![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Wij betalen het gelach van de zij die ons beperken in onze vrijheid, wie wil werken straffen ze af, wie zogezegd niet wil werken maken ze de zondebok. Goed wetende dat het bovenste klasse is die ons doet betalen, zij trekken zelf hun rollen toiletpapier af van de belastingen! Hun stront is zelfs aftrekbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou voor minder lachen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorwaar wijze woorden...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus die stront is wel degelijk betaald. ![]() PS: het is gelag, gelach is veel plezanter. ![]() Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 25 oktober 2011 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
He verschil betalen de belastingsbetalers mee, dat is gewoon puur logisch redeneren. Dank u voor die rechtzetting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alléz een arme als ik kon niets aftrekken. Waar zijn mijn goederen? Laatst gewijzigd door eno2 : 25 oktober 2011 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Het eerste snap ik niet hoe dat moet: goederen aftrekken en toch betalen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 oktober 2011 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Staatssecretaris
|
![]() Dan had ik het verkeerd voor.
Citaat:
Kijk, als ik voor produkt X 100 Euro vraag maar de aanmaak van dat produkt kost mij 50 Euro, moet ik dan belast worden op 100 Euro inkomsten? Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over vennootschapsbelasting begin ik niet, Die bedraagt gemiddeld toch nog geen 15%, de moeite niet om over te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Armoede bestaan onder veel vormen en op veel vlakken. Maar welbewust misbruik maken van een systeem dat oorspronkelijk bedoeld was om de ergste armoede tegen te gaan (namelijk geen inkomen hebben tijdens verlies van werk door ontslag of ziekte) is wat mij betreft meer dan cynisch, het is misdadig. Ik heb afgedragen aan het systeem, ik heb van het systeem mogen trekken toen het nodig was. Ik ga er niet van profiteren - en dat zou ik kunnen weet je, maar ik ben een beter mens dan dat en dus werk ik voor zover het in mijn vermogen ligt. Mijn vermogen ligt momenteel op 25 uur per week. Ik trek geen bijkomende uitkeringen voor de andere uren dat ik niet kan werken. Ik weet dat het kan maar ik weiger het. Ik tracht wel degelijk volgens mijn principes te leven, ben daar eerlijk genoeg in. Maar eno2, door mijn teksten als "cliché's" te beschuldigen maakt u zichzelf schuldig aan cliché-gebruik. Uw antwoord is namelijk typisch voor iemand die geen tegen-argumenten heeft in een discussie.
![]() |