![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() Beste Vlamingen met een goed hart en slecht karakter.
Ik begrijp niet hoe jullie het volhouden om dag na dag op een beleefde en onderbouwde manier tegen de reacties van bepaalde mensen op dit forum in te gaan. Gezien mijn beroepsbezigheden en bijkomend lokaal politiek werk, kwam ik er de laatste tijd niet meer toe om dit forum te bezoeken. Wel ik doe mijn 'klaksken ' af voor die 'mannen' a la knuppel en consoorten. enne, laat het niet aan je hart komen. De stembus uitslag is tot nader order nog altijd de parameter bij uitstek, of niet soms? tot slot, on topic : ja , het verschil tussen de oorspronkelijke bedoeling van de Ijzerbedevaart en zijn laatste uitvoering is nog nooit zo groot geweest. Een Vlaams-nationalist heeft daar niks meer te zoeken. Trouwens, al lang niet meer
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Inderdaad, bepaalde mensen op dit forum maken het bepaalde anderen vaak moeilijk beleefd te blijven. Maar die zitten niet allemaal in één 'kamp', hé. 3. Neen. 4. Als Vlaams-nationalisten daar al lang niets meer te zoeken hebben, wat is dan de reden dat ze er toch nog naar toe gaan en er achteraf steeds weer over zagen? Masochisme? Laatst gewijzigd door djimi : 28 augustus 2006 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1...................en nog vele, vele anderen 2. ik ga hier niet aan mee doen, now way, beste djimi, 3. een héél dikke JA 4. Welke Vlaams Nationalisten??
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan alleen maar voor mezelf spreken maar toch: de stille hoop dat we ooit heel die bende ansjoos er buiten gaan kunnen smijten...
|
![]() |
![]() |
#149 |
Gouverneur
|
![]() Merk op Duym, in mijn post : mannen tussen " " !
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vreemdelingen die "hier al lange tijd zijn en van plan zijn hier te blijven" kunnen dat uiteraard doen, tenzij de wet en de regering heeft bepaald dat ze hier niets te zoeken hebben en terug naar hun thuisland moeten. Jarenlang onderduiken en uiteindelijk chantage plegen via hongerstakingen, tot ter dood als je ze moet geloven, en als enige optie aanvaarden dat ze toch hun zin krijgen: dat kan niet, dan is het hek van de dam, mogen we de boeken toedoen. Met de vreemdelingen die hier op een korrekte manier binnenkomen, de kansen grijpen die ze geboden worden, mettertijd als elke burger werk vinden, belastingen betalen enz wel... die hebben we nodig om onze vergrijzing tegen te gaan! Indien er echter onvoldoende werk is voor iedereen (profiterende "werklozen" even buiten beschouwing gelaten) dan moeten er geen duizenden bijkomen die niet eens een kans kunnen maken op werk! De profiteurs, gangsters, lieden die onze maatschappij verachten en er enkel zijn om ze uit te melken, lieden die zich braafjes hebben geïnstalleerd in onze sociale hangmat, waar ze nooit iets voor betaalden maar hopen om er de rest van hun dagen te kunnen van genieten, en nog een deel van hun familie omder het mom van "gezinshereniging" naar hier willen laten overkomen, wel... als dat er duizenden beginnen te worden: neen dank U; buiten ermee. Ingeburgerde "vreemdelingen" die Belg zijn geworden nadat ze dat verdienden door hun houding en inzet, die mogen uiteraard het bestuur helpen uitstippelen van hun dorp, stand, land. Dat is heel wat anders dan het bijeenharken van allochtoon kiesvee waar sommige politiekers mee bezig zijn. Heel wat anders... Waar juist gaat U niet akkoord met die denkwijze? O ja: voor wat dat eeuwige gezever over vber enz betreft, doe maar op. Ik heb vele jaren gestemd voor de SP(a), ik voel me niet meer tot die partij aangetrokken, ze heeft me niets meer te bieden, net zoals de meeste partijen die ons landje rijk is. Indien ik zou stemmen op het vb dan is dat vooral als proteststem bedoeld, ervan uitgaande dat niets minder dan een politieke aardverschuiving nodig is om de gezeten en vastgeroeste politici te verplichten zich eindelijk echt met de echte problemen in dit landje bezig te houden: niet de multicul op zichzelf maar de ongecontroleerde multicul met al zijn negatieve facetten, de onnoemelijke geldverspilling waarvan de transfers maar een onderdeeltje zijn, een justitie die blijkbaar ook niet meer weet waartoe ze zelf dient, het gebrek aan normen en waarden van veel autochtonen en allochtonen en noem maar op. Er is werk aan de winkel. Of het nu het vb is of de paus en zijn kardinalen maakt me geen moer uit, als er maar eens aan begonnen kan worden. De andere "traditionele "partijen hebben enkel nog maar bewezen dat ze niet weten hoe eraan te beginnen, en doen alsof er weinig of niets aan de hand is. Zeer onlangs stonden er gegevens over de "inwoners" van Antwerpen,hier op het forum. Wie dat doorneemt en de pretentie heeft te beweren dat er niets aan de hand is, buiten dat "vuilvb" uiteraard, tja.. Laatst gewijzigd door andev : 28 augustus 2006 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#153 |
Burgemeester
|
![]() da was Laurent niet maar Phillippe die over zijn Liesbeth zei dat het een echt vrouwtje was
|
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De betekenis van 'parameter' volgens 'van Dale pocketwoordenboek Nederlands' :
<< veranderlijke grootheid waarvan de constanten van een vergelijking als functies worden beschouwd >> In deze context (samenhang) is het woord 'parameter' verkeerd gekozen. Ik weet nog altijd niet of het van mijnentwege een beetje flauw is om zo te hechten aan een correct woordgebruik of niet, maar ik kon het niet laten. AVV had beter het mooie Nederlandse woord 'maatstaf' gebruikt. |
![]() |
![]() |
#156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() muggenzifter
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus beste Vlaams-nationalisten : DE UITSLAG VAN DE STEMBUSGANG IS WEL DEGELIJK DE MAATSTAF BIJ UITSTEK. (ook vlgs den djimi)
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een 'meisje' is Knuppel nu precies ook niet meer. lol!
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|