![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() [quote=Laya;2121102]owww maar hij is bijlange geen berber hoor, ik val daar trouwens niet op. Misschien zijn er mannen die geen ja-knikkend vrouwtje willen maar eentje met karakter?
En met sommige vrienden gaat het idd moeilijk ja, maar dan niet zoals jij het ziet. Vele zijn zoals ik al zei met Belgische vrouwen getrouwd, tot daar geen probleem, maar andere hebben meer zoiets van 'heeft je vrouw dat wel graag, arabieren in haar huis want Belgische vrouwen hebben dat toch niet graag?' ofwel moet hij hen eerst haarfijn uitleggen hoe ze zich moeten gedragen uit angst dat ik hen 'ongemanierd' ga vinden.. zo'n dingen, vind dat wel grappig... maar je hebt gelijk, heel vaak zie ik die niet, het zijn daar voornamelijk 'mannen onderonsjes' he.. Maar beschimpen, nee, zeker niet, eerder een zeker respect...[/quote]spreekt gij hun taal ook? |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() [quote=carlgustaaf;2122772] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook is het idee dat ze vertrekken met dezelfde achterstand belachelijk. Vaak hebben de inwijkelingen een verschillende scholingsgraad genoten, wat ook zeer belangrijk is voor het aanleren van een nieuwe taal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ah, Bobbie zegt het, dan zal het wel waar zijn zekers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze menen het niet echt..... ze zijn eigenlijk blij met uw nee....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie vraagt er een etnische wetgeving ? Het feit dat de gevangenissen overvol met bepaalde ethnische groepen zitten, is dan wel het bewijs dat de wetgeving momenteel nog zo slecht niet is. Maar wat wel wordt gevraagd is dat pc, en de voltallige gesubsidieerde media, zijn verstand eens gebruikt, en de zaken zegt zoals ze zijn. En verder dat het immigratiebeleid (gezinshereniging en schijnhuwelijken inbegrepen) een flink stuk wordt verstrengd, zodat een einde wordt gemaakt aan de aanvoer van laaggeschoolde allochtonen, die dan nog blijken om over een groter criminaliteitsgehalte te beschikken, en waarvan de schoolprestaties ondermaats zijn, en het werkloosheidsgehalte bovenmaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En meer van dat gezever, natuurlijk... Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. We zijn waar we moeten zijn. Laat ons een referendum houden en we zullen wel zien wat de democratie hierover zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor trouwens al jaren de achterliggende oorzaken formuleren en oplossingen aanbrengen maar het gaat blijkbaar van kwaad naar erger. Zijn die oplossingen niet afdoende? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Burger
|
![]() Waarom schrijft ge eigenlijk over die "neger"? Hebt gij dan nog nooit een meisje horen vertellen hoe ze door haar autochtoon lief geslagen wordt. Autochtoon zegt ze er uiteraard niet bij, want dat verstandige meisje heeft tenminste door dat misdaad niet door een huidskleur, of een geloofsovertuiging gedetermineerd wordt. Een dergelijke oneerbiedige behandeling van vrouwen gebeurt bij verschillende bevolkingsgroepen. Rob Klop is u onbekend, wellicht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hij heeft niets verkeerd gedaan maar het VB was hem toch liever kwijt dan rijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De "E" in Erasmus staat voor "European". Het gaat dan ook voornamelijk om Hongaren, Duitsers, Roemenen, Tsjechen,......... Sinds vorig jarig doet Turkije ook mee, en dat was vorig jaar en dit jaar dan ook duidelijk te merken. (Alleen jammer dat die hun Engels toch niet zo goed als het onze te noemen is
![]()
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() [quote=Laya;2122946]
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Neen, aangezien de Staat geen onbeperkte behoefdheden heeft heeft ze niet het recht om individuen de toegang tot haar grondgebied te ontzeggen, net zoals ze ook niet het recht heeft om 49 percent van haar bevolking over de kling te jagen al stemt 51 percent er voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister
|
![]() Uiteraard zijn die oplossingen niet afdoende. Hervormingen van het gerecht en een niet-ethnocentrische afbouw van de sociale voorzieningen, dát zou afdoende zijn.
|
![]() |
![]() |