Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 26 oktober 2006, 18:52   #141
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Aischa van Zele is een beter Vlaming dan vele in de SP CD&NV en VLD, hij staat voor de waarden en normen die ook wij verdedigen, hij staat helemaal niet voor een degradatie en afbouw van ons waardebestel.
Ik zie Aischa dus zeker niet als een allochtoon, of u moet doelen op zijn gebruind uiterlijk nu dan ben ik ook een allochtoon.
Nogmaals indien Aischa de nodige stemmen haalt dan heeft hij het recht deze te verzilveren, en ik zal dat mede door dik en dun verdedigen.

Wij zijn zo beginselvast dat we ons niet inlaten met excuustruusen, die we aanzoeken niet om hun kwaliteiten maar om hun stemmenopbrengst.
Bent u altijd zo bevooroordeeld? Ik misschien ook wel want volgens mij is Aischa een meisjesnaam.
Oud 26 oktober 2006, 18:55   #142
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Dus stel dat er vanaf morgen elke dag homo's in elkaar geslagen worden dan kan men daar niets aan doen omdat zulke actie niet prioritair zouden zijn... schoon bestuur is dat... als je gelijk hebt...
En waarom zou dat niet prioritair zijn?
Oud 26 oktober 2006, 18:58   #143
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Als u meer service wilt gaat ge naar een winkel waar ze service geven en betaal je daar ook voor.
Leest u eigenlijk wel voor u reageert? Den aldi heeft nog nooit een cent aan mij verdiend door dat voorval. Wat ik daar zag dat verwacht je niet in een land als Belgie.

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 26 oktober 2006 om 18:58.
Bazilfunk is offline  
Oud 26 oktober 2006, 19:00   #144
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Leest u eigenlijk wel voor u reageert? Den aldi heeft nog nooit een cent aan mij verdiend door dat voorval. Wat ik daar zag dat verwacht je niet in een land als Belgie.
Laat ons eens meegenieten van uw slechte ervaring?
Oud 26 oktober 2006, 19:04   #145
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
De kant is in dat geval ook verantwoordelijk.
Of bent u er ook zo eentje dat met vuile voeten gaat lopen waar men juist gekuist heeft?
Ze worden er voor betaald hé
Inderdaad dat ben ik, ne vloer dient over te wandelen. En ja ze worden er inderdaad voor betaald. Als iedereen zijn schoenen zou uitdoen zijn ze hun job kwijt. Gij zijt zeker zo ene die mensen ziet afkomen en snel begint te boenen om dan achteraf verzuurd te kunnen zeggen "ze hebben geen respect voor mijn werk". Trouwens jullie schoonmakers worden goed betaald dus klaagt niet.
Oud 26 oktober 2006, 19:04   #146
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Laat ons eens meegenieten van uw slechte ervaring?
Het ging over dien aldi waar ik mijn aankopen liet staan
Oud 26 oktober 2006, 19:05   #147
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Inderdaad dat ben ik, ne vloer dient over te wandelen. En ja ze worden er inderdaad voor betaald. Als iedereen zijn schoenen zou uitdoen zijn ze hun job kwijt. Gij zijt zeker zo ene die mensen ziet afkomen en snel begint te boenen om dan achteraf verzuurd te kunnen zeggen "ze hebben geen respect voor mijn werk". Trouwens jullie schoonmakers worden goed betaald dus klaagt niet.

Baziel op dreef, echt niet te stoppen!
Oud 26 oktober 2006, 19:10   #148
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Heeft u een kuisvrouw thuis?
Oud 26 oktober 2006, 19:27   #149
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Heeft u een kuisvrouw thuis?
Nope
Oud 26 oktober 2006, 19:31   #150
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Nope
Ik heb ook dat geluk niet, misschien daarom dat ik probeer mij hoffelijk te gedragen als ik elders ben.
Oud 26 oktober 2006, 19:43   #151
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Och manne nie zevere we hebben ons postje, goebetaald veur de volgende 6 jaar te pakke, en een programma.....pppffffffff was da veur iets....

das iets van veur de verkiezinge he...
hahahahaha lol Maar er zit toch veel waarheid in,ik ben zelf erg kwaad omdat ze nu geen allochtone schepenen hebben genomen,alwast het maar voor dierenwelzijn? Ik noem dit dan ook kierersbedrog
Oud 26 oktober 2006, 19:49   #152
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb ook dat geluk niet, misschien daarom dat ik probeer mij hoffelijk te gedragen als ik elders ben.
Ik zou niet kunnen leven met het feit dat iemand zijn job verliest omdat er te weinig schoonmaak werk is. Ik snap dat eigenlijk niet. Mensen willen een job doen en dan zouden ze pissed zijn omdat ze het moeten doen. Ge kunt even goed aan de passanten vragen of zij niet in uw plaats willen kuisen, het zijn zij die het vuilmaken tenslotte.

Normaal gezien zijn de meeste plaatsen gesloten als de kuisvrouw bezig is. Dus mag ik wel aanemen als ik ergens kom waar er een kuisvrouw bezig is dat ze gewoon te laat op haar werk is dus ... of dat er daar continu schoonmaak is en het dus geen zak uitmaakt

Maar moest ik bij u op bezoek komen zou ik mij hoffelijk gedragen u hebt immers geen kuisvrouw
Oud 26 oktober 2006, 19:51   #153
Veerle23
Burgemeester

Veerle23's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij bent u zo'n verwend ettertje
Wij moeten ook instaan voor het onderhoud van de winkel, wij moeten om half negen op post zijn en dat tot half zeven (we worden wel maar betaald van negen tot zes).
Vermits wij al onderbetaald worden gaan wij de winkel niet ook nog eens kuisen buiten ons uren, we werken al genoeg onbetaald buiten de uren.
Dus wij kuisen tijdens ons uren en vanzelfsprekend is de winkel dan ook open.
Ik zal nooit iets zeggen als mensen door mijn gedweild lopen, net omdat onze winkel dient om in rond te lopen.
De meeste mensen gaan trouwens in het kleine natte stukje netjes zoveel mogelijk aan de kant, of vragen of ze erdoor mogen, of excuseren zich omdat ze door het nat lopen, of kijken eens naar mij met een excuserend lachje. Zo'n mensen daar lach ik vriendelijk tegen en daar zeg ik tegen dat ze zich niet moeten generen en er gerust door mogen lopen.
Maar van die zuurpruimen die bij wijze van spreken het zand eens vantussen hun schoenen stampen op het netgedweilde stuk die kunnen van mij ook een bakkes tot op de grond krijgen.
Dat is totaal onrespectloos.

En Bazilfunk als al slechte ervaringen heeft in winkels op dat gebied komt dat misschien omdat u zelf heel minachtend en respectloos overkomt.

Laatst gewijzigd door Veerle23 : 26 oktober 2006 om 19:52.
Veerle23 is offline  
Oud 26 oktober 2006, 19:51   #154
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik zou niet kunnen leven met het feit dat iemand zijn job verliest omdat er te weinig schoonmaak werk is. Ik snap dat eigenlijk niet. Mensen willen een job doen en dan zouden ze pissed zijn omdat ze het moeten doen. Ge kunt even goed aan de passanten vragen of zij niet in uw plaats willen kuisen, het zijn zij die het vuilmaken tenslotte.

Normaal gezien zijn de meeste plaatsen gesloten als de kuisvrouw bezig is. Dus mag ik wel aanemen als ik ergens kom waar er een kuisvrouw bezig is dat ze gewoon te laat op haar werk is dus ... of dat er daar continu schoonmaak is en het dus geen zak uitmaakt

Maar moest ik bij u op bezoek komen zou ik mij hoffelijk gedragen u hebt immers geen kuisvrouw
Idem, we kennen onze wereld, nietwaar?
Oud 26 oktober 2006, 19:52   #155
Veerle23
Burgemeester

Veerle23's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Niet elk bedrijf werkt dus met 'kuisvrouwen'. er zijn er genoeg die hun verkoospters laten kuisen tijdens de uren.

Veerle23 is offline  
Oud 26 oktober 2006, 19:55   #156
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
Volgens mij bent u zo'n verwend ettertje
Valt het zo hard op
Citaat:
Wij moeten ook instaan voor het onderhoud van de winkel, wij moeten om half negen op post zijn en dat tot half zeven (we worden wel maar betaald van negen tot zes).
Vermits wij al onderbetaald worden gaan wij de winkel niet ook nog eens kuisen buiten ons uren, we werken al genoeg onbetaald buiten de uren.
Dus wij kuisen tijdens ons uren en vanzelfsprekend is de winkel dan ook open.
Ik zal nooit iets zeggen als mensen door mijn gedweild lopen, net omdat onze winkel dient om in rond te lopen.
De meeste mensen gaan trouwens in het kleine natte stukje netjes zoveel mogelijk aan de kant, of vragen of ze erdoor mogen, of excuseren zich omdat ze door het nat lopen, of kijken eens naar mij met een excuserend lachje. Zo'n mensen daar lach ik vriendelijk tegen en daar zeg ik tegen dat ze zich niet moeten generen en er gerust door mogen lopen.
Maar van die zuurpruimen die bij wijze van spreken het zand eens vantussen hun schoenen stampen op het netgedweilde stuk die kunnen van mij ook een bakkes tot op de grond lopen.
Dat is totaal onrespectloos.
Ik heb het u al gezegd dat ge van job moet veranderen, ge moet niet kwaad zijn op mij maar op uwen baas die behandelt u met nog minder respect dan ik. Als student heb ik ook in een winkel gewerkt en zelfs als student moest ik daar niet kuisen. Er was daar een kuisvrouw voorzien. Sjoe ge wordt zwaar in de zak gezet. Ik vind persoonlijk niet dat ge winkel personeel kunt inzetten voor de schoonmaak. Die hebben al werk genoeg met de bakken op orde te zetten
Oud 26 oktober 2006, 19:59   #157
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Niet elk bedrijf werkt dus met 'kuisvrouwen'. er zijn er genoeg die hun verkoospters laten kuisen tijdens de uren.
Dat is niet mijn probleem he. Dat is een probleem tussen werkgever en werknemer.
Oud 26 oktober 2006, 19:59   #158
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Valt het zo hard op

Ik heb het u al gezegd dat ge van job moet veranderen, ge moet niet kwaad zijn op mij maar op uwen baas die behandelt u met nog minder respect dan ik. Als student heb ik ook in een winkel gewerkt en zelfs als student moest ik daar niet kuisen. Er was daar een kuisvrouw voorzien. Sjoe ge wordt zwaar in de zak gezet. Ik vind persoonlijk niet dat ge winkel personeel kunt inzetten voor de schoonmaak. Die hebben al werk genoeg met de bakken op orde te zetten
Daarvoor zijn de loonkosten te hoog en we zitten dan niet in de meest geschikte topic.
Trouwens, ik werk als boekhouder en moet soms ook iets doen wat totaal niet strookt met mijn functie.
Oud 26 oktober 2006, 20:02   #159
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Trouwens, ik werk als boekhouder en moet soms ook iets doen wat totaal niet strookt met mijn functie.
Dagelijks? Er is een verschil tussen flexibel zijn en uitgebuit worden.
Oud 26 oktober 2006, 20:03   #160
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Ik zou me nu schamen om die !!!A!!! te dragen hoor,wat een kierersbedrog van Janssens,ik hoop niet dat de allochtonen zo dom zijn om dat achterlijk ventje nog te geloven hé. Het VB gaat hier garen uit spinnen hoor,zie volgend jaar maar eens!!!! Je kan mss. 1 keer liegen,maar dan hé!!!!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be