![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
|
Euker Voorn wrote: > On 28 Jul 2006 00:20:32 -0700, [email protected] wrote: > > > > >[email protected] schreef: > > > >> Euker Voorn <[email protected]> openbaarde zich in > >> news:[email protected]: > >> > >> > http://www.abouyounes.com/presentation.asp?enter=true > >> > >> > >> we kunnen alleen maar hopen dat Iran wel degelijk een atoombom > >> ontwikkeld en die Israelische oorlogsstokers een cadeautje van > >> eigen deeg geeft zodat de wereld verlost is van de oorzaak dat > >> we met 'het recht van verdediging', Amerikaanse versie, zitten > > > >Goed zot zeker??? > > Leer quoten, KLOOTZAK, ik heb dat nooit geschreven, ik ben anti-oorlog > dus ook anti-atoombom! Ik zou je moeten lokaliseren en een > vlammenwerper in de strot moeten duwen en je organen flamberen! > > Euker Snel aangebrand, dat ventje. |
|
|
#142 |
|
|
On 28 Jul 2006 01:38:17 -0700, [email protected] wrote:
> >theo1610 schreef: > >> Een hele klus derhalve om met jou een fatsoenlijk woord te wisselen >> laat staan ergens over te discussiëren. > >Vreemd, Tom De Moor vind ik net een van de fatsoenlijkste personen op >be.politics. Een beste kerel wmb. En hij weet veel van auto's. >En daarvoor moet ik het niet altijd eens zijn met hem of hij met mij. -- 1 + 1 = 2 "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#143 |
|
|
Op Fri, 28 Jul 2006 16:06:43 +0200, schreef Luc Van Braekel:
> On Fri, 28 Jul 2006 09:27:04 +0200, <[email protected]> wrote: > >> Het is mij al veel langer opgevallen dat de berichtgeving in Nederland >> veel meer de kant van Israel belicht. Net zoals over andere conflicten >> Nederland anders bericht. >> Dus: kijk naar Ter Zake, kijk naar Netwerk, en neem het gemiddelde van >> de twee. > > Er zijn dagelijks twee actualiteitenrubrieken op de Nederlandse publieke > omroep. > > Netwerk op Nederland 1. > Nova op Nederland 3. > Nova, juist. Kijk ik heel af en toe ook naar. |
|
|
#144 |
|
|
On 28 Jul 2006 01:26:29 -0700, [email protected] wrote:
>theo1610 schreef: > >> Israël viel aan vóór er ook maar 1 raketje was afgeschoten, Tom. > >In Gaza werd er één Israelisch soldaat ontvoerd. >Israel trekt Gaza binnen, op zoek naar de soldaat. "Israel trekt Gaza binnen" is een beetje kort door de bocht :-) >Aan de Israelisch-Libanese grens werden 2 soldaten ontvoerd. >Israel verplaatst extra troepen naar de grens met Libanon. "Israel trekt Libanon binnen"...... >Op de grens, en vlak erover. Op zoek naar de 2 soldaten en hun >ontvoerders. Beetje erg rare manier van zoeken. >Hezbollah reageert op deze search&rescue gecombineerd met neutraliseren >van hun infrastructuur met raketaanvallen. Vervolg: zie het verhaal van >Tom. Heb het gelezen, en mijn mening daarover gegeven. >> >Wat imho Israël nu doet, is gekende basissen van Hezbollah vernietigen en de >> >bevoorradingslijnen doorknippen. Het transport gebeurt over de weg, er is niets >> >anders in Libanon. >> >> Kul. > >Geen kul. >Er zijn geen spoorwegen, geen waterwegen, en nu ook geen vliegvelden >meer. Blijft over: de weg. Mijn reaktie daarop niet gelezen? >> >In tweede instantie wordt Hezbollah ver genoeg teruggedreven opdat Israëlische >> >steden buiten het bereik van hun laatste levering Iraanse raketten liggen. >> >> Kul. > >Geen kul, feit. Jij noemt het feiten, ik noem het smoesjes. >Wapentechnologie heeft geen politieke overtuiging. > >> >Je weet nu ook onmiddellijk waarom het Libanees leger geen pink uitsteekt naar >> >de Israelies. >> >> Bestaat er een Libanees leger, en zo ja, uit wie/wat bestaat dat? > >80.000 slecht bewapende en slecht betaalde soldaten. En inmiddels ook al doelwit van Israelische raketten/bommen? -- 1 + 1 = 2 "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#145 |
|
|
Op Fri, 28 Jul 2006 09:58:33 +0000, schreef Ghingis Khan:
> > <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... > Vonkenboer schreef: > >> Tja Israel is verbolgen en beweerd bij hoog en laag dat het echt niet >> express is gedaan, me dunkt als er 10 (JA TIEN) keer gebeld is door de >> VN met de legertop van Israel en ze gaan nog door met het bommengooien >> op een VN gebouw nou dan kun je echt niet meer spreken van een >> 'ongelukje' en al helemaal niet van 'niet express'. > > Als de plaatselijke commandant niet luistert naar de legertop, dan mag > de VN nog 100 keer bellen. > > Neen het was geen ongelukje. > Jij was erbij. > > Neen het was geen overshoot of collateral damage. > Jij was erbij > > Ja het was express. > Jij hebt daar getuigen van. > > Ja de plaatselijke commandant is in de fout gegaan. > Ondanks uw tegenspreken. > > Ja hij heeft insubordinatie gepleegd. > Daarvan heb je meerdere bewijzen. > > Neen het is geen bewuste strategie van Israel. > Daarvan ben je zeker, je glazen bol wist het > > Het is niet of/of, maar én/én. > Dat alles kan je dur wit op zwart bewijzen door je aanwezigheid > > en ik was en ik hoorde en ik zag en ik wist > en en en en Google is een héél goede vriend van mij makker. Het is verbazingwekkend hoeveel materiaal er na 24u al publiek gemaakt was over dit incident, onder meer door de aanwezige VN-medewerkers. |
|
|
#146 |
|
|
"Amedee Van Gasse" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Fri, 28 Jul 2006 09:58:33 +0000, schreef Ghingis Khan: > >> >> <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] oups.com... >> Vonkenboer schreef: >> >>> Tja Israel is verbolgen en beweerd bij hoog en laag dat het echt niet >>> express is gedaan, me dunkt als er 10 (JA TIEN) keer gebeld is door de >>> VN met de legertop van Israel en ze gaan nog door met het bommengooien >>> op een VN gebouw nou dan kun je echt niet meer spreken van een >>> 'ongelukje' en al helemaal niet van 'niet express'. >> >> Als de plaatselijke commandant niet luistert naar de legertop, dan mag >> de VN nog 100 keer bellen. >> >> Neen het was geen ongelukje. >> Jij was erbij. >> >> Neen het was geen overshoot of collateral damage. >> Jij was erbij >> >> Ja het was express. >> Jij hebt daar getuigen van. >> >> Ja de plaatselijke commandant is in de fout gegaan. >> Ondanks uw tegenspreken. >> >> Ja hij heeft insubordinatie gepleegd. >> Daarvan heb je meerdere bewijzen. >> >> Neen het is geen bewuste strategie van Israel. >> Daarvan ben je zeker, je glazen bol wist het >> >> Het is niet of/of, maar én/én. >> Dat alles kan je dur wit op zwart bewijzen door je aanwezigheid >> >> en ik was en ik hoorde en ik zag en ik wist >> en en en en > > Google is een héél goede vriend van mij makker. > Het is verbazingwekkend hoeveel materiaal er na 24u al publiek gemaakt was > over dit incident, onder meer door de aanwezige VN-medewerkers. De grootste lijkenpikkers dat zijn de VN, lijken tellen is het enige doel dat ze hebben op een slagveld, echte getrainde lijkenpikkers. Je hoort de klok wel slaan, maar de klepel weet je niet hangen. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#147 |
|
|
Vitae forma vocatur "Sauron" <[email protected]>, die 28 Jul 2006
08:03:25 -0700, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >Euker Voorn wrote: >> On 28 Jul 2006 00:20:32 -0700, [email protected] wrote: >> >> > >> >[email protected] schreef: >> > >> >> Euker Voorn <[email protected]> openbaarde zich in >> >> news:[email protected]: >> >> >> >> > http://www.abouyounes.com/presentation.asp?enter=true >> >> >> >> >> >> we kunnen alleen maar hopen dat Iran wel degelijk een atoombom >> >> ontwikkeld en die Israelische oorlogsstokers een cadeautje van >> >> eigen deeg geeft zodat de wereld verlost is van de oorzaak dat >> >> we met 'het recht van verdediging', Amerikaanse versie, zitten >> > >> >Goed zot zeker??? >> >> Leer quoten, KLOOTZAK, ik heb dat nooit geschreven, ik ben anti-oorlog >> dus ook anti-atoombom! Ik zou je moeten lokaliseren en een >> vlammenwerper in de strot moeten duwen en je organen flamberen! >> >> Euker > >Snel aangebrand, dat ventje. aan zijn eigen vlammenwerper... -- Fusti |
|
|
#148 |
|
|
Vitae forma vocatur Euker Voorn <[email protected]>, die Fri,
28 Jul 2006 14:16:10 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On 28 Jul 2006 00:20:32 -0700, [email protected] wrote: > >> >>[email protected] schreef: >> >>> Euker Voorn <[email protected]> openbaarde zich in >>> news:[email protected]: >>> >>> > http://www.abouyounes.com/presentation.asp?enter=true >>> >>> >>> we kunnen alleen maar hopen dat Iran wel degelijk een atoombom >>> ontwikkeld en die Israelische oorlogsstokers een cadeautje van >>> eigen deeg geeft zodat de wereld verlost is van de oorzaak dat >>> we met 'het recht van verdediging', Amerikaanse versie, zitten >> >>Goed zot zeker??? > >Leer quoten, KLOOTZAK, ik heb dat nooit geschreven, ik ben anti-oorlog >dus ook anti-atoombom! Ik zou je moeten lokaliseren en een >vlammenwerper in de strot moeten duwen en je organen flamberen! Zeker goed zot !!! >Euker -- Fusti |
|
|
#149 |
|
|
Vitae forma vocatur "OldHag" <[email protected]>, die Fri, 28 Jul
2006 16:58:15 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht > >> Leer quoten, KLOOTZAK, ik heb dat nooit geschreven, ik ben anti-oorlog >> dus ook anti-atoombom! Ik zou je moeten lokaliseren en een >> vlammenwerper in de strot moeten duwen en je organen flamberen! > >Mmm wijntje erbij, stokbroodje kruidenboter.. K. nie baal ! :-))) -- Fusti |
|
|
#150 |
|
|
"Vonkenboer" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > PARadijs formuleerde de vraag : >> "Vonkenboer" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> Inmiddels hebben de Israeliers moedwillig 4 VN medewerkers vermoord, tja >>> logisch, Israel wilt geen getuigen hebben als ze met etnische >>> zuiveringen bezig zijn in omringende landen. >> >> Tsja, dat is omdat de Hezbollah jarenlang de kans hebben gekregen om zich >> struktureel in te graven in de samenleving. >> Ze zitten zelfs in de regering ! >> Net als de Palestijnen leven ze onder de bevolking dus hoe wil je ze >> uitroeien ? >> De burgerbevolking wordt gegijzeld door de Hezbollah en al die >> Palestijnse terreur-organisaties. >> Israel had vorige keer door moeten gaan in Libanon. >> Desnoods moeten ze heel Libanon verwoesten om al die terroristen om zeep >> te helpen. >> Met wortel en tak uitroeien en als dat een paar (miljoen) onschuldige >> burgers kost. >> Zo wat ? >> De geallieerden zijn ook nooit zachtzinnig te werk gegaan. >> Radikaal is het hier de oplossing en desnoods met atoombommen. >> Zijn de Japanners ook niet slecht van geworden. Integendeel. >> Het is het rijkste land ter wereld. >> >> Het is onze plicht Hezbollah-terroristen uit te schakelen door ze te >> doden: kop eraf. >> >> Gegroet door Peter > > Drie keer rasden, jij bent Joods :-P En jij Palestijn ? Als je voor islamieten bent ben je tegen Amerika. En je weet wat er dan kan gebeuren ? Gegroet door Peter |
|
|
#151 |
|
|
"Vonkenboer" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > Al jaren is Israel bezig oorlog te voeren (al dan niet openlijk) in > buurlanden. En hoelang wordt Israel al bedreigd ? Al die Arabieren hebben maar 1 wens: de Joden weg uit het MO. En dat gaat ze nog lukken ook. De Hezbollah wordt steeds sterker. Sterker nog ze zijn onverslaabaar en dringen steeds verder op. De Joden worden in het noorden aangevallen en van uit de Palestijnse heroverde gebieden. Israel wordt steeds kleiner ook al heb je het idee van niet. Er is daar nog nooit vrede geweest. Waar voert Israel oorlog ? Amerika zit overal hoor en openlijk in Irak en Afghanistan. Het wachten is op de eerste atoombommen. Gooien maar die handel. Dan zijn we er van af. De aarde moet toch vernietigd worden. Zo is het altijd al gegaan en dat zal nooit veranderen. Gegroet door Peter |
|
|
#152 |
|
|
<[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] oups.com... Als de plaatselijke commandant niet luistert naar de legertop, dan mag de VN nog 100 keer bellen. Neen het was geen ongelukje. Neen het was geen overshoot of collateral damage. Ja het was express. Ja de plaatselijke commandant is in de fout gegaan. Ja hij heeft insubordinatie gepleegd. Neen het is geen bewuste strategie van Israel. Het is niet of/of, maar én/én. Natuurlijk vermoord Israel de Libanese bevolking bewust. Dat Syrië daar achter alle ellende zit en de Hezbollah zwaar bewapend heeft met bunkers en raketten dat is je zeker in je blindheid ontgaan ? Dit is een oorlog die Israel niet kan winnen en als Amerika niet snel te hulp schiet zullen ze daar hun steunpunt verliezen. Het stikt van de terroristen in Libanon en bij de Palestijnen. Die houden de bevolking in een wurggreep en hebben daar alles te vertellen. Terroristen hebben in het MO vrij spel. Libanon is helemaal niet 25 jaar terug geworpen. Maar 250 jaar. Ze liepen al 3 eeuwen achter. Dat komt door dat kut geloof wat ze hebben. Dat verpest alles op deze aardkloot. Gegroet door Peter |
|
|
#153 |
|
|
PARadijs stelde de volgende uitleg voor :
> "Vonkenboer" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> PARadijs formuleerde de vraag : >>> "Vonkenboer" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Inmiddels hebben de Israeliers moedwillig 4 VN medewerkers vermoord, tja >>>> logisch, Israel wilt geen getuigen hebben als ze met etnische zuiveringen >>>> bezig zijn in omringende landen. >>> >>> Tsja, dat is omdat de Hezbollah jarenlang de kans hebben gekregen om zich >>> struktureel in te graven in de samenleving. >>> Ze zitten zelfs in de regering ! >>> Net als de Palestijnen leven ze onder de bevolking dus hoe wil je ze >>> uitroeien ? >>> De burgerbevolking wordt gegijzeld door de Hezbollah en al die Palestijnse >>> terreur-organisaties. >>> Israel had vorige keer door moeten gaan in Libanon. >>> Desnoods moeten ze heel Libanon verwoesten om al die terroristen om zeep >>> te helpen. >>> Met wortel en tak uitroeien en als dat een paar (miljoen) onschuldige >>> burgers kost. >>> Zo wat ? >>> De geallieerden zijn ook nooit zachtzinnig te werk gegaan. >>> Radikaal is het hier de oplossing en desnoods met atoombommen. >>> Zijn de Japanners ook niet slecht van geworden. Integendeel. >>> Het is het rijkste land ter wereld. >>> >>> Het is onze plicht Hezbollah-terroristen uit te schakelen door ze te >>> doden: kop eraf. >>> >>> Gegroet door Peter >> >> Drie keer rasden, jij bent Joods :-P > > En jij Palestijn ? > > Als je voor islamieten bent ben je tegen Amerika. > En je weet wat er dan kan gebeuren ? > > Gegroet door Peter Dus in jouw ogen Mogen de Joden en Amerika alles doen. Domkop. Mark |
|
|
#154 |
|
|
PARadijs stelde dit idée voor :
> "Vonkenboer" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> Al jaren is Israel bezig oorlog te voeren (al dan niet openlijk) in >> buurlanden. > > En hoelang wordt Israel al bedreigd ? Zo lang als ze zelf al andere landen bedreigen. > Al die Arabieren hebben maar 1 wens: de Joden weg uit het MO. En de joden hebben maar een wens alle arabieren verdrijven van hun eigen land. > En dat gaat ze nog lukken ook. > De Hezbollah wordt steeds sterker. Je luistert zeker naar de propaganda praatjes van Israel. > Sterker nog ze zijn onverslaabaar en dringen steeds verder op. > De Joden worden in het noorden aangevallen en van uit de Palestijnse > heroverde gebieden. Palasteins heroverde gebieden, kom nou het wa shet land van de Palesteinen om mee te beginnen. > Israel wordt steeds kleiner ook al heb je het idee van niet. > Er is daar nog nooit vrede geweest. Eigen schuld. > Waar voert Israel oorlog ? > Amerika zit overal hoor en openlijk in Irak en Afghanistan. Joeppie en wie regeert Amerika, inderdaad Israel en de Joden. > Het wachten is op de eerste atoombommen. Die heeft Israel al jaren hoewel ze het openlijk nooit zullen toegeven. > Gooien maar die handel. > Dan zijn we er van af. > De aarde moet toch vernietigd worden. > Zo is het altijd al gegaan en dat zal nooit veranderen. > > Gegroet door Peter Is is nu zelfs sprake dat Israel fragmentatiebommen gebruikt. Gisteren drong een journnalistenteam door in een wat door Israel als een leeg/verlaten stad was aangeduid en wat ze met de grond gelijk willen maken door plat te bombarderen. De journalisten (is ook op tv geweest) kwamen er snel achter dat het weer propagandaleugens waren van de Israeliers toen ze het lokale ziekenhuis binnenliepen en de gangen vol lagen met zwaar gewonden, kinderen vrouwen en oude mensen, dat is dus in de ogen van de Israeliers LEEG. Het rode kruis durft niet eens in het stadje te komen vanwege de constante beschietingen door Israel. Vandaag zegt Israel een drie daag staakt het vuren is niet nodig, want we leggen de hulpverleners geen strobreed in de weg, me dunkt weer zo'n leugen, zie 4 dode VN hulpverleners. Met geen strobreed in de weg leggen bedoelen ze je rent maar tussen onze bommen door. Met een constante stroom van dergelike leugens en verwerpelijk moorddadig gedrag van de kant van Israel kan ik PRIMA begrijpen waarom het in het midden-oosten nog steeds zo'n puinhoop is. |
|
|
#155 |
|
|
Vonkenboer was zeer hard aan het denken :
> PARadijs stelde dit idée voor : >> "Vonkenboer" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> Al jaren is Israel bezig oorlog te voeren (al dan niet openlijk) in >>> buurlanden. >> >> En hoelang wordt Israel al bedreigd ? > > > Zo lang als ze zelf al andere landen bedreigen. > >> Al die Arabieren hebben maar 1 wens: de Joden weg uit het MO. > > En de joden hebben maar een wens alle arabieren verdrijven van hun eigen > land. > >> En dat gaat ze nog lukken ook. >> De Hezbollah wordt steeds sterker. > > Je luistert zeker naar de propaganda praatjes van Israel. > >> Sterker nog ze zijn onverslaabaar en dringen steeds verder op. >> De Joden worden in het noorden aangevallen en van uit de Palestijnse >> heroverde gebieden. > > Palasteins heroverde gebieden, kom nou het wa shet land van de Palesteinen om > mee te beginnen. Neen, geschiedenisboekjes raadplegen. > >> Israel wordt steeds kleiner ook al heb je het idee van niet. >> Er is daar nog nooit vrede geweest. > > Eigen schuld. > >> Waar voert Israel oorlog ? >> Amerika zit overal hoor en openlijk in Irak en Afghanistan. > > Joeppie en wie regeert Amerika, inderdaad Israel en de Joden. > >> Het wachten is op de eerste atoombommen. > > Die heeft Israel al jaren hoewel ze het openlijk nooit zullen toegeven. > >> Gooien maar die handel. >> Dan zijn we er van af. >> De aarde moet toch vernietigd worden. >> Zo is het altijd al gegaan en dat zal nooit veranderen. >> >> Gegroet door Peter > > Is is nu zelfs sprake dat Israel fragmentatiebommen gebruikt. > Gisteren drong een journnalistenteam door in een wat door Israel als een > leeg/verlaten stad was aangeduid en wat ze met de grond gelijk willen maken > door plat te bombarderen. > > De journalisten (is ook op tv geweest) kwamen er snel achter dat het weer > propagandaleugens waren van de Israeliers toen ze het lokale ziekenhuis > binnenliepen en de gangen vol lagen met zwaar gewonden, kinderen vrouwen en > oude mensen, dat is dus in de ogen van de Israeliers LEEG. > Het rode kruis durft niet eens in het stadje te komen vanwege de constante > beschietingen door Israel. > > Vandaag zegt Israel een drie daag staakt het vuren is niet nodig, want we > leggen de hulpverleners geen strobreed in de weg, me dunkt weer zo'n leugen, > zie 4 dode VN hulpverleners. > > Met geen strobreed in de weg leggen bedoelen ze je rent maar tussen onze > bommen door. > Met een constante stroom van dergelike leugens en verwerpelijk moorddadig > gedrag van de kant van Israel kan ik PRIMA begrijpen waarom het in het > midden-oosten nog steeds zo'n puinhoop is. Israël heeft vooraleer de beschietingen begonnen duidelijk aangegeven dat ze over 24 uur met de beschietingen zouden beginnen, en dat ze dan ervan uit gingen dat de burgers veiliger oorden zouden opzoeken. Niet iedereen kan/wil zijn huis zomaar verlaten, maar dan moet je de gevolgen ook dragen. |
|
|
#156 |
|
|
Op Sat, 29 Jul 2006 21:30:31 +0200, schreef Vonkenboer
<[email protected]> : >Met een constante stroom van dergelike leugens en verwerpelijk >moorddadig gedrag van de kant van Israel kan ik PRIMA begrijpen waarom >het in het midden-oosten nog steeds zo'n puinhoop is. Je moet de zakens niet zo uit hun context halen. Ik ben geen fan van Israel maar die hebben nog NOOIT iemand aangevallen terwijl de moslims zich er aan schuldig maken in alle streken van de wereld waar ze te voorschijn komen. -- De groetjes, Georges www.geo55.be |
|
|
#157 |
|
|
Pallieter plaatste dit op zijn scherm :
> Vonkenboer was zeer hard aan het denken : >> Is is nu zelfs sprake dat Israel fragmentatiebommen gebruikt. >> Gisteren drong een journnalistenteam door in een wat door Israel als een >> leeg/verlaten stad was aangeduid en wat ze met de grond gelijk willen maken >> door plat te bombarderen. >> >> De journalisten (is ook op tv geweest) kwamen er snel achter dat het weer >> propagandaleugens waren van de Israeliers toen ze het lokale ziekenhuis >> binnenliepen en de gangen vol lagen met zwaar gewonden, kinderen vrouwen en >> oude mensen, dat is dus in de ogen van de Israeliers LEEG. >> Het rode kruis durft niet eens in het stadje te komen vanwege de constante >> beschietingen door Israel. >> >> Vandaag zegt Israel een drie daag staakt het vuren is niet nodig, want we >> leggen de hulpverleners geen strobreed in de weg, me dunkt weer zo'n >> leugen, zie 4 dode VN hulpverleners. >> >> Met geen strobreed in de weg leggen bedoelen ze je rent maar tussen onze >> bommen door. >> Met een constante stroom van dergelike leugens en verwerpelijk moorddadig >> gedrag van de kant van Israel kan ik PRIMA begrijpen waarom het in het >> midden-oosten nog steeds zo'n puinhoop is. > > Israël heeft vooraleer de beschietingen begonnen duidelijk aangegeven dat ze > over 24 uur met de beschietingen zouden beginnen, en dat ze dan ervan uit > gingen dat de burgers veiliger oorden zouden opzoeken. > Niet iedereen kan/wil zijn huis zomaar verlaten, maar dan moet je de gevolgen > ook dragen. LOL, Israel die een ander land de opdracht geeft om op te rotten want we gaan je land platgooien, me dunkt wat een arrogantie, waar moeten die mensen heen, zelfs als ze een paard met wagen hebben kunnen ze nergens heen want Israel bestookt alles wat beweegt en had vliegvelden en wegen en bruggen kapotgegooid, Israel is gewoon bezig met een genocide, een massamoord terwijl de gehele wereld toe staat te kijken. Vandaag heeft Israel WEER een VN post bestookt, gevolg twee gewonde VN medewerkers. Ik sta er van verbaasd dat er nog zoveel mensen zijn die in de proppagandaleugens trappen van de Israeliers. |
|
|
#158 |
|
|
Pallieter:
> Vonkenboer was zeer hard aan het denken : > > > Met geen strobreed in de weg leggen bedoelen ze je rent maar tussen onze > > bommen door. > > Met een constante stroom van dergelike leugens en verwerpelijk moorddadig > > gedrag van de kant van Israel kan ik PRIMA begrijpen waarom het in het > > midden-oosten nog steeds zo'n puinhoop is. In het Midden-Oosten is het niet alleen een puinhoop vanwege de huidige schermutselingen tussen Israel en de Hezbollah. De westerse wereld heeft daar ook het e.e.a. mee te maken. > Israël heeft vooraleer de beschietingen begonnen duidelijk aangegeven > dat ze over 24 uur met de beschietingen zouden beginnen, en dat ze dan > ervan uit gingen dat de burgers veiliger oorden zouden opzoeken. > Niet iedereen kan/wil zijn huis zomaar verlaten, maar dan moet je de > gevolgen ook dragen. Da's een goeie... Laten we het probleem wat verkleinen en zien wat er dan gebeurt: wanneer ik morgen een briefje bij jou op de mat laat vallen waarin duidelijk staat dat jij en je gezin 24 uur hebben om op te rotten omdat anders mijn gezin gaat beginnen met het schieten op jouw gezin, ga je dan zomaar verhuizen ? Kun je dan zomaar weg ? Wil je dan zomaar verhuizen ? Nee ? Dan moet je de gevolgen maar dragen. Ondertussen poetst mijn gezin onze wapens. En morgen zijn jullie de lul. -- Rob |
|
|
#159 |
|
|
In article <[email protected]>,
townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... > > Da's een goeie... Laten we het probleem wat verkleinen en zien wat er=20 > dan gebeurt: wanneer ik morgen een briefje bij jou op de mat laat=20 > vallen waarin duidelijk staat dat jij en je gezin 24 uur hebben om > op te rotten omdat anders mijn gezin gaat beginnen met het schieten > op jouw gezin, ga je dan zomaar verhuizen ? Kun je dan zomaar weg ? > Wil je dan zomaar verhuizen ? Nee ? Dan moet je de gevolgen maar > dragen. Ondertussen poetst mijn gezin onze wapens. En morgen zijn > jullie de lul. > > > Doe wat je niet laten kan maar juist deze raad: do not start a war you might not win... Gold ook voor de Palestijnen en andere Arabieren in de regio maar die waren te trots en te dom om het aandacht te schenken. Breekt hen tot heden zuur op. Eéntje wil nu de kogel ipv de strop als ie de doodstraf krijgt.Gunnen we hem dat? Nah... een touw is herbruikbaarder. Kan zelfs in stukjes op Ebay geveild. Tom De Moor |
|
|
#160 |
|
|
"Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In article <[email protected]>, > townkraeyer©@donteventry.hotmail.com says... >> <KNIP> Hou de crew er maar buiten |