![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kronkel, kronkel,...
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een linkse kwiet die toegeeft dat het beleid links is, en bovendien verzekerd links is. Ze zijn zeldzaam, die linkse kwieten met een overdosis waarheidsserum!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.cov-oostvlaanderen.be/vakbondspremie.htm http://www.belgium.be/eportal/applic...ge&docId=36745 http://www.sd.be/site/website/be/nl/...000P_050128_02 Als de staat de werkgever is, betaalt de belastingbetaler de vakbondsbijdrage der gesyndiceerden.
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE, WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 28 september 2006 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In Antwerpen bijna 40 procent op het Belang, en traditiegetrouw volgt de rest van het land de volgende stembusgang de Antwerpse teneur. Voel je de bui al hangen? We hebben tijd hoor, and you're running out of time. En we hebben vooral een ongekende reserve aan aspirant-molotof-cocktails gooiende allochtoontjes. Ik weet dat je al héél oud bent, maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat je net lang genoeg leeft om het nog te zien gebeuren, een meerderheid voor het Belang. En nu mag je weer als reactie zeshonderd postings vol lullen met diezelfde zever als weleer waar niemand nog iets meer inziet dan het testament van die ambetante zot die voorzitter wou worden van Spirit, but it won't change a shit. De cijfers zetten ja stembusgang na stembusgang meer in je onwelriekende hempie!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een halve minister per gescoorde stem! En jij gaat ons de democratie eens uitleggen?
|
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Duym
![]() Zelfs tot in alle futiliteiten weet feremans te liegen en te bedriegen. Waar zeg ik dat hier een haas staat? Citaat: Inderdaad, argumenten. Als een bange haas zien we Feremans weglopen Waarmee definitief wordt aangetoond dat Feremans zijn eigen conclusies tot in den treure toe niet kan afzweren. Dit is er nu ook eentje om in te kaderen: Het immer groot gelijk van Eric Feremans! Hoe kan zo iemand ooit ongelijk hebben?
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, die rooie bedriegster dacht wellicht dat ze tegenwoordig overal op zijn Gents rechtspreken, zodat ze alle kans had om desalniettemin gelijk te krijgen, hé?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 september 2006 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Uitspraak komt pas volgende week!
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij zult de eerste zijn om hier je sympathie voor die arme bedriegster van de rooie vabond te komen betuigen als die vervelende eigenbelangers NIET veroordeeld werden, zeker?
#151 |
Banneling
|
![]() Moet ik daar dan geheim over doen of wat?
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allesbehalve!
De eerste hoor je te zijn als er slechts nieuws te vertellen valt! ![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Om het je gemakkelijk te maken zal ik je verwachtingen waarmaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
2) vakbonden streven enkel naar het gewin van de bonden, hun vrienden en hun bestuur. Zij hebben geen rechtspersoon en beletten op die manier dat ze gecontroleerd worden, ze hebben buitenlands bankrekeningen en geven aan niemand inzage of controle, ze zijn aanklager recter en beul. Vakbonden zijn daardoor bij wet geoorloofde criminele organisaties. 3) Vakbonden publiceren van alle onzin, geven met de ene hand en nemen met de andere hand. Vakbonden verdedigen al lang niet meer de arbeiders, de vakbonden bestaan door een verdeel en heers politiek, door een selectieve aanpak van opniemakende problemen en door het laten stikken van de gewone sukkelaar. Ze zijn geen stimulans voor de werkgelegenbheid maar ze zijn verworden tot balast en rem op een mogelijke expansie en creëren van werkgelegenheid. Alle mist die ze spuiten is om zich zelf te verrijken en de potentaten die de macht uitmaken evenzeer als de politiekers die ze leveren en doctrineren. 4) De Belgische vakbonden onderscheiden zich van hun Europese en internationale broeders in niet dictaturiale landen, doordat ze niet controleerbaar zijn en niet aansprakelijk; ze hebben geen rechtspersoon en plaatsen zich boven de wet, ze zijn de crimineel in de vakbondfamilie. Terrecht dient het gezegd dat vakbonden in het verleden een functie en waarde hadden en dat een verantwoordelijke en correcte gestructureerde en mature vakbond vandaag nog een meerwaarde zou kunnen betekenen maar daar vallen de huidige B organisaties niet onder. Ze zijn dictatorial want ze beletten hun leden vrije meningsuiting en aansluiting en het recht op vereniging ( ze verlochenen ook hier hun roots). Ja vakbonden worden gerespecteerd internationaal maar de Belgische moeten zich optrekken aan het respect dat van hun broeders afdruipt. In belgië worden ze eerder gevreesd om hun ondemocratische politieke macht dat om hun intellectuele, sociale en economische waarde. Zeker in de toekomst zal de tegenwerking van de vakbonden een netto inkomen en werkverlies betekenen voor alle Vlamingen en Belgen. Vakbonden en politiek steunen elkaar en beschermen elkaars geheimen en dekken elkaars corruptie toe en dat is één van de belangrijkste redenen waarom ze angst hebben van het VB dat er stinkende potjes ggeopend worden als het VB mee bestuurd. Ps hun verzet tegen een opsplitsing tussen VL en Wal heeft niet met het sociale te maken maar alles met harde centen, hun verdeling en het gevaar dat de boeken open moeten en de corruptie en zakkenvullerij duidelijk word. feremans je bent zowat de beste antireklame voor de politiek die er bestaat, ik zou zeggen de beste antireklame voor de mensheid en intellegentie, je maakt met je domme en verzuurde reacties dat ik steeds meer bewust voor het VB ga. Ik vindt dat het VB jou een maandelijkse toelage moest geven voor je bijdrage aan de populariteit van het VB. Ajuus Laatst gewijzigd door humble : 28 september 2006 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Bij mijn weten smijten ze bij het ABVV geen leden buiten omdat ze lid zijn van het VB. Wel smijten ze delegees buiten die lid zijn van het VB. Wat niet moeilijk te begrijpen is als je het VB-standpunt over de vakbonden kent.
|
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Tja ik moet zeggen dat het fotomodel VB-lid echt wel gelijkend is.. die andere dame niet. Zij heeft bvb al een andere haarkleur....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() en nog ter info... wie weet nog in welke steden het ABVV veroordeeld is wegens het betalen van .... zwarte lonen... ?
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |