![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heeft natuurlijk wel iets te maken met mijn geldelijk vermogen; moet ik me nu verontschuldigen bij jou voor mijn smaak?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() AyneRand jij doet me herinneren aan een familie die zo verwaand was, maar ook super-corrupt.
Nu moet ik wel zeggen: van die stad weet ik al de verkiezingsuitslag, iemand was eens zo dom om te zeggen wie de volgende burgemeester mocht leveren. |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij dat leuk vind, koop dan ééntje hé. Dan zeg ik gewoon dat jij in een lelijke loft woont die al lang uit de tijd zijn. Je kan dat dan zo super strak inrichten, nog lelijker maken dus. Ieder zijn smaak maar niet de mijne. Als ik het goed heb staan er al jaren nog een paar te koop in de molenaarstraat rechtover die super aquarium van de nieuwbouw paleis van justitie. Die gaan daar trouwens ook nog spijt van krijgen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 september 2006 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Gouverneur
|
![]() 'k ging vroeger niet zo vaak uit.. en dan gingen we bij voorkeur naar de plank of hoe heet het binnenschip aan de decascoop, soms ook wel naar de trollenkelder, richting grasmarkt/korenmarkt.. ook nog naar het velooke geweest.. in de overpoort ben ik maar een paar keer geweest.. was niet echt aan mij besteed.. Later ben ik ook nog naar opatuur of zoiets geweest..
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Misschien kom ik er binnenkort weer langs ![]()
![]() |
#146 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ja, de zondag is het natuurlijk wel rustig, maar dat is overal wel zo. Den damberd is open, en 's avonds is de overpoort en de charlatan al druk bevolkt. De meest dramatische avond om uit te gaan is maandag, dan is er pas niets te beleven.
(ik ga hoedanook niet naar de overpoort, vreselijke omgeving om uit te gaan) voor de rest is er heel de nazomer in het weekend wel iets speciaals aan de hand in gent waardoor er toch weer volk aangetrokken wordt en cafés open zijn. persoonlijk klaag ik niet over het aantal mensen in gent. in de veldstraat lopen altijd wel mensen, 's avonds zit zowat elk restaurant bijna vol, wat mij telkens weer verbaasd, gezien het aantal restaurants dat er zijn. |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor de Gentenaars: kunnen jullie me wat adressen geven van wat goedkopere restaurants of eethuizen?
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De Kastart is een regelrechte klassieker, als je gaat, zeker voor de spaghetti gaan. Dit is in Onderbergen, miss ken je het wel.
Beste veggy burgers ooit in de Hoogpoort in de Tasty World. Turkse pizza in de Sleepstraat ook zeker een aanrader (gök 2) alsook de Indiër aan de overkant. Plenty of choice... |
![]() |
![]() |
#152 |
Gouverneur
|
![]() vroeger gingen we nog naar la rustica in de st-pietersnieuwstraat..
en goede frietjes waren er ook in de friet lounge of zoiets.. (de overpoort over, richting ledeganck) |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens vind ik het verreweg de leukste straat in Gent. De irritantste is ongetwijfeld de overpoort; buiten de dinsdagen dat ik er wel naartoe ga met de fackring, ga ik er nooit uit, hoewel mijn kot echt vlakbij is... Vlasmarkt is bijvoorbeeld al stukken beter.
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 22 september 2006 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ontwetendheid is ook niet alles. Ben eens met een vriendin naar iets geweest, maar kwist de naam niet...tot ik buiten kwaam en 'Chocolate' zag staan...toen viel mijne frank wel ![]()
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ik (na het opsmullen van mijn spaghetti waarop ik een uur had mogen wachten): "dank u, 't was heel lekker" hij (verbaasd): "amai, dan hebde sjans gehad" Ik hou van opatuur, ook al ben je er als klant precies nie echt gewenst ![]()
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en de overpoort suckt big time.
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Goh nooit problemen daar gehad, ik heb zelfs een met de politie een praatje kunnen maken, die staan daar soms ook uren in de kou.
#160 |
Gouverneur
|
![]() 'k had ook een hekel aan de overpoort.. vuil, glas op straat, om over halfver.. soit.. 'k zal maar zwijgen...
ieder zijn ding natuurlijk.. het trok heel wat volk, maar niets voor mij. niettemin jong-NVA'er geniet van je studententijd.. |
![]() |