![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle gekheid op een stokje: sommige vreemdelingen, ook van de tweede of derde generatie moeten het land uitgegooid worden na een aantal feiten. Ze hebben hun kansen, hun leefloon, hun kindergeld, hun sociale woning enz gehad. Terug naar oorspronkelijke afzender. Ik heb het hier over vreemde misdadigers, niet over alle vreemdelingen, dus bespaar me die afgezaagde multiculmantra... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Vreemdeling
|
![]() *knip*
Niet oproepen tot geweld. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *knip* |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() Benjifun op zijn Iraans
![]()
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het zo niet meteen voor allochtonen in het algemeen alhoewel ze dikwijls meer dan redelijk en symphatiek zijn.
Maar ik geef toe dat allochtonen tenminste nog eens opkomen voor elkander. Iets dat ik van ons eigen volk nooit zie! En geef toe, sterven in de cel van een kalmeerspuit is hetzelfde als sterven in de cel van een dubbele schedelbreuk nadat je zogezegd uit uw bed bent gevallen hé? T' is de eerste niet. Zal wel eerst flink afgeklopt zijn op den bureau Ken dat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ik zou toch geen flik willen zijn hoor dezer dagen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat zouden ze niet kunnen vinden bij een autopsie? Lijkt me er wat over, maat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn al veel van die accidentjes geweest. Van de trap gevallen, van de stoel gevallen, van de brits gevallen, van bed gevallen. T' is altijd per ongeluk. Ik weet maar één ding, ik ben ook eens 5 dagen vermist geweest na een nachtje afgeklopt te zijn. En dat is de waarheid.
![]() |
![]() |
#150 |
Burger
|
![]() Kan het mij schelen dat hij hieraan dood is , eigen schuld .
Hij moet zicht maar gedragen op straat , zou hij niet in de bak vliegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwaartekracht is een schone uitvinding ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien was het wel nodig hé Mambo, allé ik weet wel, het mag niet hé, en ik weet ook niet om welke reden je de binnenkant van ons peniteniar systeem hebt moeten bewonderen, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat zo'n cipier u uit puur sadisme beyond recognition gaat meppen. Zo'n gefrustreerde rijkwachter of een moe gecoeieneerde agent op zoek naar een bekentenis, ja, die misschien wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 september 2006 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De gedetineerde zal waarschijnlijk onder invloed van andere medikatie en of drugs geweest zijn (binnengesmokkeld via bezoek) was agressief, is in de strafcel geplaatst dokter of verpleeger heeft hem willen kalmeren zonder te weten dat hij al onder invloed van andere rommel was ,gevolg overdosis. Niet meer ,niet minder . Al de rest is ronduit BELACHELIJK!
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor, één sterfgeval dat niet volgens het boekje gaat.
Dat zou pas een ramp zijn. Om toe te geven toch. Desnoods schrijven ze wel een nieuw boekje; "dood door eigen schuld deel 2" |
![]() |
![]() |