![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen zien sommigen het nog niet. Voorbeelden ? Leerkrachten die, tegen hun eigen overtuiging in, jongvolwassenen moeten vertellen dat Eigenbelang totaal verkeerd is. De rood gekleurde objectiviteit van VRT medewerkers die moeten meeheulen met de wolven in het bos. Bekende Vleiers die alles , maar dan ook ALLES doen om toch maar op TV te mogen komen. (Zonder de 'juiste' partijkaart...geen denken aan) Laat mij allemaal een beetje denken aan het communisme. Jullie mogen binnenkort allemaal samen de Internationale zingen.... Liefst op een verder onbewoond eiland. Allemaal met eenzelfde, grijs jasje aan. ZO slecht ben ik nu ook weer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want dat verkondigen ze namelijk zélf. Gouden tip : breng eens een bezoek aan een Brusselse moskee en neem een onpartijdige tolk mee. Misschien ga je dan wel andere onzin verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben me zeker bewust van het gevaar dat er uitgaat van zulke moskees maar die moskees hebben minder aanhangers dan het VB dus ben ik van oordeel dat we ons eerst focussen op het grootste gevaar en dat betekend de grootste groep eerst. Versta me niet verkeerd ik ben geen tegenstander van een grote kuis, maar ik ben geen voorstander van een selectieve grote kuis. Het VB, moskees die haat predikken, het ALF, het AEL; B&H, BBET, VNJ, ... Links of rechts doet er niet toe. Allemaal opdoeken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat? Ga je ze atoombommen toesturen? Zal moeilijk zijn, vermits de islam ongeveer overaal in de wereld als geloof verspreid is. Heb je eigenlijk al ooit een boek, een tekst, van een niet-VB-er gelezen over deze godsdienst? Weet je hoe "extremistisch" al die islamitische landen zijn? Ken je de verschillende rechtsstelsels? Weet je dat er islamitische landen zijn waar hoofdoeken van vrouwen VERBODEN zijn? En weet je dan echt niet dat de meeste islamitische landen gewoon kolonies zijn van het Westen? Ken je eigenlijk iets van de geopolitiek van het Westen? Wie is er eigenlijk wie aan het domineren, wij hen of zij ons? En hoe lang al? Vergeet je dat het allemaal ex-kolonies, of "invloedssferen" of ronduit marionetten zijn van het Westen? En die terroristen: plaatsen die hier bommen omdat ze de plaatselijke islamieten in Londen, in Parijs of in Brussel aan de macht willen helpen? Of doen die dat omdat ze in hun eigen land de Islam zien verdwijnen en vervangen door Westerse cultuur? Wil Bin Laden America bezetten of verzet hij zich tegen de bezetting van Islamitische landen, tegen het vernietigen van hun cultuur omwille van olie en grondstoffen? Weet je het? Denk je echt dat een minderheid van 4 procent hier de plak zwaait? Waarom is een groep mensen, die grotendeels arm is en volgens je eigen zeggen weinig ontwikkeld zo'n groot gevaar? Weet je dan niet dat de moskeeën gewoon gebedsplaatsen zijn? Wat weet je eigenlijk van de Islam, behalve wat nazi-propaganda? En vooral: welk onderdeel van de islam, welke islamiet heeft jou ooit iets aangedaan dat toe te schrijven valt aan de islam? En gaat dat hier gedaan zijn met de gek uit te hangen, of vindt je dat nu zo plezant? Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 oktober 2006 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kont omhoog zetten voor de heilige moslim en geniet er maar van. Volgens mij geniet je ervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Laat ons de logica doordrijven, de gekte aantonen: Ik ben tegen het doodrijden van egeltjes DUS ben ik een egelneuker (auch ![]() Ik ben tegen het discrimineren van vrouwen Dus moet ik dringend omgebouwd worden Ik ben tegen de discriminatie van homo's DUS ben ik een homo Ik ben tegen de discriminatie van holebi's DUs ben ik lesbisch Jij schijnt geen enkel onderscheid te maken tussen respect hebben voor en voorstander zijn van. Jij kent geen enkel verschil tussen vele waarden apprecieëren en er fervent beoefenaar van te zijn. Voor jou moet je, indien je vegetariërs niet bestrijdt geen vlees meer eten? Je vangt gast! Voor wie zet jij eigenlijk je kont omhoog? Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 oktober 2006 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit is nogal beschamend voor een televisiestation dat zich onafhankelijk beschouwd. Al was het propaganda voor ene "Ultieme Partij Der Goedheden", het zou nog dikke vette propaganda zijn. Kan niet dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus ipv mij hypocriet te noemen zeg me waar ik me heb geërgerd aan de term "vuile janetten. Kan je? Trouwens al was het indd niet zo geplaast in een mediaprogramma die uitspraak; ik begin meer en meer achter de uitspraken te staan.
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Anne-Marie Delcambre (Franse) Herman H. Somers (Belg) Kasimirski (Fransman) Naema Tahir (Nederlandse) Hans Jansen (Nederlander) Fadela Amara (Franse) Geen enkele VB'er Islamitische sites http://www.ribaat.org/ http://al-shia.com/html/fre/ http://islamqa.com/index.php?ln=fre Ten sterkste aanbevolen (vooral die sites), zal mischien je enthousiasme voor de islam wat temperen.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En raar onze tegenstandertjes kunnen het niet halen en dan gaan ze er maar andere zaken bij halen. Dus ik stel nogmaals de vraag: waarom voelde het VB zich zo aangesproken?? Nu ja Vlaanderen zal democratisch blijven kiezen, ik ben er heilig van overtuigd dan nog altijd een grote meerderheid niet voor het VB zal kiezen! Na de gebeurtenissen van de laaste dagen sterkt dat alleen maar mijn gevoel.
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
welke partij bedoelde Thierry Smits (heb ik de naam juist?) ? nu krijg je er ook bijvragen bij hoor (dat gaat zo als je de eerste niet beantwoord kreeg hé ![]() waarom doe je hier zo ongelooflijk hypocriet over (of weet je echt niet welke partij hij kon bedoelen ?) waarom heb jij het er dan moeilijk mee dat die partij ook repliceert ? we zullen zondag zien wat jouw 'heilige overtuiging' (... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik doe helemaal niet kinderachtig en hypocriet maar tja... als ne mens hier zijn gedacht eens zegt en kritiek heeft op het VB is hij al onmiddellijk hypocriet? En zondag ik ben er 200% van overtuigd dat een meerderheid van de Vlamingen tegen het VB zal stemmen, want het VB zal bijlange niet over gans Vlaanderen 50 % halen; yeah yeah en dat betekent terug de oppositie in voor 6 jaar en hopelijk OVERAL! Een partij die tegen verdraagzaamheid is hoort niet thuis in de meerderheid want dat hebben ze met hun tegenstand van de 0110 concerten wel dubbel en ik bewezen dacht ik! En dan ook nog met hun enorme blaaskaakmanieren door te zeggen dat ze zelfs eregast moesten geweest zijn, je moet maar durven hé; totaal geen schaamte... Trouwens het VB is zo gefixeerd op vrijheid van meningsuiting... ik begrijp dan des te meer ook niet waarom ze zich zo aangevallen voelen?
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat zij echter over Mohammed schrijft is echter alles behalve vriendelijk.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voorts ben ik blij te vernemen dat jij zondag ook tevreden zal zijn met het verkiezingsresultaat. we kunnen er dan misschien samen ene op drinken ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen de manier waarop het VB wordt behandeld DUS ik ben een VBer. Ik heb een probleem met de oververtegenwoordiging van vreemdelingen in de criminaliteitscijfers DUS ik ben een racist. Of werken we met 2 maten en 2 gewichten, Feremans?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |