![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() Of hoe onbeduidend die coemans wel mag zijn
#144 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Gouverneur
|
![]() Die Coemans is veruit de grootste tegenstander van VB bij het CGKR en zou dus één van uw beste kameraden kunnen zijn.
Als ik zie op welke planeet u blijkbaar leeft, verwondert het mij niet dat u Antwerpen een vrijwel incidentloze stad vindt. |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 12 oktober 2006 om 18:40. |
||
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Excuseer, blijkbaar was het bij Blokwatch, maar dat zal dan ook wel het equivalent zijn van het CGKR. |
|
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() Ah ja de laatste strohalm om toch maar te bewijzen hoe crimineel allochtonen zijn?! Tja zo bekend is die coeman niet dat ik zjn naam zo moeten kennen. Elke dag gebeurt er wel een misdaad in antwerpen werd me verteld en blijkbaar is dit de schamele buit van de afgelopen maanden.
Ok so? Allochtonen slagen zwangere dochter van blokwatcher? So? Moest die van Dewinter zijn ofzo? Het bewijst enkel hoe selectief jullie de krant lezen. Dus een reden te meer om niet op het Belang te stemmen. oops stemadviesronde is voorbij ![]()
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#152 |
Minister
|
![]() In mijn geheugen staan die als "de blokwatcher zijn dochter" ipv "coemans zijn dochter". Voor jullie is die coemans dan ook een belangrijke "vijand". Waarschijnlijk speelt dat incident bij jullie heel hoog, maar tis niet de eerste keer dat ik hoor dat een vrouw in haar zwangere buik wordt geklopt. Maar ik snap wel dat het net voor de verkiezingen goed uitkwam zo net op de valreep. Maar zoals u kon zien zondag was het voor Antwepenaren één van de geweldsdelicten te zijn die bij een grote stad komen. Tja antwerpen is geen boerengemeente waar niks gebeurd he.
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#154 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar ik woon (aan de Franse grens) zijn er anders ook genoeg incidenten en ja voor 90 % gepleegd door mensen met een andere huidskleur of nationaliteit. En dat die marrokaantjes nu net voor de verkiezingen een zwanger meisje in de buik stompen is inderdaad slecht getimed. Wij hebben ze dan ook niet verplicht om dit te gaan doen hé. Nu, geen probleem hoor, alles gaat goed in Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |
#155 |
Parlementslid
|
![]() Heb de reportage eens bekenen. Vind ze eigenlijk nog zo slecht niet. Helemaal niet slecht zelfs.
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() Weet er iemand waar Van Campenhout en Dewinter het over hadden bij de intrede in het stadhuis?
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Ik vind het eigenlijk straf dat je mij wereldvreemd noemt nadat je de uitzending van telefacts had gezien. FDW dacht echt dat hij ging scoren in Antwerpen. Dit laat pas goed zien hoe goed hij zijn stad kent. Ik kan aannemen dat hij niet zo'n zware vernedering kon verwachten maar het was voor iedereen in Antwerpen al wel duidelijk dat Patrick beter zou scoren dan FDW. Een beetje voeling met het gewone volk had hem daar op kunnen voorbereiden. Maar ja als ge u enkel onder gelijkgezinden begeeft dan krijgt ge situaties zoals bij Pajot die op alle pleinen de vlaamse mannen en vrouwen de secret handshake zag geven
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ja seg wat weet de humo daar nu van? En zelfs al was het zo'n typ dan had ik er nog steeds compassie mee, al wast maar omdat zonen typ was.
How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd ![]() Laatst gewijzigd door Tina : 12 oktober 2006 om 20:05. |
![]() |