kinderspel is... Ik eis dus gewoon dat de verkiezingen van 8 oktober worden overgedaan, OP PAPIER, met de mogelijkheid op controle achteraf, zonder inmenging van gestofisticeerde computerprogramma's die kunnen worden bijgestuurd! Als ik nadien slechts evenveel stemmen behaal dan ga ik inderdaad op mijn bek, het zij zo en ik ben niet te beroerd om dat dan te erkennen, doch iedereen heeft recht op een rechtvaardig en doorzichtig kiessysteem, zowel de kandidaten als de kiezers zelf. Hoe kan de overwinnaar deftig regeren als er op basis van dit systeem zoveel twijfel rijst???
Ik vind het van bijzonder weinig "kloten aan het lijf" getuigen om enerzijds deel te nemen aan de verkiezingen, waarbij de spelregels op voorhand bekend zijn (of dat tenminste behoren te zijn), alsmede de mogelijkheden die spelregels te omzeilen, om dan anderzijds over die spelregels te lopen klagen, terwijl ik niet de eerste letter hierover gelezen heb in jouw (overigens kolderesk) programma.

Als de spelregels je niet aanstaan, dan heb je twee mogelijkheden:
  1. Je speelt het spel gewoon niet mee.
  2. Je bespreekt op voorhand de spelregels en eventuele wijzigingen ervan. Niet de éérste letter hiervan dus in jouw programma...
Het begint erop te lijken dat de ene pietlutpartij de andere achternaloopt in het uitschreeuwen van vermoedens van fraude, en dit enkel uit (overigens begrijpelijke doch daarom niet minder koldereske) frustratie. Als het Protest niet is, dan is het wel Borgerhout Bewust.

Niemand die mij kwalijk neemt dat ik dit buitengewoon amusant vind, mag ik hopen...
Oud 10 oktober 2006, 21:23   #155
Chilles
Partijlid

Chilles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
Niemand die mij kwalijk neemt dat ik dit buitengewoon amusant vind, mag ik hopen...
We lachen graag mee.
Oud 11 oktober 2006, 08:06   #156
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben INDERDAAD zo hoogmoedig om te veronderstellen dat ik in werkelijkheid meer stemmen heb gehaald (wellicht evenals Dhr De Winter zelf) en dat machinaties achter de schermen daar een stokje voor hebben gestoken om te verhinderen dat het Vlaams Belang haar defintieve doorbraak zou hebben behaald.
Er is één grote reden waarom u zo weinig stemmen heeft gehaald; omdat u een kopie bent van het VB en omdat mensen bij hun keuze steeds voor het origineel zullen gaan. Bovendien is de naam 'PDW' een begrip in A'pen en die van u niet.

Het is opvallend dat in steden die werk hebben gemaakt van een beter imago (A'pen, Mechelen en Gent) het Vb minder scoort dan door henzelf verhoopt. Op andere plaatsen scoren ze nog altijd extreem goed dus uw suggesties van fraude slaan nergens op. Goed besturen + dat ook kunnen verkopen helpt. Dat en dat alleen is de reden van de mindere score van het VB; Opvallend dat er nooit eerder gewag werd gemaakt van fraude. Denkt u nu echt dat men dat nog niet eerder zou gedaan hebben als men de mogelijkheid daartoe had? Waarom zou men wachten tot het water aan hun lippen staat?
Oud 11 oktober 2006, 21:50   #157
Klauwaard
Vreemdeling

Klauwaard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Er is één grote reden waarom u zo weinig stemmen heeft gehaald; omdat u een kopie bent van het VB en omdat mensen bij hun keuze steeds voor het origineel zullen gaan. Bovendien is de naam 'PDW' een begrip in A'pen en die van u niet.

Het is opvallend dat in steden die werk hebben gemaakt van een beter imago (A'pen, Mechelen en Gent) het Vb minder scoort dan door henzelf verhoopt. Op andere plaatsen scoren ze nog altijd extreem goed dus uw suggesties van fraude slaan nergens op. Goed besturen + dat ook kunnen verkopen helpt. Dat en dat alleen is de reden van de mindere score van het VB; Opvallend dat er nooit eerder gewag werd gemaakt van fraude. Denkt u nu echt dat men dat nog niet eerder zou gedaan hebben als men de mogelijkheid daartoe had? Waarom zou men wachten tot het water aan hun lippen staat?
Waarom?Dat zouden de kiezers snel doorhebben en protesteren!En als het Vlaams Belang een bewijs vindt dat er sprake van fraude was,dan hangen ze!Die risico nemen ze niet!En je weet toch dat als de stemmen worden geteld dat elke partij z'n eigen computer-experts de boel in de gaten laat houden?

http://nl.rayezlaturquie.com/
Klauwaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 13:47   #158
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo'n dingen dient u vanzelf te begrijpen, het is een aanvoelen van "moreel besef'', dat dit aanvoelen bij u schijnbaar ontbreekt doet veronderstellen dat alle moeite om het u uit te leggen vergeefs is.
Als jouw op ongegronde haat, vooroordelen en leugens gebaseerd "moreel besef" al een bewijs is dat alle holebi's pedofiel zijn, dan zou ik jou ook zonder bewijzen kunnen beschuldigen van kindermisbruik.

Als jij ooit mij zou beschuldigen van kindermisbruik zonder het te bewijzen (het valt ook niet te bewijzen, want ik doe geen zo'n dingen, ik ben Xavier Buisseret of Dutroux niet, die trouwens meisjes misbruiken), terwijl ik een langdurige monogame relatie heb met een volwassen man die daar zelf mee in stemt, dan doe ik je een proces aan wegens laster en eerroof.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 14:11   #159
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dit vuilbekken het enige is wat u doet voor onze maatschappij (inbegrepen het verdedigen van homo-varkens) dan is het povertjes gesteld met u... Helaas, dringender zaken roepen mij thans...
U vuilbekt zelf door homo's op dezelfde lijn als kinderverkrachters te plaatsen (zonder enige vorm van bewijs) en ze voor "varken" uit te schelden.

Wellicht vergeet je dat holebi's ook horecazaken bezoeken en ze dus 10 % (als het niet meer is) van je loon betalen. Ik zou graag weten waar je werkt, dan weet ik dat ik nooit meer naar daar moet gaan, omdat de kelner een respectloos onmens is. Wie geen respect heeft voor mij en mijn partner, krijgt geen respect terug, laat staan dat ik er mijn geld aan zou willen geven.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 20 oktober 2006 om 14:18.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 18:18   #160
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Als jouw op ongegronde haat, vooroordelen en leugens gebaseerd "moreel besef" al een bewijs is dat alle holebi's pedofiel zijn, dan zou ik jou ook zonder bewijzen kunnen beschuldigen van kindermisbruik.

Als jij ooit mij zou beschuldigen van kindermisbruik zonder het te bewijzen (het valt ook niet te bewijzen, want ik doe geen zo'n dingen, ik ben Xavier Buisseret of Dutroux niet, die trouwens meisjes misbruiken), terwijl ik een langdurige monogame relatie heb met een volwassen man die daar zelf mee in stemt, dan doe ik je een proces aan wegens laster en eerroof.
excuus, maar xavier is géén pedofiel... het was een afrekening, een 17jarige n klets op de kont geven is géén misbruik dacht ik....
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be