Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2006, 09:48   #141
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote=ancapa;2183735]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht

Vlaams politicis heeft +/- 45.000 stemmen nodig voor eerste zetel

Waals politicus slechts +/- 30.000

"alle belgen zijn gelijk voor de wet..."
Een eerste vlaamse volksvertegenwoordiger heeft dus 50% meer stemmen nodig dan een eerste waalse?
Kan jij mij ook zeggen hoe veel dit percentageverschil bedraagt voor alle volksvertegenwoordigers?
Oud 22 november 2006, 14:44   #142
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Verder IS het VeeBee nog steeds racistisch, en verwijt ik ons land dat ze die partij nog niet helemaal hebben verboden. Partijdotatie afnemen gaat nog niet ver genoeg. Het VeeBee lacht in z'n vuistje met het feit dat ze nog steeds miljoenen euros van de belastingbetaler krijgen van een land waar die zijn vuile roosje aan afveegt.
Een streven naar unicultuur is bekrompen en pervers. Gisteren, vandaag en morgen. Bah!! Disgusting!
Helemaal, 100% mee eens! Opdoeken, die handel!

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 14:52   #143
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Vergis ik mij of ontwaar ik hier tussen al die antidemocratische Jihaat een zekere vorm van antipathie ten aanzien van de meest democratische partij van België?
Oud 22 november 2006, 15:05   #144
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Wat een gezeur zeg. De VBers snappen het weer niet. Dit is gewoon nen test om te zien hoe ge een bevolkingsgroep moet verwijderen uit de maatschappij. We moeten zeker zijn als we de moslims verwijderen dat alles correct gebeurt. Ge weet maar nooit dat er iets fout loopt en ze ons plots voor racist gaan uitschelden. Dus ge moet niet klagen. Ge zou beter meewerken dat alles vlot verloopt. Ge moet het zien als een opoffering voor uw vaderland. Als we alle vlamingen kunnen uitwijzen kunnen we dat met alle moslims ook. Allez courage é
Wel waar gaat dit proces dan eigenlijk over.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 15:10   #145
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmmmm...... en meer dan een miljoen kiezers.

ook opdoeken?

Dan zult ge terug zelf je petatten mogen gaan rapen.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 15:14   #146
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeoSolis Bekijk bericht
Hmmmm...... en meer dan een miljoen kiezers.

ook opdoeken?
Natuurlijk niet! Zij mogen stemmen voor andere partijen, of voor mijn part blanco of ongeldig. Dat doet er eigenlijk allemaal niet zo toe...

Oud 22 november 2006, 22:37   #147
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk niet! Zij mogen stemmen voor andere partijen, of voor mijn part blanco of ongeldig. Dat doet er eigenlijk allemaal niet zo toe...
In een democratie gaat het er vooral om dat ieders mening aan bod kan komen. Jouw "...dat doet er niet toe..." is totaal misplaatst. Het doet er wél toe!

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 22 november 2006 om 22:38.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 22:40   #148
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
In een democratie gaat het er vooral om dat ieders mening aan bod kan komen.
Ieders mening kan ook aan bod komen, alleen niet via het Vlaams Blok, da's alles. En zo hoort het ook.

Oud 22 november 2006, 22:44   #149
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ieders mening kan ook aan bod komen, alleen niet via het Vlaams Blok, da's alles. En zo hoort het ook.
Het Vlaams Belang onderscheidt zich juist van de andere partijen door haar programma. Om een kat een kat te noemen: Het vreemdelingenbeleid.

Als geen enkele andere partij deze mening deelt, dan komt die mening helemaal niet aan bod, ongeacht dat 1 miljoen mensen daar achter staan.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 22 november 2006 om 22:47.
Oud 22 november 2006, 22:54   #150
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Ik snap het toch niet ze. Vlamingen mogen alles, plegen ze criminele feiten dan zijn het helden., maar buitenlanders moeten hun aan de wetten houden?

Het Vlaams blok heeft herhaalde malen criminele feiten gepleegd, is genoeg gewaarschuwd. maar wat doet het vlaams blok? Lustig verder doen. Ik snap niet dat ze enkel maar palaveren over dotaties. Gevangenisstraffen zijn op zijn plaats. We spreken hier over figuren die blijven criminele feiten plegen ook al zijn ze meerdere malen op de vingers getikt. Er is dus geen kans op verbetering of dergelijke.

De enigste oplossing voor het racisme probleem is het voltallig bestuur van het VB in den bak te draaien.

Ik zou als burger eens zoveel criminele feiten moeten plegen en ik zat allang vast. Maar deze bende verstopt zich achter een democratisch schild. Het moet onmogelijk worden gemaakt voor criminelen om nog langer te zetelen.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 23:00   #151
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ik snap het toch niet ze. Vlamingen mogen alles, plegen ze criminele feiten dan zijn het helden., maar buitenlanders moeten hun aan de wetten houden?

Het Vlaams blok heeft herhaalde malen criminele feiten gepleegd, is genoeg gewaarschuwd. maar wat doet het vlaams blok? Lustig verder doen. Ik snap niet dat ze enkel maar palaveren over dotaties. Gevangenisstraffen zijn op zijn plaats. We spreken hier over figuren die blijven criminele feiten plegen ook al zijn ze meerdere malen op de vingers getikt. Er is dus geen kans op verbetering of dergelijke.

De enigste oplossing voor het racisme probleem is het voltallig bestuur van het VB in den bak te draaien.

Ik zou als burger eens zoveel criminele feiten moeten plegen en ik zat allang vast. Maar deze bende verstopt zich achter een democratisch schild. Het moet onmogelijk worden gemaakt voor criminelen om nog langer te zetelen.
Sorry dat ik het zeg, maar wat u beweert in bovenstaande posting slaat gewoon nergens op. Het is niet alleen onjuist het is zelfs onwaar.

En dan als klap op de vuurpijl:
Citaat:
...De enigste oplossing voor het racisme probleem is het voltallig bestuur van het VB in den bak te draaien...
Tja? Van simplisme geproken.

erg. Heel erg.

Paulus.
Oud 22 november 2006, 23:03   #152
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang onderscheidt zich juist van de andere partijen door haar programma. Om een kat een kat te noemen: Het vreemdelingenbeleid.

Als geen enkele andere partij deze mening deelt, dan komt die mening helemaal niet aan bod, ongeacht dat 1 miljoen mensen daar achter staan.
En zo hoort het ook. 3 Miljoen mensen staan daar immers NIET achter. Er is dus geen enkele reden waarom die "mening" aan bod zou moeten komen.

Oud 22 november 2006, 23:17   #153
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En zo hoort het ook. 3 Miljoen mensen staan daar immers NIET achter. Er is dus geen enkele reden waarom die "mening" aan bod zou moeten komen.
Eerst zeg je dat ieders mening aan bod kan komen als antwoord op mijn posting waarin ik pleit de democratie waar plaats moet zijn voor ieders mening
Citaat:
Ieders mening kan ook aan bod komen, alleen niet via het Vlaams Blok, da's alles. En zo hoort het ook
En nu zeg je dat er geen enkele reden is waarom die mening aan bod zou moeten komen.

Je ziet toch in dat je dan helemaal niet democratisch bezig bent? Jouw politiek is er één van het uitsluiten van bepaalde meningen. Dat is dan ook voor jou rekening natuurlijk. Maar ik zeg je dat het Vlaams Belang zoiets niet doet. Zij pleiten voor een directe democratie met referenda, zoals gebruikelijk in bijvoorbeeld Zwitserland. Directe democratie noemt zoiets.

Jouw systeem -het uitsluiten, van meningen en partijen- heeft ook een naam, maar ik wil je niet beledigen. Ik wil je doen nadenken waarvoor je aan het pleiten bent.

Paulus.
Oud 22 november 2006, 23:45   #154
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Jouw politiek is er één van het uitsluiten van bepaalde meningen. Dat is dan ook voor jou rekening natuurlijk.
Racisme is geen mening; het is een misdrijf.

Oud 22 november 2006, 23:50   #155
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En dan als klap op de vuurpijl:

Citaat:
Citaat:
...De enigste oplossing voor het racisme probleem is het voltallig bestuur van het VB in den bak te draaien...
Tja? Van simplisme geproken.

erg. Heel erg.

Paulus.
waarom ze NIET in de bak draaien: ze hebben het zelf gevraagd van ze de bak in de draaien!
Zij ROEPEN er om om de bak te worden ingedraaid!
Het is enkel maar omdat nultollerantie NIET op hen wordt toegepast door poeslieve Vlamingen (de Walen doen het anders en beter) dat ze nog niet de bak in zijn gedraaid.
Ik vind dat ze die mannen gelijk moeten geven: nultollerantie, en dus de bak in!

Zij staan te gillen dat "de Islamieten" (???) onverdraagzaam zijn, de mensenrechten niet respecteren enz... enz... en ze willen die niet alleen de bak in maar het land uit. Vermits ze zelf hun eigen spelregels (en de wetten) overtreden: lekker nultollerantie: de DOOS IN!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 22 november 2006 om 23:54.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 02:34   #156
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Racisme is geen mening; het is een misdrijf.
Het vreemdelingenbeleid dat het Vlaams belang voorstelt heeft niks met racisme te maken. In jouw redenering zijn één miljoen Vlamingen racist.

Bovendien is het Vlaams Belang niet racistisch.

Paulus.
Oud 23 november 2006, 02:38   #157
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
waarom ze NIET in de bak draaien: ze hebben het zelf gevraagd van ze de bak in de draaien!
Zij ROEPEN er om om de bak te worden ingedraaid!
Het is enkel maar omdat nultollerantie NIET op hen wordt toegepast door poeslieve Vlamingen (de Walen doen het anders en beter) dat ze nog niet de bak in zijn gedraaid.
Ik vind dat ze die mannen gelijk moeten geven: nultollerantie, en dus de bak in!

Zij staan te gillen dat "de Islamieten" (???) onverdraagzaam zijn, de mensenrechten niet respecteren enz... enz... en ze willen die niet alleen de bak in maar het land uit. Vermits ze zelf hun eigen spelregels (en de wetten) overtreden: lekker nultollerantie: de DOOS IN!
Ik denk persoonlijk dat er meer redens zijn om mensen zoals jij de bak in te draaien dan wel de leiding van het Vlaams Belang. Het Vlaams Belang strijdt tenminste nog met democratische middelen. Moest men mensen zoals jou laten doen... zouden nog meer mensen op straat komen voor de vrije meninguiting waarop jij ze dan mooi in de gevangenis steekt.

Paulus.
Oud 23 november 2006, 02:44   #158
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bovendien is het Vlaams Belang niet racistisch.

Paulus.

nog lang genoeg herhalen en iemand zal je ooit wel eens gaan geloven....

en hoe zit het nu met het cordon dat in zovele steden ging sneuvelen? ...WEERAL
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 02:47   #159
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht

nog lang genoeg herhalen en iemand zal je ooit wel eens gaan geloven....

en hoe zit het nu met het cordon dat in zovele steden ging sneuvelen? ...WEERAL
Je weet vast niet eens wat racisme is. Meestal zo met mensen die reageren zoals jij.

Paulus.
Oud 23 november 2006, 02:47   #160
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je ziet toch in dat je dan helemaal niet democratisch bezig bent? Jouw politiek is er één van het uitsluiten van bepaalde meningen. Paulus.
jouw politiek is er één van het uitsluiten van andere burgers op basis van afkomst, overtuiging etc.
maar je bent dan ook een hardcore racist.

Mvg
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be