![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=ancapa;2183735]
Citaat:
Kan jij mij ook zeggen hoe veel dit percentageverschil bedraagt voor alle volksvertegenwoordigers?
![]() |
![]() |
#142 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() Vergis ik mij of ontwaar ik hier tussen al die antidemocratische Jihaat een zekere vorm van antipathie ten aanzien van de meest democratische partij van België?
![]() |
#144 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Staatssecretaris
|
![]() Natuurlijk niet! Zij mogen stemmen voor andere partijen, of voor mijn part blanco of ongeldig. Dat doet er eigenlijk allemaal niet zo toe...
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 november 2006 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als geen enkele andere partij deze mening deelt, dan komt die mening helemaal niet aan bod, ongeacht dat 1 miljoen mensen daar achter staan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 november 2006 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() Ik snap het toch niet ze. Vlamingen mogen alles, plegen ze criminele feiten dan zijn het helden., maar buitenlanders moeten hun aan de wetten houden?
Het Vlaams blok heeft herhaalde malen criminele feiten gepleegd, is genoeg gewaarschuwd. maar wat doet het vlaams blok? Lustig verder doen. Ik snap niet dat ze enkel maar palaveren over dotaties. Gevangenisstraffen zijn op zijn plaats. We spreken hier over figuren die blijven criminele feiten plegen ook al zijn ze meerdere malen op de vingers getikt. Er is dus geen kans op verbetering of dergelijke. De enigste oplossing voor het racisme probleem is het voltallig bestuur van het VB in den bak te draaien. Ik zou als burger eens zoveel criminele feiten moeten plegen en ik zat allang vast. Maar deze bende verstopt zich achter een democratisch schild. Het moet onmogelijk worden gemaakt voor criminelen om nog langer te zetelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan als klap op de vuurpijl: Citaat:
erg. Heel erg. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je ziet toch in dat je dan helemaal niet democratisch bezig bent? Jouw politiek is er één van het uitsluiten van bepaalde meningen. Dat is dan ook voor jou rekening natuurlijk. Maar ik zeg je dat het Vlaams Belang zoiets niet doet. Zij pleiten voor een directe democratie met referenda, zoals gebruikelijk in bijvoorbeeld Zwitserland. Directe democratie noemt zoiets. Jouw systeem -het uitsluiten, van meningen en partijen- heeft ook een naam, maar ik wil je niet beledigen. Ik wil je doen nadenken waarvoor je aan het pleiten bent. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Staatssecretaris
|
![]() Racisme is geen mening; het is een misdrijf.
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
Zij ROEPEN er om om de bak te worden ingedraaid! Het is enkel maar omdat nultollerantie NIET op hen wordt toegepast door poeslieve Vlamingen (de Walen doen het anders en beter) dat ze nog niet de bak in zijn gedraaid. Ik vind dat ze die mannen gelijk moeten geven: nultollerantie, en dus de bak in! Zij staan te gillen dat "de Islamieten" (???) onverdraagzaam zijn, de mensenrechten niet respecteren enz... enz... en ze willen die niet alleen de bak in maar het land uit. Vermits ze zelf hun eigen spelregels (en de wetten) overtreden: lekker nultollerantie: de DOOS IN! Laatst gewijzigd door ericferemans : 22 november 2006 om 23:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() nog lang genoeg herhalen en iemand zal je ooit wel eens gaan geloven.... en hoe zit het nu met het cordon dat in zovele steden ging sneuvelen? ...WEERAL ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |