![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() ik heb een herdershond, en ik wist niet dat Hitler en FDW ook een herdershond hadden. Ben ik nu ook een nazi?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ander mocht niet binnen in het theehuis en moest op de bank blijven zitten. Maar het onderwerp is te tragisch om er grapjes over te maken. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangevuld met een hoop pesterijen vanwege de Heilige Allochtonius.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oké, als deze kerel niet gestoord was en tot zoiets in staat was, vraag ik me af tot wat een echt gestoorde gek in staat is.
Daarnaast is het straf dat het juist een linkse stelling is dat opvoeding belangrijker is bij karaktervorming dan erfelijke belasting, terwijl men hier wel over "erfelijk" racisme durft te spreken. Mij verwonderd het niet dat ze die kerel ontoerekingsvatbaar verklaren. Ze gaan er zelfs van uit dat hij niet eens gek is, terwijl je in mijn ogen toch wel enkele vijzen los moet hebben om zomaar op mensen te gaan schieten. Maar tja, als je Aït Oud heet zullen ze je gemakkelijker ontoerekingsvatbaar verklaren, zodat je snel weer vrij bent, ook al heb je een 14jarig meisje verkracht en bijna vermoord, dan kan je je werk afmaken met 2 meisjes. Eigen volk laatst en eigen psychopathen zijn erger dan import? |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() dat was toch s'morgens dat hij gaan schieten is? Dan slapen de allochtonen nog allemaal.Enfin, de meesten toch.Ik ga dikwijls in een allochtonen-buurt naar de markt.Dat is daar goedkoop, wel, als ge rond 9 of 10 uur gaat, is er geen enkele "jongere" te bespeuren, maar rond halftwaalf beginnen ze rond te dwalen, om zakken te rollen en drugs te verkopen, of gelijk wat ge wilt, van GSM-en tot revolvers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken daarom de verdraagzaamheid en tactieken vanuit die hoek. Mijn schooltijd was enkel gepest, geschopt en vernederd worden om er daarna nog voor in de hoek te mogen gaan staan. De rechtvaardigheid van links, daar veeg ik mijn gat aan. Linksen en migranten creëren monsters als HVT. Ik ben volkomen normaal. Bllijkbaar hebben ze geluk dat mijn stoppen dan ook niet overgeslagen zijn. De negatieve gevoelens die ik tegenover sommigen heb, zijn er wel met een objectieve reden gekomen. Ik laat er me echter niet door leiden, al moeten sommige er zich bij neerleggen dat ik hun liever opzij laat liggen als persona non grata. Zo werk ik de dingen uit. Niet met geweld, maar vermits ieder mens uniek is. HVT is het beste bewijs wat je kan krijgen, als je een normale mens over zijn draagkracht pest. Alleen was hij zo laf om onschuldige mensen te laten opdraaien voor de fout van een ander. Op dat punt waren die jongens in Columbine iets concreter. Daarom raadt ik pestkoppen aan om een grondig na te denken bij wat ze doen. Voor mij zijn deze de echte medeverantwoordelijken voor de dood van 2 mensen en de zware verwondingen van een ander en niet het VB, of om het even welke ideologie, al valt het me wel op dat wie gepest of geviseert wordt, dikwijls rechts wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denk ge dat het affakkelen van auto's in Parijs het werk is van een enkeling ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De les die we moeten leren is dat allochtonen nooit crimineel kunnen zijn omdat zoiets niet genetisch bepaald is. Maar we leren wel dat racisme genetisch is en dus overgedragen wordt op latere generaties. Links heeft het dan ook bij het rechte eind met hun plannen om rechtse mensen te steriliseren, na het verbod op vrije meningsuiting en het beroepsverbod. Lang leve de linkse mensen, ze zijn zo goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog steeds op een antwoord van Feremans op mijn vraag waarom ik niet mag zeggen dat Hitler ze niet allemaal op een rijtje had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag dat wel, maar dan doe je de waarheid geweld aan. Een echte gek zou nooit bekwaam geweest zijn zulke duivelse plannen te smeden en ze ook uit te voeren. Hij had wel uitermate crimineel brein, maar gek ? Nee hoor, hij wist verdomd goed wat hij deed.
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk eens een klare en duidelijke opinie zonder scheldtirades.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Max4 schrijft:
""Ik zou niet weten waarom ? Iedereen is toch verantwoordelijk voor zijn eigen interpretatie en zijn eigen daaruit voortvloeiende daden. Straf Van Temsche voor die moorden en daarmee is de kous af."" Zo doen de wolven het ook. Een soortgenoot die niet meer kan volgen wordt afgemaakt voor ze verdertrekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom dan Vlaams Belang vermelden als één van de oorzaken?
![]() |