![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() ???
Houdt dit nog steek? Jij zegt iets, iedereen weerlegt en je zegt hetzelfde opnieuw, alleen in meer wartaal?
![]() |
#143 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aantal mensen dat diepgaand de politiek volgen zullen ze niet kunnen overtuigen, maar laag geschoolden, en mensen met weinig sociaal contact, stemmen op iets zonder te weten waarvoor ze stemmen. Dus stemmen ze ofwel ongeldig (dus voor de meerderheid), of op één of andere mooie kont die op TV komt. En als ze dan nog veel genoeg de partijnaam horen weten ze nog nipt waar ze het bolletje moeten kleuren. En je hebt dan van de deze die denken dat ze slim zijn die niet gaan stemmen of tekeningetjes maken op de stembrieven. Als je een paarkeer geteld hebt weet je hoeveel ongeldig stemmen er in een doos zitten, enorm veel. In een steekproef door Knak hebben ze aan 1000 mensen de betekenissen gevraagd van de partijen, tenminste waar de afkortingen voor staan, van VLD, SPA enz.. de resultaten waren enorm slecht. Deze zijn gedroomde kiezers voor de meerderheidspartijen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat er niet alleen om het kunnen begrijpen, maar ook om het willen begrijpen. Als iemand met het bewijs van het tegendeel komt aandragen, moet je je ongelijk kunnen inzien en toegeven, maar ja, ne kei kunde z'n vel niet afstropen ![]()
![]() |
![]() |
#147 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Gij weet zelf als geen ander dat ge veelal verkeerd zijt en toch geeft ge het niet toe. ![]() Maar gij zijt dan integenstelling tot mij wel verkeerd.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vandaar dat meestal na elke verkiezing de laatste jaren de opiniepeilers als DE grote verliezers worden genoemd ? ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is dacht ik trouwens de eerste keer dat we een belgische regering hebben die in het grootste kiesgebied (Vlaanderen) eigenlijk geen meerderheid haalde. De meerderheid in het parlement wordt gemaakt door de Waalse zetels. Het beleid is er dan ook naar.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Meer dan ge helft heeft geen vertrouwen in de paarse gangsters, maar toch zouden ze vooruitgaan????? Linkiewinkies, volgend jaar zal het een Zwiterse belzieke verkiezing zijn.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Waarom is mijn partij niet vermeld in die opiniepeiling ?
Ik word doodgezwegen door de serieuze media 't is een schande al goed dat ik mijn vrouw nog heb anders geraakte ik nooit meer van de grond
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Volgens een opiniepeeling uitgevoerd door het zeer befaamde opiniepeeling bureau TD-PEELING zou er bij de verkiezingen in mei 2004 een aardverschuiging plaatsvinden.
De juiste plaats van de verschuiving zullen we U nog laten weten zodat U tijdig dit gebied kunt verlaten.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() dat het internet niet representatief is kan kloppen : heb nog nooit iemand
een cd & v standpunt weten vertolken. bovendien lijkt iedereen wel partij- ideoloog of te veronderstellen dat iedereen dat is ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |