Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2009, 16:29   #141
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Gisteren getrouwd ...
Oud 28 juni 2009, 16:31   #142
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Gisteren getrouwd ...
allez, en wordt ze nu thuisblijvende patrick-huis-vrouw? of mag ze in haar canapéjobke blijven liggen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2009, 12:40   #143
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2006 probeerden politieke tegenstanders het imago van Janssens te besmeuren met de volgens hen onregelmatige benoeming van Steels. Zonder resultaat, want Sabine Steels werd nooit geëvalueerd door de burgemeester zelf en de gemeenteraad verlengde het mandaat van Steels in december 2006.

Zucht... 't is toch zo makkelijk om roddels en geruchten en verdachtmakingen rond te spuwen zonder enige bewijzen te hebben... en dit louter om iemand te schaden. Behalve wat verdachtmakingen, is er geen enkel bewijs dat Janssens iets verkeerd heeft gedaan. Maar ja, in een fascistische staat zoals sommigen Blok adepten hier aanhangen heb je geen bewijs nodig hé...
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2009, 14:05   #144
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2006 probeerden politieke tegenstanders het imago van Janssens te besmeuren met de volgens hen onregelmatige benoeming van Steels. Zonder resultaat, want Sabine Steels werd nooit geëvalueerd door de burgemeester zelf en de gemeenteraad verlengde het mandaat van Steels in december 2006.

Zucht... 't is toch zo makkelijk om roddels en geruchten en verdachtmakingen rond te spuwen zonder enige bewijzen te hebben... en dit louter om iemand te schaden. Behalve wat verdachtmakingen, is er geen enkel bewijs dat Janssens iets verkeerd heeft gedaan. Maar ja, in een fascistische staat zoals sommigen Blok adepten hier aanhangen heb je geen bewijs nodig hé...
Kan allemaal goed zijn, maar er is toch weer veel 'toeval' bij betrokken, hé?

Zie maar zelf:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solo Bekijk bericht
.....

1) Patrick Janssens .... laat vrouw en kinderen in de steek. Hij is sinds 01-07-06 weg bij zijn vrouw en is gaan samenhokken met zijn maitraisse.

2) Ondertussen heeft hij ook zijn geliefde wijk het “Kiel” verlaten en heeft in de omgeving van het vroegere tolhuis in de Sint Pietersvliet een zeer dure loft gekocht en is daar inmiddels met zijn lief Sabine ingetrokken.

3) .... De functie van Directrice voor de veiligheid in loonschaal 10. Sabine S. was een blondje van de federale politie en werd na een “selectiegesprek” op 01-09-2005 door Patrick Janssens himself voorgedragen voor die functie. De gemeenteraad ... keurde dit natuurlijk goed (12-09-2006). En om zeker te zijn dat ze die functie zou hebben moest ze geen examen afleggen, en was ze de enige kandidaat.

...
De rest van het verhaal is vulling, met of zonder verontwaardiging.

Maar de drie bovenstaande puntjes zijn toch heel toevallig, vooral wanneer je weet dat Janssens zaterdag voor de tweede keer is getrouwd ... precies met diezelfde Sabine Steels. Toch?

.
Oud 29 juni 2009, 17:10   #145
Pol
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Als strategisch reclame-wonder weet PJ dat zijn huwelijk best zo geheim mogelijk gebeurde. Dan zoeken journalisten ook wat achtergrondinformatie en in dit geval kan de burgemeester die best missen.
Pol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2009, 21:06   #146
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Bekijk bericht
Als strategisch reclame-wonder weet PJ dat zijn huwelijk best zo geheim mogelijk gebeurde. Dan zoeken journalisten ook wat achtergrondinformatie en in dit geval kan de burgemeester die best missen.
Je maakt me nieuwsgierig. Wat mag het daglicht niet zien?
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2009, 21:12   #147
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen rechts Bekijk bericht
voor de rest, ge weet ook niet wat er thuis mis was he, als hij een minares zoekt.. ik zou hem zo snel niet veroordelen, maar het is helaas zo dat je als publiek figuur geen privé hebt...
Ik heb toch niet bepaald een positief beeld van mannen van middelbare leeftijd die vrouw en kinderen achterlaten voor een blondje dat meer dan 20 jaar jonger is.

Zélfs als er niet de wonderbaarlijke carrière van Sabine S zou zijn, heb ik toch het idee dat dat niet bepaald pleit voor het karakter van Patrick J.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2009, 21:15   #148
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Ik denk dat het er eerder om gaat dat nogal veel kiezers niet op Patrick J zouden stemmen als ze hem gaan zien als "man in midlife crisis die vrouw en kinderen achterlaat om met een blondje dat op haar rug carrière maakt te gaan samenhokken".

Zeker bij de oudere kiezers is dat een killer die hem heel veel stemmen zou kosten.
Oud 29 juni 2009, 21:20   #149
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Allez, ze zijn weer eens vertrokken!

Oud 29 juni 2009, 21:50   #150
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik denk dat het er eerder om gaat dat nogal veel kiezers niet op Patrick J zouden stemmen als ze hem gaan zien als "man in midlife crisis die vrouw en kinderen achterlaat om met een blondje dat op haar rug carrière maakt te gaan samenhokken".

Zeker bij de oudere kiezers is dat een killer die hem heel veel stemmen zou kosten.
Als je denkt dat dat deze dagen nog speelt... den tijd van de Katholieke Partij van Woeste is lang over jong... mensen zijn zo hypocriet en puriteins niet meer. Dat kan ze al lang niet meer schelen.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2009, 23:08   #151
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Als je denkt dat dat deze dagen nog speelt... den tijd van de Katholieke Partij van Woeste is lang over jong... mensen zijn zo hypocriet en puriteins niet meer. Dat kan ze al lang niet meer schelen.
Een gedeelte van de mensen kan dat nog wél schelen. En volgens mij is dat deel nog groter dan u beseft.

Combineer dat met de blitzcarrière van Sabine S, waar toch een reukje aan zit, en de groep mensen die hierom niet meer op PJ zou stemmen is volgens mij toch niet zo verwaarloosbaar als u wel denkt.

PJ zelf denkt dat trouwens ook, welke andere reden kan u bedenken dat dit allemaal met de stille trom gebeurt. Het is nu niet bepaald zo dat het onderlijfke anders cameraschuw is of zo he.
Oud 29 juni 2009, 23:30   #152
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solo Bekijk bericht
even ter verduidelijking , ik heb dit integraal overgenomen van een andere site, dus niet mijn taalgebruik, ik wil idd niet oordelen over iemand zijn prive situatie , maar een vriendin/vrouw/echtgenoot benoemen zonder de gebruikelijke procedure te volgen voor een hoog openbaar ambt lijkt me toch wel straf. ik weet dat dit wel meer gebeurd, alleen in voorgaande werd er steeds over bericht in de pers , nu niet vraag me af waarom niet?
verkiezingen te dicht bij waarschijnlijk. btw ik ben geen debiel , schuif uw eigen reflecties niet af op een ander aub.
Overgenomen van een andere site zeg je,....en volgens jou klopt dit verhaaltje voor 100%. Heb jij dit met je verstand op nul overgenomen of heb je zelf een onderzoek naar de waarheid ondernomen?
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 15:58   #153
Pol
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard PJ bezorgt maitresse-vrouw topjob

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Blijkbaar was er al een reukje aan de onorthodoxe benoeming tot zijn veiligheidsadviseur, zoals hier al werd naar verwezen. Vraag blijft ook of het stel samen kan blijven functioneren op het stadhuis, zonder daarover vragen te stellen over de laatste jaren en wat zijn echtscheiding heeft veroorzaakt.
Pol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 18:54   #154
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Janssens wil geen commentaar geven, want hij "wil privé en werk gescheiden houden", tja: als hij een relatie heeft met zijn veiligheidsadviseur, dan is hij daar toch niet erg goed in geslaagd
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 30 juni 2009 om 18:54.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 19:26   #155
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Janssens wil geen commentaar geven, want hij "wil privé en werk gescheiden houden", tja: als hij een relatie heeft met zijn veiligheidsadviseur, dan is hij daar toch niet erg goed in geslaagd
Inderdaad.
Presies of zij zou zijn onderlijfke nooit uitgetrokken hebben op den buro ... (geeft wel een romantischere betekenis aan de naam "het schoon verdiep")

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be