![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik zou wel eens willen weten waar laya briefjes zit te weigeren
ze zou er mij rap eentje geven haha
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelf nu ben ik niet verlegen om of te geven op de jeugdige doppers die niet alleen voor hun kids moeten zorgen. Jou en Debby's dop samen zijn minder dan wat ik betaalde aan lasten, maar een alleenstaande moeder of vader gun ik het, zij zijn er dan tenminste voor hun kids. Maar een alleenstaande jongen gast/meid of een jong vader met thuisblijvende moeder, of een moeder die dopt terwijl manlief ook een voldoende inkomen heeft, nee daar ken ik ook geen pardon voor. Dat noem ik luiaards en profiteurs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij zo'n Tante aangeland, maar prefereer een andere variant. Ik trek het eerste bloed. Als dat het als bewijs niet doet, is er een Tante die er helemaal aan moet. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 november 2006 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vragen eerst de naam en het aders, en sturen dan een briefje door naar de RVA. Dat die is komen horen achter werk, maar geen cv heeft achter gelaten en of zij daar eens kunnen achter horen. Want ze hadden wel intressen in die mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Bijdragen aan uw welvaart, however, doet de mijne dalen. Consequentelijk moet het dan ook een automatische reflex van de werkmens zijn om daarmee te stoppen. And look, als iedereen daarmee stopt, dan daalt uw inkomen genoeg zodat werken terug een welvaartswinst inhoudt voor u! Je bekijkt maar 1 kant van het plaatje. Hogere lonen houden hogere prijzen in. Het is een two-way street. De schuldige aan het welvaartsprobleem zijn niet de bazen, wel de overheid, die alles opslorpt zonder veel meerwaarde te leven. Uw "dop" zou twee keer zo hoog liggen moest die door een computersysteem rechtsreeks worden uitbetaald, zonder ambtenarij, zonder controle en met direct doorsluizen van het budget.
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Het systeem moet simpeler worden, zodat alles veel sneller en correcter verloopt. Uw status als gescheidene zou in dat geval onmiddellijk kunnen effectief gemaakt worden. Gevolg is dat ge 500 meer inkomen per maand zou hebben en ineens ook schoenen kunt gaan kopen.
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pak bijv. eens een knelpuntberoep. Steenhouwer bijvoorbeeld. Daar zijn er nogal wat tekort van. Als je als zelfstandige steenhouwer ne knecht bijwil, dan weet je dat je de eerste maanden enorm veel van je tijd gaat spenderen in de opleiding van die knecht. Je gaat achter raken op je werk. Je knecht gaat nogal veel dingen verprutsen, wat in het begin een dure zaak is. Ga jij als zelfstandige iedere keer opnieuw een nieuwe knecht beginnen opleiden omdat de ander er vandoor is? Omdat hij bijv. in de cultuursector wou werken en daar een job heeft gevonden? Of omdat hij nog nooit een steen van 70 kg had opgepakt en moet erkennen dat dat toch een beetje te zwaar is voor hem en hij nu al door zijne rug zit? Nee, de zelfstandige gaat die knecht liever op voorhand weigeren dan hem na drie maand te zien vertrekken. Of wil je een systeem waarbij iemand gewoon gedwongen wordt om die of die job voor de rest van zijn leven te doen, ook al liggen zijn talenten en zijn motivatie elders?
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wanneer je al een paar jaar werkloos bent en je hebt je van amateur opgewerkt tot professional, beroepsdopper dus, is het niet meer dan normaal dat je een verminderde of geen uitkering meer krijgt uit de solidariteitskas van diegene die gaan werken en daar voor afdragen voor het geval je tijdelijk werkloos zou worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() tuurlijk dat die mensen geen schaamte kennen. Waarom zouden ze ook ? Toch niet omdat het geen ratten zijn die werken voor een appel en een ei en daar de hele arbeidsmarkt mee verzieken zekers ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() veerle
je had trouwens toch kinderen he ? sta je er wel eens bij stil dat je ze verwaarloost door als alleenstaande moeder te gaan werken ( dit kan immers niet anders ) ? en dat allemaal omdat jij geen nee tegen je baasje durft zeggen amai hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Niet teveel mee inzitten dus ![]() |
|
![]() |
![]() |