Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 9 oktober 2006, 15:35   #141
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Een foto zogezegd uit Borgerhout vanop een Italiaanse website misbruiken. Moet je het echt zo ver gaan zoeken om een feit te proberen ontkrachten? Iedereen die Borgerhout een beetje kent, weet dat er hoe langer hoe meer jonge gezinnen met kinderen in Borgerhout gaan wonen.
Ben daarstraks ies door de carnotstraat gereden.. raar ik telde maar 31 er als Belg uitziende mensen, dus als ge ne foto van die jonge gezinnen wilt zal ik em gaan pakken zunne
Oud 9 oktober 2006, 15:38   #142
Banneling

Standaard

Citaat:
Ten eerste is het woord parasieten totaal ongepast en ten tweede zal je je er hoe dan ook moeten bij neerleggen dat ze niet meer weg gaan!!! Wat jij daar ook van zou vinden.
Ik vind het woord parasiteren totaal terecht als ik dergelijke dingen lees. Het is in't frans maar je zal het wel begrijpen he.

Hieronder volgt een berekening van wat een imam uit Brussel als uitkering kreeg. Hij werd echter omwille van zijn extreme ideeen uit belgie gezet. ("je mag een vrouw slaan). Hij heeft 2 vrouwen en met elk 8 kinderen .
De berekening betreft kindergeld, schoolgeld, ocmw geld, huishuur , enz. Uiteraard betaalt deze "imam" geen belastingen, maar hij zou theoretisch wel zo'n kleine 8500 euro per maand trekken voor zijn 2 vrouwen en 16 kinderen en geen van de 3 volwassenen werkt.

Qui a dit que la Belgique est un pays où l’intégration est difficile ???

Des petits malins se sont amusés �* calculer combien coûtait �* la collectivité la famille Bouziane, l'Imam de Bruxelles, expulsé provisoirement par la Belgique après avoir déclaré que l'on pouvait battre sa femme.
« Même si je critique l'Occident je demande toujours aux musulmans qui m'écoutent de respecter la loi du pays où ils vivent. Je suis très heureux quand je vois des Belges se convertir �* l'Islam car je sais qu'ils sont sur le droit chemin

M. Bouziane a 16 enfants avec 2 femmes, 8 enfants pour chaque femme.

Pour la polygamie, Monsieur Bouziane a déclaré : " J'ai déclaré �* la Maison Communale mon statut polygame. Elle a accepté que ma deuxième femme me rejoigne en Belgique sans lui délivrer de carte de résidence. Mais comme nos enfants sont nés en Belgique, ils sont Belges. Du coup même si elle n'a pas de papiers elle ne peut pas être expulsée ".

Mme Bouziane n°2, La deuxième épouse
  • 1) Elle n'en est pas une vraie epouse. Elle est considérée par la Belgique comme un " parent isolé ". Elle touche donc l'API qui
    s'élève �* 707,19 euros pour un parent seul avec 1 enfant auquel on ajoute 176,80 euros/enfant supplémentaire (7 x 176,80 en plus). Soit un total de 1944.79 euros.
  • 2) Toujours pour ses 8 enfants elle touche chaque mois 978,0 euros d'allocations familiales.
  • 3) Il est probable qu'elle ait 2 enfants de moins de trois ans elle a donc droit �* l'A.P.J.E. 161,66 euros x 2 soit 323,32 euros
  • 4) Comme parent isolé = allocation logement, �* la louche plus ou moins 300 euros.
  • 5) Avec 8 enfants elle n'a sans doute pas le temps de travailler, d'autant que son barbu de mari déclare que la femme musulmane " n'a pas le droit de travailler avec des hommes parce qu'elle pourrait être tentée par l'adultère. RMI pour une personne seule 417,88 euros + 167,15 euros /enfant soit au total 1755,08 euros.
  • 6) Elle a au moins 4 enfants en âge d'être scolarisés :
    Allocation de rentrée scolaire 257,61 euros X 4 = 1030,44 euros soit un montant mensuel de 85, 87 euros.
Au total Mme Bouziane n°2 peut donc toucher 5296,14 euros / mois

Mr et Mme Bouziane n°1 : avec les 8 enfants :
- 978,08 euros d'allocations familiales tous les mois
- 2 allocations pour jeune enfant 323,32 euros+allocation logement 300 euros
- le RMI pour un couple (626,82 euros+euros) + 8 enfants (1337,20 euros) soit 1964,02 euros
- allocation de rentrée scolaire pour 4 enfants 85,87 euros. [FONT='Courier New']
Au total Mr et Mme Bouziane n°1 peuvent donc toucher 3651,29 euros/mois

AU TOTAL : 8947,43 euros / mois

Méditez, pestez, hurlez, ... Mais surtout continuez �* bosser dur !
Online is offline  
Oud 9 oktober 2006, 15:39   #143
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Hoeveel wil jij het herkomstland betalen om mensen op te vangen die criminele feiten in een ander land hebben gepleegd?
Dit klinkt als: hoeveel wil jij de ouders van criminele jongeren betalen om hun eigen gasten eens ferm onder hun voeten te geven.

Wat denk je: een gratis reisje naar het thuisland - enkele richting?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 oktober 2006 om 15:40.
circe is offline  
Oud 9 oktober 2006, 15:41   #144
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga toch maar eens kijken, Zwarte Spion! Je zal versteld staan om te zien dat er ook nog steeds veel autochtonen wonen en tevreden zijn. Ondertussen is Borgerhout goed op weg om een bruisende buurt te worden en dat ondanks het VB.
True straathoekwerking pompt daar al jaren veel geld in. Bloemetjes in het straatbeeld, pleinfeestjes compleet geïnspireerd op de allochtone cultuur, kortom dat resultaat is bekomen door straathoekwerkers die al jaren hun botten afdraaien voor die kleine gemeenschap, zodat ze zich beter thuis zouden voelen, en dat ze een warm welkom krijgen, een goed gevoel krijgen,... wel dank krijg je enkel van mensen die mee helpen organiseren, de rest loopt daar te profiteren en doen verder gewoon hun zin
Oud 9 oktober 2006, 16:21   #145
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
De vraag is: waar zijn de blanke (ik weet niet hoe ik ze anders moet noemen) handelaars naartoe? Waarom zijn ze gevlucht? Waarom hebben ze telkens 'hetzelfde verhaal' wanneer ze wegtrokken? Dat ligt niet aan het Vlaams Belang hoor! Dat ligt aan jarenlange pesterijen door allochtone medeburgers.
Zoals Uh-Huh je al mooi heeft aangetoond zijn ze lang niet allemaal "gevlucht". En de reden dat velen weggaan heeft soms te maken met een dalend aantal klanten (hogere prijzen, andere waren), niet met pesterijen. Een andere reden is ook dat veel handelaars er sowieso na een tijd mee stoppen (pensioen, genoeg verdiend, etc.) en dat autochtone handelaars het niet zien zitten daar een zaak te starten omdat ze pesterijen of niet genoeg klanten vrezen. Maar dat is dus onterecht zoals de handelszaken die er nog zijn aantonen.
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 16:25   #146
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Op een bepaalde manier zijn ze een gevaar : ze consolideren de gettovorming en bestendigen de witte vlucht van zodra er een te grote concentratie aan allochtone handelaars komt. Na verloop ontstaan er dan volledig geïslamiseerde enclaves zoals in Molenbeek, Anderlecht (centrum), ..
Borgerhout is geen enclave, beste Online. Je mag dat nu nog honderd keer herhalen, het klopt gewoon niet. Verder komt die concentratie op een natuurlijke manier tot stand. Niet door dwang. En dat is ook niet zo verwonderlijk: in alle grote steden zijn er wijken waar veel mensen van bepaalde origine samenwonen (zie maar naar je voorbeeld de VS: Chinatown, Little Italy,...). Dat is helemaal niet speciefiek voor moslims. En dat is op zich ook helemaal geen probleem.
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 16:27   #147
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In ieder geval, ik ga nu een klein feestje bouwen op mijn net behaalde zetel in de Antwerpse provincieraad. (uiteraard voor het Vlaams Belang!)

Allemaal de groeten nog!
deze beste man is dus verkozen in de provincieraad voor het vb

om de kwaliteit van het gemiddelde politieke personeel van het vb te schetsen, ziehier enkele van zijn meest opgemerkte uitspraken van de laatste maanden...

...ofte het moppenboek van zwarte spion...

Citaat:
05-10-2006, 14:31
Turken buiten! Turken die willen Vlaming worden (hoe dat weet ik niet) die mogen blijven!

03-09-2006, 10:04
Moslims moeten tapijten knopen en kamelen kweken!

03-09-2006, 09:46
Men kan ze vervoeren in oude versleten toestellen uit Rusland of uit Afrika.
Kunnen we nog eens lachen nu en dan!

29-08-2006, 08:19
Ze hebben nog eens iets om over te schrijven! Na duizenden geweldplegingen van Marokkanen, Turken, Albanezen en zo voorts heeft er nog eens een blanke een vreemdeling in elkaar geslagen... Waauw, schokerend!

31-07-2006, 16:14
Zijn die formulieren wel in 28 talen opgesteld? Anders verstaat analfabete Mohamed het niet!

31-07-2006, 11:23
Europa Blank!

26-07-2006, 13:28
98% van de Marokkaanse jongeren (14 tot 25 jaar) is crapuul!
Bron? Bewijs?
Het dagelijks leven!

25-07-2006, 16:29
Hier volg ik u niet in! De joodjes zijn evenzeer een bedreiging voor onze volkse waarden. Dat moet ge als Vlaams Belanger toch inzien!

25-07-2006, 15:59
De joodjes willen anders wel hetzelfde: de totale wereldmacht...

25-07-2006, 15:55
Bedoel je Mo de pedo?

24-07-2006, 16:09
Metternich, hoe was het vrijdagavond in De Beest? (* Metternich is een van de extreemste leden van dit forum. De man heeft overduidelijk nazi sympathieën)

24-07-2006, 14:43
Ze zouden beter een deel van Siberië opkopen om daar al onze 'zware' criminelen op te sluiten!

24-07-2006, 14:00
Het is alleszins via de aap op de neger overgedragen die dan op zich het menselijk ras heeft besmet!

24-07-2006, 13:42
Nog beter! Nee beste, aids komt van de apen... En welk individu heeft zich bezig gehouden met het verkrachten van apen? Waar leven apen...?!? Juist, ja...

30-06-2006, 12:01
Correct, en juist omdat het wordt toegelaten om gay-parades te organiseren zal ik nooit stemmen op de partijen die dit toelaten. Het is in dit land zelfs toegelaten om een optocht te houden met allemaal illegalen. Illegaal=onwettig. Onwettig=crimineel. En waar horen criminelen thuis? Niet op straat alleszins!

29-06-2006, 17:22
Ballen er af, deze straf zelfs laten uitvoeren door de vader van het misbruikte kind. (zelfs al is de vader de dader zelf)

28-06-2006, 17:00
Een homo die walgt van roze-marsen en gay-parades en die rustig thuis zit met zijn vriend of er iets mee gaat drinken zonder te laten zien dat hij homo is, dat is een échte homo. Al diegenen die vinden dat heel de wereld moet zien dat ze 'homo' zijn, dat zijn jaenetten die op decadentie drijven!
Gewone homo's liggen niet te zagen over 'meer rechten' en al die zever, die homo's zijn blij met wat ze hebben, een vriend en een gewoon leven.

28-06-2006, 14:28
Voor het Vlaams Belang niet, voor sommige Vlaams Belangers wel. Veralgemening ligt niet in onze aard.
Ik ben van mening dat veel homo's geen homo zijn. Zij zijn zich zo beginnen te gedragen onder invloed van...
Het ergste is dat we met het idee zitten opgezadeld (aangewakkerd door de linkse media) dat er zeer veel homo's zijn. Dit is echter niet waar. Het blijft een marginale minderheid.

28-06-2006, 09:51
Noem mij trouwens één Marokkaan tussen de 15 en 25 jaar die niet aan gevechtsport doet...

27-06-2006, 16:01
Pedofielen moesten ze kastreren.

26-06-2006, 17:00
Domheid alom bij de tegenstanders van het Vlaams-nationalisme...
Jaarlijks ga ik ook naar de Bormsherdenking. Ook een zogezegde 'misdadiger'. Best wel grappig als je al die reacties hier leest!
de verdraagzaamheid in vb-termen straalt ervan af!!!

Laatst gewijzigd door Khonnor : 9 oktober 2006 om 16:28.
Khonnor is offline  
Oud 9 oktober 2006, 16:31   #148
Banneling

Standaard

Citaat:
Borgerhout is geen enclave, beste Online. Je mag dat nu nog honderd keer herhalen, het klopt gewoon niet. Verder komt die concentratie op een natuurlijke manier tot stand. Niet door dwang. En dat is ook niet zo verwonderlijk: in alle grote steden zijn er wijken waar veel mensen van bepaalde origine samenwonen (zie maar naar je voorbeeld de VS: Chinatown, Little Italy,...). Dat is helemaal niet speciefiek voor moslims. En dat is op zich ook helemaal geen probleem.
Het is blijkbaar wel een probleem als het om islamitische getto's gaat. In Molenbeek mag de Politie in bepaalde wijken zelfs niet meer binnen. Idem dito in de "verrijkende" geïslamiseerde banlieus van Parijs. Maar van mij mag je gerust liefhebber van zo'n bidonvilles zijn Edina. Als ie maar niet uitdijnt naar andere gebieden en daar alles infecteert.
Online is offline  
Oud 9 oktober 2006, 16:49   #149
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mis. Racisme bestaat niet. Niemand (tenzij enkele radicale nitwits) heeft een probleem met een huidskleur. Wat kan een huidskleurtje je wat maken? Waar de mensen wel een probleem mee hebben is de cultuur die achter bepaalde kleurtjes huist. Zo hebben de Westerlingen een serieus probleem met de islamitische cultuur en way of life, terwijl ze dan helemaal geen probleem hebben met de cultuur van andere al dan niet gepigmenteerden, bv de Chinezen, Zuid-Amerikanen, ...
Misschien eens opzoeken wat racisme juist is dan, Online. Het gaat helemaal niet noodzakelijk om huidskleur. De nazi's waren ook racisten en dat had ook niets te maken met hun huidskleur. Racisme heeft te maken met het superieur vinden van de ene etnische groep ten opzichte van een andere, met vooroordelen tegenover en het stereotyperen van een bepaalde etnische groep.

En gelukkig hebben niet DE westerlingen, maar enkel SOMMIGE westerlingen een probleem met de "islamitische cultuur" (die overigens erg verscheiden is, maar ook dat lijk je niet te willen snappen).
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 16:53   #150
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik, als blonde groenogige liep probleemloos te voet door NY, Manhatten, Queens, the Bronx, Harlem, Staten Island, Soho, .....
Dat wil ik nog wel geloven (alhoewel ik nog steeds twijfel of je er echt bent geweest met je irrationele angst voor vreemdelingen), maar je kan ook probleemloos te voet door Borgerhout lopen, dus wat is je punt dan eigenlijk?
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 16:59   #151
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De eerste generatie klaagt inderdaad over 'hun jongens' maar als het er op aankomt dan kiezen ze toch evengoed partij voor hun volksgenoten. Logisch toch? Neen, dat vind ik niet. Dat is hetzelfde als wanneer wij als blanken op straat zouden gekomen zijn voor Hans Van Temse.
Totaal ongefundeerde statement (oeps,weer een Engels woord). Ik heb allochtonen ook nog nooit op straat weten komen om een allochtone moordenaar, maar dat zal dan wel aan mij liggen zeker...

Citaat:
Het is de manier waarop sommige 'minderheden' zich gedragen wanneer één van hun 'jongens' iets wordt aangedaan. Daar gaat het hele aanpassingsdebat over.
Man toch, er zijn massa's allochtonen die openlijk de misdaden van anderen uit hun gemeenschap veroordelen. Je moet het alleen willen zien natuurlijk. En als het hele aanpassingsdebat enkel daarover gaat, waarom wordt er dan zoveel gezeurd over hoofddoeken, taalproblemen, moslimgebruiken, enz.
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 17:07   #152
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zoals de kinderen van een Borgerhoutse kennis van me vertelden: ze hadden verschillende "goede maten, vrienden" waarmee ze elke woensdagmiddag samen naar het internetcafé gingen. Een groepje leuke vrienden onder mekaar.

Tot er een "Marokkaans" internet zijn deuren opende. Ineens waren de "vrienden" geen "vrienden" meer en gingen ze apart naar hun "eigen" internet café.

wie gaat er nu naar ander volk hun internetcafé als je er eentje van EIGEN VOLK EERST hebt?
Dat verhaaltje vertel je eens om de paar maanden opnieuw. Maar misschien wilden de kinderen van je Borgerhoutse kennis wel niet mee naar dat Marokkaanse internetcafé dat misschien wel goedkoper was dan het andere. Of dat van vrienden of kenissen van hun Marokkaanse vrienden was. Zo'n verhaal zegt niks, maar dan ook niks. Als vrienden van mij morgen in de buurt één of andere zaak openen, dan zal ik om hen te steunen daar ook naartoe gaan. Daar is niets verkeerd mee.

Citaat:
Je hebt natuurlijk ook collaborateurs: die gaan leuk naar de Turkse bakker om Vlaamse pateekes omdat het zo verrijkend werkt!
Collaborateurs! LOL! Voor Circe ben je een collaborateur als je naar de Turkse bakker gaat. Wat een misdaad hé.

Citaat:
Dus dat heel de Turnhoutsebaan nu met verloederde winkels staat in plaats van de mooie winkelstraat die het ooit was, zullen we maar een verrijking voor antwerpen noemen. Van een chique winkelstraat naar een verloederde straat heet blijkbaar ook: "integratie".
De Turnhoutsebaan een sjieke winkelstraat??? En wanneer was dat dan wel?
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 17:09   #153
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik niet. De meeste autochtonen kennen het gebruik van de vuilbak al decennia langer dan die allochtone aangespoelden en illegalen die menen dat de straat een open riool is, precies zoals in hun moederland.
Toch weer maar eens die andere bril opzetten. Vooral uit auto's wordt nogal wat vuilnis weggesmeten. Ook door autochtonen. En loop eens een dagje mee met de sluikstortcel. Je zal verbaasd zijn.
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 17:09   #154
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een foto zogezegd uit Borgerhout vanop een Italiaanse website misbruiken. Moet je het echt zo ver gaan zoeken om een feit te proberen ontkrachten? Iedereen die Borgerhout een beetje kent, weet dat er hoe langer hoe meer jonge gezinnen met kinderen in Borgerhout gaan wonen.
Jamaar, dan wel voornamelijk nieuwe belgen. Waarom hierover discusieren ?
Bob is nu online  
Oud 9 oktober 2006, 17:09   #155
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanaf hoeveel percent van de stemmen begint bij U de zijlijn Edina? 15? 20? 35? 40?
Zolang je niet mee bestuurt, sta je aan de zijlijn, beste Circe. En daar heeft het VB altijd gestaan en zal het ook morgen nog staan.
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 17:12   #156
Banneling

Standaard

Citaat:
Edina;2063336]Misschien eens opzoeken wat racisme juist is dan, Online. Het gaat helemaal niet noodzakelijk om huidskleur. De nazi's waren ook racisten en dat had ook niets te maken met hun huidskleur. Racisme heeft te maken met het superieur vinden van de ene etnische groep ten opzichte van een andere, met vooroordelen tegenover en het stereotyperen van een bepaalde etnische groep.
Right. Waarom beoordelen de zelfverklaarde progressieven nooit het racisme dat verankerd is in de islam? Je weet wel, die vooroordelen tegenover en het stereotyperen van een bepaalde etnische groep (de verdorven Westerlingen bij voorbeeld). Moslimcriminelen (en onze gevangenissen bulken ervan) kiezen steevast op basis van religioracistische gronden hun slachtoffers uit : meestal 'ongelovigen' en/of dhimmies. Merkwaardig dat de zelfverklaarde progressieven die vorm van racisme NOOIT onder ogen willen zien, laat staan het te veroordelen. Over het in de islam verankerde sexisme horen we ook nooit een kwaad woord langs de progressieve zijde. Die vorm van racisme heet dan ineens 'culturele of religieuze eigenheid'. Of hoe de zelverklaarde progressieven graag met termen goochelen als het hen goed uitkomt.
Het spreekt vanzelf dat ze hun eigen vormen van racisme, in concreto vertaald in het cordon sanitaire of georchestreerde processen, uiteraard ook niet onder ogen zien. Zo kennen we die linkse hyprocrietjes wel ...

Citaat:
En gelukkig hebben niet DE westerlingen, maar enkel SOMMIGE westerlingen een probleem met de "islamitische cultuur" (die overigens erg verscheiden is, maar ook dat lijk je niet te willen snappen).
De grote gemeenschappelijk noemer is en blijft de islam, met het snertboekje van Mo als leidraad. Da's iets dat jij maar niet wil snappen. Net zomin als het gegeven dat de koran het eeuwig en onveranderlijke woord van Allah is voor elke moslim. Maw Edina zowel voor een Pakistaande moslim als voor een 3de generatie Britse moslim blijf jij een dhimmie Edina.
Online is offline  
Oud 9 oktober 2006, 17:12   #157
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In ieder geval, ik ga nu een klein feestje bouwen op mijn net behaalde zetel in de Antwerpse provincieraad. (uiteraard voor het Vlaams Belang!)
Het feit dat jij wordt toegelaten tot het VB, bewijst nog maar eens dat het VB zich nog niet heeft verlost van die extremistische bietkwieten. Zoals ook duidelijk blijkt uit de bloemlezing die Khonnor gaf van je uitspraken. Maar besturen zal er nooit inzitten voor jullie. Vertel ze dat ook maar op het feestje.
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 17:14   #158
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat terugsturen naar hun land van herkomst sowieso geen optie is als hun land van herkomst België is. We spreken hier in hoofdzaak over tweede en derde generatie migranten hé!!! En omdat dat aanpakken niet zo simpel is als het VB wil doen geloven.
Wie spreekt er hier altijd over terugsturen. Het is de instroom die beperkt moet worden. Want het is niet omdat links gered is door de nieuwe belgen dat deze laatste plotseling geintegreerd zijn, nederlands spreken, normale schoolprestaties halen, een werkloosheidsgraad van minder dan 50% halen...
Er is nog een massa werk aan de winkel.
Bob is nu online  
Oud 9 oktober 2006, 17:14   #159
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is ook zo. In geislamiseerde en geallochtoniseerde Brusselse gemeenten waagt men zich niet aan een gescheiden vuilnisophaling. Men weet d'office dat het niet werkt bij dat volkje. Men weet d'office dat het zou leiden tot sluikstorten. Dus mag alles voorlopig nog allemaal samen in één grote afvalbak. De beschavingskloof is nog te groot.
Je weet goed genoeg dat vreemdelingen niet de reden zijn waarom er nog geen gescheiden huisvuilophaling is, beste Online. Buiten het VB zijn er jammer genoeg nog genoeg idioten in de politiek die milieu niet zo belangrijk vinden (want je blijft maar vergeten dat nota bene het VB zo tegen die gescheiden afvalophaling is).
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 17:19   #160
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel minimiem kan je de aangroei niet groeien.
Nochhans gaan ze er in vergelijking met 2004 als enige partij zelfs op achteruit. Nu is die vergelijking natuurlijk niet helemaal terecht, maar het is toch al een belangrijke indicatie.

Citaat:
De mensen hebben het VB niet nodig om zich zogezegd bang te laten maken. Hun eigen ogen volstaan om te zien dat overal waar er een intensive allochtonisering plaats vond, de verloedering, gettovorming, viezigheid en criminaliteit volgde. Tienduizenden Vlamingen trekken dagelijks naar Brussel om er te gaan werken. Diegenen die langs bepaalde grote invalswegen per auto komen, kunnen die verloedering met eigen ogen aanschouwen.
Ja, die criminaliteit die je vanuit de wagen allemaal ziet is ongelooflijk hé!

Citaat:
Diegenen die met de trein komen trouwens ook. Stap eens uit in het totaal vernieuwde Brusselse zuid-station en je zit ook onmiddellijk in Allochtonië. Aan de Rue du Midi, de Bd A. Max en andere grote boulevards kan je zo merken waar Allochtonië stopt en de beschaving begint.

Niets zo gezellig als de theehuizen en restaurantjes aan het Zuidstation.
Edina is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be