![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meerdere malen reeds heb ik mogen vaststellen dat vrouwen soms rare dingen doen als ze een leeftijd voorbij zijn dat mannen niet meer spontaan naar hen kijken.
Dingen gaan kapot,de straat wordt geveegd,er wordt "gekuist" tegen de sterren op...enfin.... ![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je past dezelfde weerlegging toe die je mij verder in je posting verwijt. |
||||
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik dring mijn mening aan niemand op, maar ik kom er wel voor uit. Als u daar een probleem mee hebt dan is dat uw probleem. |
|
![]() |
![]() |
#145 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanwaar jouw behoefte om er mijn nickname bij te betrekken?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 september 2006 om 20:51. |
|||||
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een duidelijk splinter-balk-geval.
Anderzijds vraag ik me af hoe het mogelijk is om u als ervaren forumbeest zo te laten opjutten door ordinair gescheld. Je zou allang moeten weten dat schelden een nijpend gebrek aan argumenten probeert te verdoezelen. Ik zeg wel: proberen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 11 september 2006 om 07:30. |
![]() |
![]() |
#148 |
Gouverneur
|
![]() De VRT zaait geen haat. De zender is gewoon niet (of toch veel minder dan extreem rechts zou willen) bereid mee te werken aan de vormen van haatzaaierij waar het VB mee groot geworden is en nog altijd op teert.
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de glasscherven gesproken: de zoveelste stadslegende die de linksen pro domo de wereld proberen in te sturen. |
|
![]() |
![]() |
#150 |
Gouverneur
|
![]() Het is bijvoorbeeld nogal opmerkelijk hoezeer Hemmerechts gehaat wordt door die rechtse rakkers die hier bladzijden doorleuteren over een niet noemenswaardig fait divers (een vrouw die aan een verkiezingsaffiche prutst, ocharme...)
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heeft Humo niet het recht om de waarheid te schrijven? Is dat niet gewoon het recht op vrije persverslaggeving? Toen een Deens krantje de islam provoceerde door cartoonsgewijs te spotten met de profeet Mohammed, was rechts unaniem vol lof over de persvrijheid als universeel recht. (Op dat moment had rechts daar trouwens een sterk punt) Maar als Humo bekend maakt dat mijnheer Demoor, de man die overleed na een vechtpartij met jongeren van Marokkaanse afkomst, een sympathisant was van het VB is dat blad opeens een "vod". Hebt u ergens een bewijs gevonden dat Humo ongelijk had? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 11 september 2006 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zijn wel artiesten van het 7de knoopsgat, maar ze zijn toch "bekend" zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het gaat niet samen het kan niet samen gaan extreem rechtsen hebben nu eenmaal een verwrongen geest ze reageren enkel op het gezaag, geklaag en het negativisme van anderen hun conservatisme staat haaks op enige creativiteit in hun vege lijf om iets nieuws te creeren en vooral, ze durven zich niet met zichzelf te confronteren.... terwijl een goed kunstenaar of artiest naast de wereld rondom zich vooral zichzelf in vraag stelt
![]() |
#154 |
Gouverneur
|
![]() u wil een plaatsje naar voor bij de V.R.T. zal moeilijk gaan vriendjes gaan spijtig
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dit zijn geen artiesten art staat voor kunst wat die mensen maken? het is populair, het is plat... maar het is geen kunst
![]() |
#156 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En de vader van Kristien Hemmerechts (die er trouwens bij was toen Kristien "betrapt" werd op het prutsen aan een verkiezingsaffiche) is de rechtse, toen nog aan de CVP verbonden, ex-BRT-journalist Karel Hemmerechts. Dat de debuutroman van Kristien destijds zoveel aandacht kreeg (en de prijs van de provincie Brabant) was trouwens vooral te wijten aan de bekendheid van haar vader in Vlaamse kringen in het Brusselse. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 11 september 2006 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is dit een discussie over literaire smaak? |
|
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige coërcieve collectivist die trots is op een woonst aan de Cogels-Osylei waarschijnlijk.
Heren, mesdames, uw herverdeling begint dáár.
![]() |
#159 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens als Hemmerechts zo onbekend zou zijn, waarom zit u - samen met die hele bende die deze thread op gang getrokken hebben - zich hier dan zo op te winden over haar minuscule, symbolische daad van verzet? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 11 september 2006 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |