![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1. Walgelijk afgewerkt affiche.
2. Jullie zijn trots op een anti-democraat?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Het is wachten op de "bonk" wanneer de postings van gekke Hans eindelijk de bodem bereikt hebben, maar de man blijft op bewonderenswaardige de grens verleggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gooi die Voorzitter en fransklijon uit Brugge eruit, haal Kim binnen als voorzitster en die 5 % haal je dan misschien wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zijn juist de meeste franstaligen "die een welgemeende fuck you zeggen" tegen Uw individuele tweetaligheid. Rubèn heeft weldegelijk gezegd dat Hij graag de democratie af en toe op zij wil zetten.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 augustus 2006 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Huh?
![]() Even ter info:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag niet naar simpel en goedkope belgiës, ik vraag naar unitaristen en hoe het komt dat ik die nooit tegenkom behalve op een paar internetfora. Ik ben ook voor een simpel en goedkoop belgië: géén belgië. Het kan onmogelijk simpeler en goedkoper dan dat zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() GEEN democraat dus, die Ruben
![]() Oorspronkelijk bericht door BUB [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] ik verwerp geensinds de grondslag van de democratie, maar soms is het beter, om in het belang van de natie en daarmee gepaard de beveiliging van het volk de demo(nen)cratie even uit de weg te gaan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie pleit voor een tweetalig Belgique, (zoals het in het bubbelprogramma staat, maar waar eigenlijk een tweetalig Vlaanderen mee bedoeld wordt), is een racist. Wie onvoorwaardelijk opkomt voor de Franstalige belangen is een goede Belg.
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die dit zegt een democraat?
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die w�*s ooit BUB, maar is er intussen vertrokken. Rara, hoe zou dat komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen, op de twee teruggekeerde schapen na, is blijkbaar vertrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bezoek ons forum eens en vergewis u ervan dat de BUB bruist van het leven. ![]() We beginnen overigens onze campagne Van Limburg http://www.belgischeunie.be/images/museum/16.jpg Tot Nijvel http://www.belgischeunie.be/images/museum/17.jpg En Brugge! http://www.belgischeunie.be/images/museum/18.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() 3 foto's, waarvan twee affiches. Nogal povertjes imho.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() zo zien die bub'ers er dus uit...
Ik zou die het schrik op hun lijf kunnen jagen lol |
![]() |
![]() |
![]() |