![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Jij stemt op rechts omwille van die "minderheid" van moslim-krapuul. Ik stem op links omwille van die meerderheid van gewone, vriendelijke moslims. Waarom laat jij je stem afhangen van je persoonlijke ervaringen, of die van je moeder? In Schoten stemt verdomme meer dan 30 procent op het VB, daar hebben ze amper ooit een Marokkaan gezien. Wil jij je met dat soort van onwetend gepeupel vereenzelvigen? (Want gepeupel, dat zijn ze voor mij, als je enkel uit aangeprate angst gaat "stemmen"...)
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het zo beginnen zien: als een derde generatie Marokkaan zich hier in Vlaanderen een Marokkaans nationalist kan noemen en het soms vertikt op correct Nederlands te leren, dan weet ik niet waarom ik geen Vlaams nationalist mag zijn. Men heeft deze mensen trouwens het grote onrecht aangedaan door hun (groot)ouders hier te halen als gastarbeider en men is hen vergeten terug te sturen. Het gevolg is dat er nu verschillende jongeren geboren zijn en worden in een land en cultuur waar ze eigenlijk niet thuishoren. Deze mensen zijn hun roots kwijt, maar neigen eerder naar die van het gastland. Dat betekent niet dat de correcte migranten in mijn ogen minderwaardig zijn, maar nationaliteit zou nog iets mogen betekenen. Zo verwerp ik het migrantenstemrecht. Een volk moet door zijn eigen mensen bestuurd worden en niet door anderen in mijn ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() fout
Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 september 2006 om 02:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Indien men jou hier bezig hoort, en vele andere mensen dan kan je als geïnformeerde mens enkel concluderen dat er een grote groep mensen op dit forum mekaar aan het zotpraten is met paardenideeën. Het doorzetten van deze koers zal nog Europa, noch Vlaanderen noch Bachten-Maria Leerne helpen. Het richt schade aan. Zelf de paus, die ik nu echt niet verdenk van een verborgen agenda te hebben, kan een ramp aanrichten door onvoorzichtig te zijn en niet na te denken over zijn woorden. Maar die meent het allicht goed, alhoewel hij natuurlijk een éénzijdige kijk heeft, anders was hij geen paus geworden. Maar mensen die zoals jij constant aanzetten tot haat, die niet studeren, niet proberen te begrijpen, die niet naar échte oplossingen van échte problemen zoeken worden stilaan een gevaar voor onze maatschappij. Op één punt heeft rechts gelijk: linkse mensen zijn te verdraagzaam. Maar dan bedoel ik tegen de onverdraagzaamheid ook. En dat: dat leidt tot de zelfmoord van onze Westerse cultuur. Rechts is al een paar keer bijna de dood van de beschaving geweest. Daar er nu atoomwapens zijn moet rechts gestopt worden. Met alle middelen. Denk er eens over na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Indien men jou hier bezig hoort, en vele andere mensen dan kan je als geïnformeerde mens enkel concluderen dat er een grote groep mensen op dit forum mekaar aan het zotpraten is met paardenideeën. Het doorzetten van deze koers zal nog Europa, noch Vlaanderen noch Bachten-Maria Leerne helpen. Het richt schade aan. Zelf de paus, die ik nu echt niet verdenk van een verborgen agenda te hebben, kan een ramp aanrichten door onvoorzichtig te zijn en niet na te denken over zijn woorden. Maar die meent het allicht goed, alhoewel hij natuurlijk een éénzijdige kijk heeft, anders was hij geen paus geworden. Maar mensen die zoals jij constant aanzetten tot haat, die niet studeren, niet proberen te begrijpen, die niet naar échte oplossingen van échte problemen zoeken worden stilaan een gevaar voor onze maatschappij. Op één punt heeft rechts gelijk: linkse mensen zijn te verdraagzaam. Maar dan bedoel ik tegen de onverdraagzaamheid ook. En dat: dat leidt tot de zelfmoord van onze Westerse cultuur. Rechts is al een paar keer bijna de dood van de beschaving geweest. Daar er nu atoomwapens zijn moet rechts gestopt worden. Met alle middelen. Denk er eens over na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Zelfmoord van onze Westerse cultuur is deze laten overwoekeren door anderen. Links is nu onze beschaving aan het begraven door ze te laten stikken onder vreemde overwoekering. Atoomwapens en rechts hebben weinig met elkaar uitstaans. In mijn ogen moeten ze ook vernietigd worden, maar enkel omdat om het even welke dwaas op de juiste positie ze tegen om het even wie kan gebruiken. Dat heeft niets met links of rechts te maken. Denk daar eens over na. Laatst gewijzigd door Boadicea : 18 september 2006 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
En als er hier mensen elkaar willen zotpraten, is dat hun zaak. Ik ben een mens met een gezond boerenverstand, die de problemen van de multicul samenleving aan den lijve ondervindt. Het is gewoon een feit dat elke plantensoort zijn beste voedingsbodem heeft, naargelang plaats en klimaat waar ze vandaan komt. Men moet een woestijnplant niet in een Westerse standstuin planten, want daar kan ze nooit zo mooi en zo gezond zijn als in de woestijn. Hetzelfde geldt voor een Westerse plant, die zal ook niet lang overleven in een woestijn. Begrijp je? Alles en iedereen heeft zijn biotoop en het lijkt me beter om elkaar op deze manier te leren begrijpen, dan elkaar dingen op te dringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Gouverneur
|
![]() Je bent RACIST als je ingrijpt, THAT´S WHY!!!
![]() |
#150 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Marokkanen die in de zomer naar Marokko op vakantie gaan om hun familie etc. terug te zien (en hetzelfde geldt voor Turken trouwens), die worden daar in't zak gezet als eender welke westerse toerist. Ze worden daar niet meer als "Marokkaans" of "Turks" gezien, namelijk. Praat er maar eens over met een paar Marokkanen of Turken (zeker die van de jongere generatie). De meeste van hen zijn hun banden met het zogenaamde "thuisland" aan het verliezen, en in rap tempo (al zullen ze dat niet durven toegeven, daarvoor zit de trots en het eergevoel nog te hoog). Vooral de jongens, die gaan gewoon helemaal op in de Amerikaanse MTV-cultuur. Wat is er nu meer "westers"?
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 18 september 2006 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Nu krijgt men mensen zonder roots en de moslimjeugd laat zich inderdaad in met MTV toestanden. Ze gedragen zich inderdaad niet als moslims, maar als gangsterrappers en doen die videoclips na. Vanuit hun cultuur wordt de Westerse vrouw al als verwerpelijk afgeschilderd. In die videoclips laten ze extra sletterige meisjes zien, die zich in hun ogen extra uitdagend gedragen. Het gevolg is dat vele Westerse jonge meisje het slachtoffer worden van groepsverkrachtingen door deze ontspoorde jongeren, die ook nog eens leren via deze clips dat drugs best cool kunnen zijn. Als protest tegen de islamleer van thuis moeten ze dat eens gaan proberen. In zo een afro-amerikaanse videoclip staken ze eens auto's in brand en rara wat er enkele weken later in Parijs gebeurde. Het probleem stelt zich niet alleen bij de moslimjongeren, maar ook onze jeugd wordt bezoedelt door de vervaging van waarden en normen die de multicul samenleving met zich meebrengt. Daarnaast zijn vele ouders ook te druk bezig met hun beroepscarrières en niet meer met de opvoeding van hun kinderen, die ze achter de PC of TV achterlaten. Of ze stellen de nobele daad om het extra geld dat ze met hun tweeverdienen bij elkaar rapen, in het inhuren van een au pair om voor de kinderen te zorgen. Persoonlijk zitten we volgens mij op een keerpunt, waarin we elk terug onze waarden en normen zullen moeten bepalen en uitmaken in welke mate we deze kunnen verzoenen in een evenwichtige maatschappij, waar terug een houvast in zit. Het moslimfundamentalisme is een reële dreiging, omdat het een totalitair systeem wil uitdokteren, dat ons allen terug in de donkere middeleeuwen zal brengen. Anderzijds kunnen we de Westerse waardeloze multiculkoek ook niet blijven slikken, vermits deze ons in een totale losbandigheid zal doen belanden en een anarchie waarin iedereen zijn zin kan doen, is even verwerpelijk als een dictatuur waarin geen vrijheid geldt. Oost en West zijn cultureel gezien weinig compatibel en verplicht samenleven leidt tot wrevel en haat. Dat blijven ontkennen, zal het probleem enkel doen escalleren. Daarom stel ik voor dat moslims en andere culturen die hier niet op hun plaats zijn, het Westen verlaten en dat Westersgezinde migranten hier blijven om onze samenleving terug op te bouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() die 'deftige vrouw' naaide misschien haar man?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Lokaal Raadslid
|
![]() stond dat in het groot op haar jas? "Deftige vrouw"
Waar aan zie je dat? Had ze misschien een privé-chauffeur, vooraan op haar fiets? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M.a.w. een "deftige" vrouw heeft er geen behoefte aan net te doen alsof haar vagina minstens 1.65 groot is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door luvali : 19 september 2006 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus volgens uw definitie, een deftige vrouw: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Echt waar, ik begrijp die progressieve SP-A'ers niet hoor.
Zitten die de hele tijd mijn buurt lastig te vallen met hun pamfletjes om de positie van de vrouw te verbeteren in de allochtone gemeenschappen (alsof er geen eigen initiatieven zijn daarvoor)... Wel, nu ZIJN er eens 2 ge-emancipeerde vrouwen die mannenwerk verrichten, en nu is't WEER nie goed... Weet eens wat je wilt hé.... makke belgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Partijlid
|
![]() mss kennen ze elkaar en was er eerder al iets gebeurd en dat gaf wss de aanleiding tot zo'n ruzie..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De komende capitulatie en zelfmoord van de westerse cultuur zullen we te danken hebben aan links en hun onkunde de Islamisten aan te pakken, en te streven naar goede integratie ipv segregatie aan te moedigen. Jouw commentaar ivm atoomwapens & rechts lijkt mij de kers op de taart van krankzinnigheid. |
|
![]() |
![]() |