![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Burgemeester
|
![]() Duupje,
Ik wil mij heel graag omscholen hoor daar niet van. Maar het zal toch een jaartje of twee-drie moeten wachten tot beide kindjes op school zitten. Op die manier kan ik dan tijdens een opleiding evengoed 30uur blijven werken en dus twee weekdagen thuis zijn en studeren. Nu is dat niet te doen op mijn vrije dagen met die twee klein patotters, en nu dat de jongste kruipt moet ik die ook goed in de gaten houden. Ik zie mijzelf deze job niet nog tien jaar doen ![]() Ik heb een tijd een webwinkel gehad die heel goed draaide. Op de duur zelfs zo goed dat ik veel te weinig plaats had voor mijn stock, ik kreeg het hier niet meer binnen, de slaapkamers vol stangen en dozen, op t einde zelfs tot in de keuken en de living. Een garagebox of zo huren was ook geen optie wegens te duur hier in t stad. Ik wil graag terug een webwinkel. Dus mijn volgende vijfjarenplan: volop aan t sparen om groter te kunnen gaan wonen zodat ik een aparte ruimte heb voor mijn stock. Dan van mijn webwinkel terug een volwaardige verdienste maken, en vermits ik dan altijd thuis ben kan ik eventueel ook mij op mijn gemak bezig houden met een studie. Dat wil ik tegen binnen vijf jaar bereiken. Ergens houdt het sociale aspect mij wel wat tegen omdat mijn job eigenlijk bijna het enige is waar ik voor buiten kom, allee ook wel om met de gasten naar de ravotter of t park of zo te gaan. Maar verder heb ik buiten met mijn collega's niet veel sociale contacten. Enfin we zien wel. Ik peis ook dat Baziel bij ons in de winkel was vandaag? Of iig iemand van hier ![]() Komt binnen en zegt: Ik zal je bakken niet overhoop doen ze, je moet geen schrik hebben. Dus ik vraag; nee doe maar gerust. En die persoon antwoord: op politics.be klonk het toch anders. En dan vroeg ik: ah en wie ben jij. en kreeg als antwoord: dat is voor jou een vraag en voor mij een weet ![]() Laatst gewijzigd door Veerle23 : 28 oktober 2006 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Burgemeester
|
![]() dus wie o wie was er in ons winkeltje vandaag *vreed curieus*
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier heb ik dus maar één reactie verder nog op...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zolang het geen 'stalkers' worden ![]() Btw, als ik u hier bezig hoor, kom je er wel, net als ik. Maar ik begrijp wel wat je zegt als je graag werkt omwille van de sociale contacten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Gouverneur
|
![]() In welke stad ik woon, weet iedereen wel onderhand.
Zo niet: snuister eens in mijn postings. Wie ik ben, zal ik niet zo gauw prijsgeven; ik ben nogal gesteld op mijn privacy.
![]() |
#147 |
Burgemeester
|
![]() buiten mijn plaatsnaam en het feit dat ik in een 'lowbudget' winkel werk weet ook niemand iets over mij
![]() Veerle is niet mijn feitelijke naam ![]() ik heb alleen even in de fout gegaan door helemaal in het begin toen ik hier kwam een foto van mezelf als avatar te zetten, maar die is ook al een tijdje weg |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De mensen erkennen geen echte kunst meer he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |