![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Welke positieve bijdrage levert de Islam aan onze samenleving? | |||
Pitta-en kebabhuizen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 19,48% |
verdraagzaamheid |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,60% |
moskeeën |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
werkvolk |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,49% |
een gekleurd straatbeeld |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,60% |
technologische vooruitgang |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,19% |
geen |
![]() ![]() ![]() |
40 | 51,95% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
9 | 11,69% |
Aantal stemmers: 77. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() @ circe
Verwittig mij als het weer mijn beurt is, om te spreken, ik moet je nog iets toevoegen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ja en ze werkten zich zo kapot dat ze zelfs geen kinderen meer konden maken!!!! BTW voor de rechts en linkse fauna weet je wie de enige krant was die negatieve kritiek gaf op de komst van de migranten in de jaren 60???? Neen niet de Kerk ook niet de Volksunie, zelfs niet de VMO Enkel De Rode Vaan, het blad van de KP Ze stelden in plaats van de lonen te verhogen zodat onze eigen arbeiders daar zullen kunnen en willen werken. Ik denk dat er nu menig VB en andere kiezers zullen denken, allé het vuil Rood Moskous gevaar had toch voor 1 keer gelijk, meer nog ze hadden naar die KP-ers moeten luisteren en dan was er nu ook geen VB geweest Die KP-ers dat waren pas echte anti-fascisten ![]() Maarja dat dit verhaal is 1 van de dingen die je in een politieke correcte maatschappij niet mag zeggen he Achja de KP heeft wel meer onbedoeld Vlaamser geweest dan de nationalisten, remember de koningskwestie, je had de artikels in De Rode Vaan tegen dat koningshuis is moeten lezen. En wat deed de Vlaams-Nationalist, juist JA
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nederland is blind voor moslimextremisme Hafid Bouazza, NRC Handelsblad, 20 februari 2002 ... Verder werden de mensen opgeroepen zich te laten ontslaan, want geen moslim mocht voor de ongelovigen werken, ze moesten andere mensen bekeren en zoveel mogelijk tijd in de moskee doorbrengen. Velen bleven er zelfs slapen. Dat was de bekende `rugpijnperiode', waarin veel eerste generatie Marokkanen in de ziektewet gingen. ...
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En nu is het tijd voor de opvulling van onze knelpuntberoepen. Jobs die de meeste mensen hier niet meer willen doen. Deels door dat men zich in vele van die jobs krom moest werken zodat het imago ervan naar de knoppen is en deels omdat men niet meer in regen en wind wil werken of zijn handen vuilmaken. Je kan ze geen ongelijk geven.
In de verzorgingsector zijn vele vacatures moderne slavenarbeid. Geen wonder dat het knelpunt beroepen zijn. Maar de redding voor onze werkgevers lijkt nabij: Polen, Roemenen, Bulgaren staan in de startblokken. Het is alleen nog even wachten op het startsignaal...; Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ee heleboel Amerikanen zijn dat ondertussen wel geworden in Irak, toeristen. Alleen hebben ze daar nog geen eerkonde voor ontvangen
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Amerikanen u blijkbaar ook.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veni, vidi, vici. Welke rooie? Ik ken geen enkele rooie...Behalve rooie Marlboro's Laatst gewijzigd door eno2 : 25 oktober 2006 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Véél heeft het alvast niet geholpen, de mijnen zijn toch gesloten, alleen de sociale zekerheid wordt wat zwaarder belast. Dat waren nog eens beleidsmakers in die tijd. Dju, het zijn nog steeds dezelfden die het voor het zeggen hebben. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1)Het is vuil werk, het is zwaar werk, maar het is heel goed betaald 2)het is vuil werk, het is zwaar werk, en het is zelfs niet goed betaald Ziet u het verschil ? Het verschil zat hem er in, dat voor een Marokkaan in die tijd, een slechte pree van hier, een royale pree van bij hem thuis was...Die hebben bijgeleerd sindsdien, die weten wel beter nu... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.casblokker.nl/het_dorp/ Laatst gewijzigd door ericferemans : 25 oktober 2006 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie krijgt de rekening gepresenteerd voor dit mislukt Bazen-Plan: de oorspronkelijke Europese arbeiders en bedienden.de Bazen en hun knechten/medeplichtigen, de politiekers, blijven buiten schot.Die leven in rustige, veilige en goed bewaakte buurten. Trouwens, in de politiek hebben ze toch nog enig nut gevonden aan deze vreemden, ze laten die stemmen voor hun, dit plan bleek trouwens zo interessant dat ze hun "gastarbeiders" ook nog toelieten hun ganse familie te laten overkomen naar hier: allemaal stemmen voor hun.Dan moet ge maar gewoon rekenen: kijk, op de volgende verkiezingen hebben we 200.000 stemmen meer nodig om partij zus en zo te overwinnen.Dus wat doen we? 200.000 Nieuwe Belgen fabrikeren.Zo simpel als een fluitje van één cent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
![]() Citaat:
Maar kijk: indien je kunt hardmaken dat er een complot was tussen het patronaat en de islam leiders tracteer ik je een fles magnum champagne. Vermits dit onwaarschijnlijk is ga je weer eens af als een gieter. Citaat:
Envenmin als de andere complotten en grote samenzweringen die je zieke kop overal meent te moeten waarnemen. Het complot tussen de politici (van alle partijen!) om meer stemmen te halden (voor wie?) is ook zo'n geweldige grap. Heb je statistieken over a) hoeveel vreemdelingen er stemden? b) op wie ze stemden? Ik heb cijfers voor Duitsland, en daaruit blijkt dat deze ongeveer hetzelfde stemde als de autochtonen. Wat is je kekwek nog waard ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er was geen sprake van een complot en dat werd ook niet gezegd, meen ik. De idee is dat het patronaat wel wat zag in goedkoop werkvolk en dat de islam op die manier kans zag te infiltreren in Europa.
![]() |