![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Als de straat proper was beheerd, had er geen stront gelegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij bedoelt het vast niet persoonlijk. It's a matter of territorial pissing.
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Gaan we hier dan ook al een 'schijt-topic' van maken?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo had ik het nog niet bekeken, Soofje. (Het blijft territorial pissing, maar ik ben niet voor niets van een andere generatie.)
![]() |
![]() |
#150 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo had ik het nog niet bekeken, Soofje. (Het blijft territorial pissing, maar ik ben niet voor niets van een andere generatie.)[/quote:93d19a6267] Daar heb ik begrip voor, Satotje, 't is jouw fout niet, dat je van een andere generatie bent... ![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo had ik het nog niet bekeken, Soofje. (Het blijft territorial pissing, maar ik ben niet voor niets van een andere generatie.)[/quote:1fa9d29743] Daar heb ik begrip voor, Satotje, 't is jouw fout niet, dat je van een andere generatie bent... ![]() Noch de jouwe dat je blijven hangen bent.
![]() |
![]() |
#152 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo had ik het nog niet bekeken, Soofje. (Het blijft territorial pissing, maar ik ben niet voor niets van een andere generatie.)[/quote:443e19e14f] Daar heb ik begrip voor, Satotje, 't is jouw fout niet, dat je van een andere generatie bent... ![]() Noch de jouwe dat je blijven hangen bent.[/quote:443e19e14f] Daar word je even hatelijk... ![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oprecht, ipv te zwammen over vriendelijk bedoelde verkleinwoordjes. Of denk je echt boven het gewoel verheven te zijn?
![]() |
![]() |
#154 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gisteren ook de beelden gezien van de woning van Chantal Pauwels?
Sorry he gasten (en meiden), ik vind die huurprijs wel acceptabel. Wat een krot! Een kapotte dakgoot, een kapotte gevel, geen centrale verwarming,... Bovendien getuigde een vertegenwoordigster van het OCMW dat het OCMW wel eigenaar is van die woningen, maar dat zij niet als sociale woningen verhuurd worden. Chantal Pauwels had een privé-huurcontract waarin staat dat zij die woning mag huren, maar dat het OCMW hier niet in investeert. Mevrouw Pauwels mag wel zelf verbeteringen uitvoeren en heeft dat naar verluid ook gedaan. Mij is het duidelijk: het is weer zo'n typische Blokstreek. Ook de GVA treft schuld. Zij hadden het verhaal van Pauwels moeten checken en dan veel genuanceerder brengen. In de plaats daarvan heeft de Frut (Flut!) gekozen om lekker in de stront te roeren die het Blok aanbrengt enkel en alleen om een gazetje meer te verkopen en de verzuurde sinioren naar de mond te praten. Ik ken nog een verhaal dat ze kunnen brengen: In de buurt van Doel woont Bruno Stevenheydens, fractieleider van het Blok in Beveren én provincieraadslid én werkzaam bij het Blik (cumul van de bovenste plank). Hij woont in een huisje dat eigendom is van de Maatschappij voor Industrialisering (of zoiets) en betaalt daar een schabouwelijk laag bedrag voor.
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, en het wordt hoog tijd dat de pers eindelijk eens uitpakt hoezeer de moraalridders van het Blok zelf naast de pot plassen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pers en traditionele politici hebben zoveel op het Blok geschoten en behandelen ze op een zodanig verkeerde manier, dat de bevolking zowiezo geen credibiliteit meer geeft aan het negatieve dat over het Blok wordt gezegd en geschreven. Het Blok zit al jaren in een 'etat de grâce' , mede via de andere partijen en de pers teweeggebracht. En het ziet er niet naar uit dat dit gaat veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voila, al een heel andere verklaring dan diegenen die het blok en liberaal appel hier spuien. Nog maar eens een bewijs dat deze 2 "partijen" elke strohalm aangrijpen om aan de macht te komen ! Hun enige objectief ! En dan maar blijven beweren dat zij het doen voor "de Antwerpenaar". Niets is minder waar, zij doen dit enkel om er zelf beter van te worden. Pauwels heeft niks misdaan. Heel dit circus heeft geen zak te maken met haar functioneren als Schepen ! Zij mag dus voor mijn part gerust Schepen blijven ! Er zijn in Antwerpen 1001 belangrijker zaken waar het bestuur zich zou moeten mee bezig houden, doch dankzij dit soort heksenjachten van het blok en Co. komen die niet aan de orde !
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat heeft de PVDA hier in Godsnaam mee te maken ?
![]() |