Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 12 oktober 2006, 18:22   #141
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
En criminalitiet trekt u aan hé bazil, wordt ge hysterisch van hé manneke. Zeker als het wordt gepleegd door allochtonen op autochtonen, even tussendoor hoe komt het dat ge geen reactie geeft op dat dochterke van coemans, mischien twee bevriende kampen die slaags zijn geraakt en nu hebt gij het moeilijk om partij te kiezen of wat?
Wat is er met het dochterke van coemans en bovenal wie is coemans?
Oud 12 oktober 2006, 18:28   #142
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Of hoe wereldvreemd Bazilfunk wel niet is...
Zwartengeel is offline  
Oud 12 oktober 2006, 18:30   #143
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Of hoe wereldvreemd Bazilfunk wel niet is...
Of hoe onbeduidend die coemans wel mag zijn
Oud 12 oktober 2006, 18:39   #144
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naturtrane Bekijk bericht
Twee bevriende kampen? Partij kiezen? Wat een onzin.
waar zit volgens u die allochtonen kontneuker van een coemans. Wat een onzin? bent u mischien niet thuis in uw eigen kring.
ERLICH is offline  
Oud 12 oktober 2006, 18:39   #145
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die Coemans is veruit de grootste tegenstander van VB bij het CGKR en zou dus één van uw beste kameraden kunnen zijn.
Als ik zie op welke planeet u blijkbaar leeft, verwondert het mij niet dat u Antwerpen een vrijwel incidentloze stad vindt.
another brick is offline  
Oud 12 oktober 2006, 18:39   #146
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Geslagen dochter 'Blokwatcher' niet veilig op school
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht

De 16-jarige zwangere dochter van de Antwerpse Blokwatchter Patrick Coeman die begin deze maand voor haar school belaagd werd door een groep van 15 Marokkaanse jongeren, moet mogelijk van school af omdat haar veiligheid niet langer gegarandeerd kan worden. Het Centrum voor Leerlingen-begeleiding overweegt Jasmijn nu naar een andere school sturen.

De jongeren die haar klappen gaven waren medeleerlingen die schijnbaar niet gecharmeerd zijn van ongehuwd zwangere vrouwen. Degene die Jasmijn in haar buik trapte, noemde haar een ''slet'' omdat ze als 16-jarige in verwachting is.

De betrokken leerlingen zijn overigens van school verwijderd. Desondanks kan haar veiligheid kennelijk niet worden verzekerd. Volgens haar vader is dat met speciale maatregelen wel mogelijk. Zoals een aparte ingang gebruiken, een sleutel voor de werklift en in de pauzes mogen overblijven in een lokaal. Ook de school wil extra maatregelen nemen. Zelf wil Jasmijn niet van school omdat ze zich er thuisvoelt.

De zaak krijgt bij onze zuiderburen nogal wat belangstelling omdat vader Patrick Coeman een zogenaamde Blokwatcher is; een medewerker van de organisatie Blokwatch die extreemrechts in België scherp in de gaten houdt. Het incident met zijn dochter heeft zijn mening over de multiculturele samenleving en extreemrechts overigens niet veranderd.

einde citaat.

De omgekeerde wereld dus.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 12 oktober 2006 om 18:40.
Zwartengeel is offline  
Oud 12 oktober 2006, 18:41   #147
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Die Coemans is veruit de grootste tegenstander van VB bij het CGKR en zou dus één van uw beste kameraden kunnen zijn.
Als ik zie op welke planeet u blijkbaar leeft, verwondert het mij niet dat u Antwerpen een vrijwel incidentloze stad vindt.

Excuseer, blijkbaar was het bij Blokwatch, maar dat zal dan ook wel het equivalent zijn van het CGKR.
another brick is offline  
Oud 12 oktober 2006, 18:45   #148
Bazilfunk
Minister

Standaard

Ah ja de laatste strohalm om toch maar te bewijzen hoe crimineel allochtonen zijn?! Tja zo bekend is die coeman niet dat ik zjn naam zo moeten kennen. Elke dag gebeurt er wel een misdaad in antwerpen werd me verteld en blijkbaar is dit de schamele buit van de afgelopen maanden.

Ok so? Allochtonen slagen zwangere dochter van blokwatcher? So? Moest die van Dewinter zijn ofzo? Het bewijst enkel hoe selectief jullie de krant lezen. Dus een reden te meer om niet op het Belang te stemmen.

oops stemadviesronde is voorbij
Oud 12 oktober 2006, 18:48   #149
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bazil houd ge u nu van den domme of bent u ne domme. U bent op de hoogte van alles en nog wat, zelfs merendeel van zaken die nooit zijn gebeurt, waar ge uw brein hebt moeten voor pijnigen om ze te kunnen vinden. En van de dochter van coemans en van coemans zelf zou je nooit hebben gehoord. U bent een levend bewijs, allee ik hoop dat ge iets levend bent tot wat het linkse gedachtengoed een persoon aanzet, selectief lezen, denken, kijken, schrijven. Ocharme, a'pen.
ERLICH is offline  
Oud 12 oktober 2006, 18:59   #150
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ne trambestuurder, die enkele tijd geleden 17 kogels in zijn bus gekregen heeft (en waarvan vuiltongen beweren dat hij ze er zelf heeft ingestopt).
Bob is offline  
Oud 12 oktober 2006, 19:00   #151
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
waar zit volgens u die allochtonen kontneuker van een coemans. Wat een onzin? bent u mischien niet thuis in uw eigen kring.
Jawel hoor, 't is hier heel gezellig dees dagen.

Tina is offline  
Oud 12 oktober 2006, 19:04   #152
Bazilfunk
Minister

Standaard

In mijn geheugen staan die als "de blokwatcher zijn dochter" ipv "coemans zijn dochter". Voor jullie is die coemans dan ook een belangrijke "vijand". Waarschijnlijk speelt dat incident bij jullie heel hoog, maar tis niet de eerste keer dat ik hoor dat een vrouw in haar zwangere buik wordt geklopt. Maar ik snap wel dat het net voor de verkiezingen goed uitkwam zo net op de valreep. Maar zoals u kon zien zondag was het voor Antwepenaren één van de geweldsdelicten te zijn die bij een grote stad komen. Tja antwerpen is geen boerengemeente waar niks gebeurd he.
Bazilfunk is offline  
Oud 12 oktober 2006, 19:15   #153
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
Een onpartijdige analyse: het viel mij op dat die gecopy-paste kinderstem van de zogezegde dochter van Dewinter opvallend helder en duidelijk was in vergelijking met de rest van het geroezemoes, de klanktechnici van telefacts mogen ze ook eens buitensmijten. Zo slecht gemixed, dat kan bijna concurreren met de foto's van de bombardementen in Libanon.
och man, das zever e, da was echt gezegd...
Oud 12 oktober 2006, 19:22   #154
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
In mijn geheugen staan die als "de blokwatcher zijn dochter" ipv "coemans zijn dochter". Voor jullie is die coemans dan ook een belangrijke "vijand". Waarschijnlijk speelt dat incident bij jullie heel hoog, maar tis niet de eerste keer dat ik hoor dat een vrouw in haar zwangere buik wordt geklopt. Maar ik snap wel dat het net voor de verkiezingen goed uitkwam zo net op de valreep. Maar zoals u kon zien zondag was het voor Antwepenaren één van de geweldsdelicten te zijn die bij een grote stad komen. Tja antwerpen is geen boerengemeente waar niks gebeurd he.

Waar ik woon (aan de Franse grens) zijn er anders ook genoeg incidenten en ja voor 90 % gepleegd door mensen met een andere huidskleur of nationaliteit.
En dat die marrokaantjes nu net voor de verkiezingen een zwanger meisje in de buik stompen is inderdaad slecht getimed.
Wij hebben ze dan ook niet verplicht om dit te gaan doen hé.
Nu, geen probleem hoor, alles gaat goed in Antwerpen.
another brick is offline  
Oud 12 oktober 2006, 19:35   #155
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Heb de reportage eens bekenen. Vind ze eigenlijk nog zo slecht niet. Helemaal niet slecht zelfs.
Riksken is offline  
Oud 12 oktober 2006, 19:51   #156
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Waar ik woon (aan de Franse grens) zijn er anders ook genoeg incidenten en ja voor 90 % gepleegd door mensen met een andere huidskleur of nationaliteit.
En dat die marrokaantjes nu net voor de verkiezingen een zwanger meisje in de buik stompen is inderdaad slecht getimed.
Wij hebben ze dan ook niet verplicht om dit te gaan doen hé.
Nu, geen probleem hoor, alles gaat goed in Antwerpen.
Bazil keurt zoals geweten enkel geweld af als dit gepleegd is door zogezegde 'agressieve Voorpost-treinchauffeurkes'...
Zwartengeel is offline  
Oud 12 oktober 2006, 19:53   #157
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Weet er iemand waar Van Campenhout en Dewinter het over hadden bij de intrede in het stadhuis?
maarte is offline  
Oud 12 oktober 2006, 19:55   #158
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Bazil keurt zoals geweten enkel geweld af als dit gepleegd is door zogezegde 'agressieve Voorpost-treinchauffeurkes'...
zogezegde?
Oud 12 oktober 2006, 20:04   #159
Bazilfunk
Minister

Standaard

Ik vind het eigenlijk straf dat je mij wereldvreemd noemt nadat je de uitzending van telefacts had gezien. FDW dacht echt dat hij ging scoren in Antwerpen. Dit laat pas goed zien hoe goed hij zijn stad kent. Ik kan aannemen dat hij niet zo'n zware vernedering kon verwachten maar het was voor iedereen in Antwerpen al wel duidelijk dat Patrick beter zou scoren dan FDW. Een beetje voeling met het gewone volk had hem daar op kunnen voorbereiden. Maar ja als ge u enkel onder gelijkgezinden begeeft dan krijgt ge situaties zoals bij Pajot die op alle pleinen de vlaamse mannen en vrouwen de secret handshake zag geven
Bazilfunk is offline  
Oud 12 oktober 2006, 20:04   #160
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zogezegde?
ja seg wat weet de humo daar nu van? En zelfs al was het zo'n typ dan had ik er nog steeds compassie mee, al wast maar omdat zonen typ was.

Laatst gewijzigd door Tina : 12 oktober 2006 om 20:05.
Tina is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be