![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() voor u is democratie: het VB (met zijn 1/5 de van de stemmen, in de meeste gemeenten 1/10) MOET erbij ?
Daar verzet de grote hoop Vlamingen zich tegen. OVerigens: anders wordt dit de grootste overwinning van het VB, toch? Maar men zoekt al excusens, natuurlijk! Men hangt al in de ring te zuchten:" 't is niet eerlijk: jullie zijn groot en wij zijn klein". Precies: zij zijn klein. Joepie! |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Vlaams Belang eist bekendmaking voorakkoorden
Het Vlaams Belang eist dat de voorakkoorden worden bekendgemaakt. die Vlaams minister-president Yves Leterme naar eigen zeggen heeft afgesloten. Zo kunnen de kiezers zich uitspreken over de afspraken tussen de traditionele partijen, luidt het. Hemeltergende arrogantie "Ruim een maand voordat de Vlaamse kiezers zich kunnen uitspreken over het gemeentelijk beleid, geeft Leterme aan dat - als het van hem afhangt- toch alles bij het oude blijft", stelt Vanhecke dinsdag vast. "De arrogantie waarmee Leterme nu reeds gesloten bestuursakkoorden aankondigt en daarmee de democratische wil van de kiezer naast zich neerlegt, is hemeltergend". "Leterme is doof en blind" De demarche van Leterme bewijst volgens Vanhecke ook dat de Vlaamse minister-president doof en blind blijft voor de wil van CD&V-kiezers en -mandatarissen om scheep te gaan met het Vlaams Belang. "Deze mensen dreigen nu het slachtoffer te worden van politieke broodroof en regelrechte uitsluiting." Uitsluiting "Het uitsluiten van mensen is net wat Leterme het Vlaams Belang verwijt," merkt Van Hecke fijntje op, "een uitspraak die, gelet op de politieke zeden in dit land, stilaan lachwekkend wordt. De demarche van de minister-president en de bedreigingen die worden geuit ten opzichte van de lokale afdelingen bewijzen ontegensprekelijk dat de bereidheid bij de CD&V-basis om na 8 oktober samen te werken met het Vlaams Belang groter is dat de CD&V-top durft toe te geven". (belga/hln) Idd wie A zegt moet B zeggen mr leterme... |
![]() |
![]() |
#145 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zou klakhetzelfde zeggen moesten ze een cordon rond Spirit leggen, het CS is ondemocratisch, voorakkoorden zijn ondemocratisch, verdomme, België is ondemocratisch.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Je moet het je voorstellen: een partij die trots zegt dat "alle neuzen in dezelfde richting moeten wijzen", een partij die vakbonden wil aan banden leggen, die elementaire mensenrechten met de voeten treedt, die vindt dat zij persé in het bestuur moet zitten maar geen enkel compromis wil afsluiten, die de rechters bedreigt en de rechtspraak demoniseert, die geen kans onverlet laat om het democratisch systeem te verachten en te misprijzen. Deze partij zaagt nu over "democratie". Haar minachting voor grote en kleine delen van het volk is gekend. Haar opvattingen over vrouwen en hun plaats aan de haard allesbehalve bemind. Haar oubollige ouderwetsheid over drugs, sex, holebi's, adoptie, gevangenisbeleid laat denken aan de frisse wind van de inquisitie. En maar klagen: omdat ze de democratie moet "ondergaan". Van een dief kan je lessen krijgen in diefstal, niet in eerlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Wat een rotte boel allemaal, doe zo verder zou ik zeggen en de politiek krijgt 2 gezichten, demorcratisch of niet democratisch... echt ik snap niet waarom er nog geld moet blijven vloeien naar die gasten, en waarom er tv programma's aan besteed worden, waarom ik er uberhaupt nog tijd voor zou nemen om te gaan stemmen als ik met geen enkele partij meer akkoord kan gaan, vermits ze:
1. Toch liegen in de verkiezingsbeloften 2. Coalities vormen nog voor de verkiezingen gebeuren.. lijkt manipulatie in de voetbal krijg je daar problemen mee.. denk maar aan de gokchinees En om de vergelijking door te trekken naar de parlementsverkiezingen: 3. Ministers die op een post zitten waar ze geen opleiding voor hebben gevolgd, en zich alsdusdanig moeten laten bijstaan door een kabinet waarin dan ook nog eens mensen zitten die niet de correcte opleiding hebben gevolgd waar hun minister aka "baas" voor moet werken. Ik ben zo'n gezeik echt kotsbeu.. en ik zie er al tegenop hoe die sukkels nu gaan beginnen hun nummertjes met een fuckin' breede glimlach aan te prijzen.. zoek werk denk ik dan steeds |
![]() |
![]() |
#148 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Terrorisme is het zaaien van redeloze angst om mensen te manipuleren. Het stadium van de woorden is blijkbaar voorbij: jonge VB jihadisten bepalen nu het straatbeeld met hun terreur. Ga je het weer op de jongeren steken? Wie is hun BIn Laden? Citaat:
Immigratie: zij zijn daar nu blijkbaar VOOR! Wat stellen ze naar voor, welke mirakelformule stellen deze woordkramers voor om toe te passen die nog niet wordt toegepast? Geloof je in de genialiteit van straatvechters in een partij voortgekomen uit gefrustreerde Ooststrontaanbidders? Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 augustus 2006 om 15:07. |
|||
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() Citaat:
U bent (kwaadwillig?) doof.
|
||
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
#152 |
Staatssecretaris
|
![]() Als iedereen tegen het Vlaams Belang is, dan haalt het Vlaams Belang geen stem, slimmeke! En leg nu eens uit waarom het Vlaams Belang de grootste partij is in Vlaanderen...
|
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, knettergek van haat.
#154 | ||||||
|
![]() Citaat:
Neem je me nu echt voor een randdebiel of ben je er zelf ene? Als ge me zwart op wit kunt bewijzen dat het VB hiervoor verantwoordelijk is, betaal ik u op nen pot en zal'k zelfs voor u stemmen, maar ik denk niet dat je daar zult in slagen... Citaat:
Het VB geeft geen zak te maken met de huidige situatie, als ze al een invloed zouden hebben op de maatschappij, dan is die invloed uiterst klein. Snap je nu zelf niet dat je met zulke idiote opmerkingen mensen eerder naar't VB drijft dan ervan weg? Denk je dat iemand die bij zijn volle verstand uw BS slikt? Elke keer dat ik uw berichten lees heb ik de indruk dat je niet echt beseft wat er in de mensen hun hoofd rondspookt. En ja, ik houd de personen zelf verantwoordelijk voor hun daden, omgeacht welke filosofie of wereldbeeld deze ook mogen onderschrijven. FDW vergelijken met Bin Laden.... ge moet er mer opkomen ![]() Citaat:
Het VB pakt momenteel niets aan, niet omdat ze ombekwaam zijn (wat mischien wel zo is, who knows?) maar omdat ze systematisch geweerd worden. En je weet verdomme maar goed genoeg wat ik wil zien in België, een deftig bestuur, dat wil ik, en dat zal ik met die partijen die ik opnoemde nooit zien. Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol!
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Gelijkheidsbeginsel dat de basis vormt van de democratie. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
#157 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom gaan we nu eigenlijk op 8 oktober gaan kiezen? We weten nu toch al wie er het gemeentelijk beleid gaat bepalen. Laat ons die moeite besparen.
|
![]() |
![]() |
#158 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit is een tweepartijstaat aan het worden: het VB en de rest.
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De belgicistische partijen MOGEN verdorie geen andere keuze meer krijgen dan deze waar ze het in Antwerpen al jaren mee doen! Het is de zekerste weg, door de democratie bepaald, naar de algehele blokkering van Belgique op elk niveau!
![]() |
#160 | |
|
![]()
|
|
![]() |