Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2006, 12:46   #141
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Om kort te zijn. Ik vermoed dat de moedwillige blindheid vanwege bepaalde extreem-linkse organisaties voor bepaalde samenlevingsproblemen, en hun georchestreerde heksenjachten tegen eenieder die die samenlevingsproblemen bij naam willen noemen of zelfs maar duiden, precies het omgekeerde effect resulteren. Ik kan aannemen dat hun manier van doen, hun georchestreerde leugens, uitvergrotingen, desinformatie, ..., de ideale voedingsbodem biedt voor bepaalde mensen om als tegenreactie organisaties als BBET op te richten.
Gelukkig dat je kort bent gegaan, want meer onzin had er niet kunnen uitkomen. Als BBET zich nu expliciet zou richten tegen die "extreem-linkse organisaties" dan zou in je uitleg nog enige logica te vinden zijn (maar daarmee nog geen waarheid natuurlijk). Maar aangezien allochtonen vijand nummer één zijn van organisaties als BBET, is elke logica in je betoog zoek.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 12:47   #142
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Het CGKR heeft die macht ook niet. En toch helpen ze mensen vervolgen.
Het CGKR werd opgericht door de wetgevende macht om racisme en dicriminatie te bestrijden. Blokwatch niet.
Oud 18 september 2006, 12:49   #143
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
De vraag was:
"creëert het discours van partijen als het Vlaams Belang niet mee de voedingsbodem voor ,,Bloed-Bodem-Eer-Trouw''-aberraties?" (DS)
En waarom zijn beiden zogezegd een andere richting ingeslagen?
En wat hebben extreem-recht en extreem-rechts dan nog gemeenschappelijk?
En waarom verzetten ze zich in het verleden niet tegenover mekaar?
Wat zijn de redenen dat sommigen bij beiden behoren?
Hoeveel van de enen zitten er bij de anderen?

Allemaal grote vragen om het verschil tussen kip en ei te kunnen zien!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 12:50   #144
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Uh-Huh heeft nergens beweert dat "de meeste straataanvallen gepleegd worden door neonazi's". Jouw zogenaamd noodzakelijke weerlegging was dus niets meer dan een poging om off-topic te gaan in een topic die over extreem-rechts gespuis gaat.
Uh-Huh insinueerde nochtaans het tegendeel, terwijl je heel goed weet dat het noch blokwatchers, noch neo-nazis zijn die schitteren in de criminaliteitsscijfers, maar wel het allochtoon crimineel gespuis. Je hebt toch niets tegen vrijheid van meningsuiting hé Edina? Of krijg je enkel censuuropwellingen als allochtoon crimineel gespuis in de picture zijn?

Citaat:
Uh-Huh : En jij gelooft echt wat je daar zegt eh? Sorry, maar van een blokwatcher heb je toch niets te vrezen. Je weet dat die je bijvoorbeeld niet zal aanvallen op straat maar een neo-nazi daarentegen...
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 12:51   #145
Banneling

Standaard

Citaat:
Het CGKR werd opgericht door de wetgevende macht om racisme en dicriminatie te bestrijden. Blokwatch niet.
Erratum : Het CGKR werd opgericht door de wetgevende macht om racisme en dicriminatie te bestrijden, met uitzondering van het racisme en de discriminaties gepleegd door allochtonen.
Oud 18 september 2006, 12:53   #146
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Erratum : Het CGKR werd opgericht door de wetgevende macht om racisme en dicriminatie te bestrijden, met uitzondering van het racisme en de discriminaties gepleegd door allochtonen.
Fout, lees de verslagen van het CGKR er maar eens op na: ook allochtonen kunnen vervolgd worden en dat gebeurt ook.

Laatst gewijzigd door Edina : 18 september 2006 om 12:53.
Oud 18 september 2006, 12:54   #147
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uh-Huh insinueerde nochtaans het tegendeel, terwijl je heel goed weet dat het noch blokwatchers, noch neo-nazis zijn die schitteren in de criminaliteitsscijfers, maar wel het allochtoon crimineel gespuis. Je hebt toch niets tegen vrijheid van meningsuiting hé Edina? Of krijg je enkel censuuropwellingen als allochtoon crimineel gespuis in de picture zijn?
Jij mag hier schrijven wat je wil, maar dan moet je er natuurlijk ook tegen kunnen als je pogingen om off-topic te gaan worden ontmaskerd hé.
Oud 18 september 2006, 12:56   #148
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij mag hier schrijven wat je wil, maar dan moet je er natuurlijk ook tegen kunnen als je pogingen om off-topic te gaan worden ontmaskerd hé.
Natuurlijk mag ik hier schrijven wat ik wil, en dan moet jij er natuurlijk ook maar tegen kunnen dat jouw censuuropwellingen ontmaskerd worden.
Oud 18 september 2006, 12:56   #149
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oh, grote humokoppen: "rechtse forumposters: de maskers vallen".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 13:21   #150
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk mag ik hier schrijven wat ik wil, en dan moet jij er natuurlijk ook maar tegen kunnen dat jouw censuuropwellingen ontmaskerd worden.
Als iemand beschuldigen van off-topic gaan, onder jouw definitie van censuur valt, pleit ik volmondig schuldig. Maar zoek misschien eens eerst op wat censuur betekent voordat je nog verder onzin uitkraamt.
Oud 18 september 2006, 13:26   #151
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Fout, lees de verslagen van het CGKR er maar eens op na: ook allochtonen kunnen vervolgd worden en dat gebeurt ook.
Ja, het gebeurt op voorwaarde de slachtoffers ook buitenlanders zijn.
Regelmatig stelt het CGKR zich burgelijke partij in processen tegen allochtone huisjesmelkers, de slachtoffers steeds allochtonen (Belgen kunnen volgens de Belgische wetgever zelfs geen slachtoffer zijn van huisjesmelkerij want huisjesmelkerij wordt enkel bestraft via de vreemdelingenwet).
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 13:28   #152
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Erratum: Het CGKR werd opgericht als intrument om het Vlaams Blok te kunnen vervolgen en buiten de wet stellen...
(ze hebben het verdorie zelf toegegeven: cfr oa Pataer)
Oud 18 september 2006, 13:33   #153
Banneling

Standaard

Citaat:
Als iemand beschuldigen van off-topic gaan, onder jouw definitie van censuur valt, pleit ik volmondig schuldig. Maar zoek misschien eens eerst op wat censuur betekent voordat je nog verder onzin uitkraamt.
Ik stel voor dat u dat zelf doet ipv nog verder onzin uit te kramen. By the way, terwijl u hier verwoed vasthoudt aan uw censuuraanvallen, pleit u zelf schuldig aan het off-topic gaan.
Oud 18 september 2006, 13:34   #154
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Erratum: Het CGKR werd opgericht als intrument om het Vlaams Blok te kunnen vervolgen en buiten de wet stellen...
Da's de officieuse definitie Fieseler. Edina wil enkel de officiële horen.
Oud 18 september 2006, 14:01   #155
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Uiteraard. En net als met de 0110 concerten verpakt men die agenda in suikerzoete mooie intenties.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 14:25   #156
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's de officieuse definitie Fieseler. Edina wil enkel de officiële horen.
Ik weet het, ik weet het: maar ik reageer daarop omdat ik niet langer geleden dan gisteren tot de vaststelling ben gekomen dat ik het zelf al gewoon begin te worden als men het VB als "extreem rechts" vernoemt terwijl dit A/niet het geval is B/enkel door de media is uitgevonden om de belangrijkste en meest democratische oppositiepartij te beschadigen.

Daarom zal ik in een discussie steeds benadrukken dat ik (uit intellectuele eerlijkheid) niet weet over wie men spreekt als men het over "extreem rechts" heeft...
Oud 18 september 2006, 15:06   #157
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het CGKR heeft dus geen politieke of rechterlijke macht. Net zoals Blokwatch, dat tegenwoordig al door de VRT wordt opgevoerd om commentaar te leveren.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 15:55   #158
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zal dan wel zijn als ze in conflict geraken met andere allochtonengroepen (bvb joden-moslims). Nu kom, uiteindelijk bestrijd het cgkr, onder het mon van racisme en discriminatie de vrije meningsuiting.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 17:31   #159
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig dat je kort bent gegaan, want meer onzin had er niet kunnen uitkomen. Als BBET zich nu expliciet zou richten tegen die "extreem-linkse organisaties" dan zou in je uitleg nog enige logica te vinden zijn (maar daarmee nog geen waarheid natuurlijk). Maar aangezien allochtonen vijand nummer één zijn van organisaties als BBET, is elke logica in je betoog zoek.
Ik denk dat jouw hersens zoek zijn. Ik denk dat niet zozeer allochtonen vijand nummer één zijn, maar extreem-linkse organisaties tot en met linkse politiek correcte gatlikkers van uw soort die liever stekeblind en potdof blijven voor bepaalde samenlevingsproblemen, die liever heksenjachten, georchestreerde processen, censuur en gedachtepolitie invoeren kwestie van het maatschappelijk ongenoegen (en vooral hun auteurs) dood te zwijgen, te minimaliseren etc. Eigenlijk zijn het onverdraagzame, betweterige dictatorkes als jij Edina die de voedingsbodem zijn voor die extreem-rechtse groupuscules.
Oud 19 september 2006, 18:33   #160
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat jouw hersens zoek zijn. Ik denk dat niet zozeer allochtonen vijand nummer één zijn, maar extreem-linkse organisaties tot en met linkse politiek correcte gatlikkers van uw soort die liever stekeblind en potdof blijven voor bepaalde samenlevingsproblemen, die liever heksenjachten, georchestreerde processen, censuur en gedachtepolitie invoeren kwestie van het maatschappelijk ongenoegen (en vooral hun auteurs) dood te zwijgen, te minimaliseren etc. Eigenlijk zijn het onverdraagzame, betweterige dictatorkes als jij Edina die de voedingsbodem zijn voor die extreem-rechtse groupuscules.
Ja, daarom dat extreem-rechts regelmatig wat vreemdelingen bijwerkt. Dat zal dan zijn om hun vijand nummer één - de linkiewinkies en PC'ers - te straffen. Hilarisch toch: bekijk eens wat extreem-rechtse websites. Haat tegen allochtonen en joden is daar het hoofdpunt. Ben jij blind ofzo?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be