![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bweurk...
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() daarentegen in de gevangenissen zitten er een paar duizenden anderen vast ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Achja, mijn posts herlezen, al dat ik kan zeggen... |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar u nader.
|
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al meermaals schreef zie ik nooit rellen omdat een Vber aangehouden wordt of zelfs om het leven komt bij een politieoptreden. |
|
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() .het vreemdelingenstandpunt van het vb moet strenger dan ooit worden.Weg met de vervaging.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Spijtig dat mijn bijna naamgenoot niet verder met me in discussie treedt...
|
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, jouw bijna naamgenoot is erg tegendraads, he.
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Burger
|
![]() Dat niet alleen. Naar eigen zeggen had de politie een gans wapenarsenaal - dat toebehoorde aan de bende - in beslag genomen. gewoonlijk kunnen ze niet wachten om met dergelijke zaken te pronken om zo hun efficiëntie te bewijzen. Alleen deze keer heb ik nog geen wapenarsenaal gezien.
|
![]() |
![]() |
#155 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even terug on topic:
Citaat:
Ook op The Brussels Journal schreef Koenraad Elst: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Cdenv houdt goed stand wat een grap... Als CDenV en N-VA samen evenveel halen als cvp 6 jaar geleden dan is dat in mijn ogen toch een achteruitgang.
Net als in mechelen, gent, kortrijk, beringen, willebroek, boom, Gent etc waar ze ondanks kartelvorming toch sterk achteruit gaan. De allochtonen stemmen niet zomaar op de tsjeven al voeren ze campagne in het turks. Ze weten maar al te goed dat ze hun stem massaal aan de spa moeten geven om veel gedaan te krijgen. Het valt trouwens ook op dat de tripartie taktiek van leterme en zijn voorakkoorden op veel plaatsen geveolgd wordt ook waar dat niet nodig is. Oostende, Brugge etc. Die afspeigelingscoalities berieden de weg voor om een tripartite op federaal niveau. |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#159 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zijde zekers dat in 't marokkaans is? 't klinkt als een paar VB militanten rond een uur of 3 snachts ergens op de groenplaats. ![]()
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bedoelt dat iedereen die in Antwerpen terecht komt van god-weet-waar meteen een "Antwerpenaar" is en mee het beleid moet/mag bepalen, eisen stellen, dezelfde rechten heeft als de "echte Antwerpenaren" die er al generaties wonen en werken enz enz Zomaar. Past in het fameuze "multiculbeleid" waar men probeert de mensen wijs te maken dat dat normaal is, zo moet, niet anders kan enz... of je bent een VB-racist of zoiets. Hoeveel zinloze zinnen zijn er al aan dat zinloos gedoe verloren gegaan... En wie gelooft er in, buiten diegenen die er deel van uit maken of er profijt uithalen? Laatst gewijzigd door andev : 4 november 2006 om 18:23. |
|
![]() |