Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2006, 09:44   #141
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
En stilletjesaan glijden we zo af naar een maatschappij waarin iedereen dezelfde kleur en snit van kleding draagt bvb grijs, hetzelfde moet zeggen en denken want anders zijn is fout. Ik vind het heel dom om je te laten afschrikken door een kledingstuk.

Ageschrikt geraken door kleding zit echt wel in onze westerse cultuur ingebakken. Elke generatie wordt er mee geconfronteerd.
---------

Kopvodden zijn tegenwoordig uitingen van verzet, van provocatie en van de wil tot opdringen van een geloofsovertuiging in de veroverde regio die Europa zo stilaan verwordt.
Elke generatie heeft dan misschien wel zijn kledingsdracht , nooit zat er (buiten dan de nonnen en priesters outfit) een doctrine of politieke boodschap achter.
Een kopvod groeit tegenwoordig uit als voorhoede gevechten die ( in de geschiedenis van de westerse beschaving ) tot een derde poging van islamitische overrompeling zal resulteren.
Dat niet kunnen of willen inzien getuigt niet enkel van onwil en gebrek aan verstand, het bewijst mogelijk ook een pertinente criminele houding die onze nabestaanden met een sharia-achtige samenleving zal opzadelen.
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 09:50   #142
cor
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
--------
Waar ik het moeilijk mee heb is dat kortzichtige linkse sprinkhanen zoals jezelf mee die afgrijselijke toekomst voor mijn kinderen en kleinkinderen uitstippelen, en dat de , door jouw soort geinfiltreerde en gesatureerde ,media in het belang van een ver voorbijgestreefde ideologie ons het recht ontnemen om het ware gelaat van de multiculturaliteit te herkennen.
Waar ik het moeilijk mee heb is dat kortzichtige fascistische sprinkhanen mee die afgrijselijke toekomst voor mijn kinderen en kleinkinderen proberen uit te stippelen, en dat sommige geinfiltreerde en gesatureerde media in het belang van een ver voorbijgestreefde ideologie ons het recht proberen te ontnemen om het ware gelaat van het vb te herkennen.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 09:52   #143
cor
Minister

Standaard

Citaat:
---------
Kopvodden zijn tegenwoordig uitingen van verzet, van provocatie en van de wil tot opdringen van een geloofsovertuiging in de veroverde regio die Europa zo stilaan verwordt.
Elke generatie heeft dan misschien wel zijn kledingsdracht , nooit zat er (buiten dan de nonnen en priesters outfit) een doctrine of politieke boodschap achter.
Een kopvod groeit tegenwoordig uit als voorhoede gevechten die ( in de geschiedenis van de westerse beschaving ) tot een derde poging van islamitische overrompeling zal resulteren.
Dat niet kunnen of willen inzien getuigt niet enkel van onwil en gebrek aan verstand, het bewijst mogelijk ook een pertinente criminele houding die onze nabestaanden met een sharia-achtige samenleving zal opzadelen.
Help, ze vallen aan met hun hoofddoeken!
Oud 15 november 2006, 09:57   #144
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
---------

"kopvodden" of hoofddoeken een poging om hun geloof op te dringen?

Bij mij staan er om de zoveel tijd wel gasten met een of ander heilig boek voor mijn deur met een boekske of foldertje, maar nog geen moslims tot dusver...
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 10:20   #145
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En stilletjesaan glijden we zo af naar een maatschappij waarin iedereen dezelfde kleur en snit van kleding draagt bvb grijs, hetzelfde moet zeggen en denken want anders zijn is fout. Ik vind het heel dom om je te laten afschrikken door een kledingstuk.

Ageschrikt geraken door kleding zit echt wel in onze westerse cultuur ingebakken. Elke generatie wordt er mee geconfronteerd.
Dat is inderdaad blijkbaar de bedoeling van hoofddoeken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 10:35   #146
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
Bij mij staan er om de zoveel tijd wel gasten met een of ander heilig boek voor mijn deur met een boekske of foldertje, maar nog geen moslims tot dusver...
Een beetje geduld, dat komt wel. Als ze met genoeg zijn. Zoals in sommige Franse voorsteden waar ze nu al de meerderheid uitmaken, de winkels verbieden alcohol te verkopen en informele religieuze politie de straten afschuimt.
Oud 15 november 2006, 10:48   #147
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor Bekijk bericht
Waar ik het moeilijk mee heb is dat kortzichtige fascistische sprinkhanen mee die afgrijselijke toekomst voor mijn kinderen en kleinkinderen proberen uit te stippelen, en dat sommige geinfiltreerde en gesatureerde media in het belang van een ver voorbijgestreefde ideologie ons het recht proberen te ontnemen om het ware gelaat van het vb te herkennen.
De islam en zijn fanatieke adepten zijn indringers in Europa en hebben hier niets uit te stippelen! We ontnemen jullie het recht om de boel hier langzaam over te nemen en jullie levenswijze opgedrongen te krijgen???
Waarom geen commentaar over wat er dagelijks in die fameuze moslimlanden gebeurt, waar ze elkaar dagelijks met tientallen de lucht in blazen alsof het niets is? Of over de "afgrijselijke toekomst van kinderen die in die landen geboren worden en er zullen blijven"? Neen, hier een beetje komen prediken... dat is gemakkelijker.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 10:58   #148
cor
Minister

Standaard

Sorry, maar ik snap het verband met mijn post niet.
Oud 15 november 2006, 11:00   #149
cor
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Waarom geen commentaar over wat er dagelijks in die fameuze moslimlanden gebeurt, waar ze elkaar dagelijks met tientallen de lucht in blazen alsof het niets is?
Omdat het hier over 'Politiek: binnenland' gaat.
Oud 15 november 2006, 11:02   #150
cor
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Of over de "afgrijselijke toekomst van kinderen die in die landen geboren worden en er zullen blijven"? Neen, hier een beetje komen prediken... dat is gemakkelijker.
Volledig akkoord.
En daarom zou ik tegen de momenteel gangbare globalisering en uitbuiting van de derde wereld door het rijke westen pleiten.
Maar dat is hier ook niet de geschikte plek voor.
Oud 15 november 2006, 12:33   #151
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja in 2006 grijpt men naar clusterbommen. Bush heeft een goddelijke taak om vrijheid, naar amerikaanse normen, in het midden oosten desnoods met geweld op te dringen.

Als je ziet met welke kracht kruisvaarder Bush tekeer gaat vraag ik me echt af of die moslims wel de gevaarlijksten zijn.
Zoals te verwachten viel, ziet Bazilfunk de dagelijkse afslachtpartijen tussen sjiieten en soennieten over het hoofd. In die slachtpartijen zijn al meer slachtoffers gevallen dan in de bevrijding van de Iraakse bevoking van dictator/massamoordernaar Hoessein door de USA.
Typisch voor de linkse hypocrieten om te doen alsof hun neus bloeit als moslims elkaar afslachten.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 12:37   #152
Banneling

Standaard

Citaat:

Zegt de man die begint te raaskallen over skinheads, nazi's, fasco's, de bruine vloed, van zodra hij .... een gothic ziet lopen.
Oud 15 november 2006, 12:37   #153
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat het hier over 'Politiek: binnenland' gaat.
Wees eerlijk voor een keer en zeg eerder : omdat dat niet politiek correct is.
Oud 15 november 2006, 12:39   #154
Banneling

Standaard

Citaat:
Aldus de perfecte dhimmie (die stiekem hoopt op zijn 72 maagden).
Oud 15 november 2006, 12:40   #155
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
-----------

Het rode staat voor de onzin die je uitkraamt ivm media die zou zijn gesatureerd met rechtse journalisten.
Een enquete van enige tijd geleden bewees nu net het tegendeel.

Het groene gedeelte laat zien dat rode media inderdaad het ware gelaat van het VB niet laat zien, maar middels leugens en halve waarheden de partij een demoniserend plaatje ophangt dat als bliksemafleider moet dienen zodat de andere ' democratische partijen ' heel geniepig de voor de maatschappij noodzakelijke VB-programmapunten kunnen overnemen.
Oud 15 november 2006, 12:43   #156
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
---------

datgene wat onder die kopvodden zit is veel gevaarlijker.
Oud 15 november 2006, 12:44   #157
Banneling

Standaard

Citaat:
cor;2164771]Waar ik het moeilijk mee heb is dat kortzichtige fascistische sprinkhanen mee die afgrijselijke toekomst voor mijn kinderen en kleinkinderen proberen uit te stippelen,
Jij als trouwe dhimmie laat de afgrijselijke toekomst van jouw kinderen en kleinkinderen liever bepalen door de islamitische kolonne. Of je kinderen en kleinekinderen dat zullen appreciëren is een andere vraag.

Citaat:
en dat sommige geinfiltreerde en gesatureerde media in het belang van een ver voorbijgestreefde ideologie ons het recht proberen te ontnemen om het ware gelaat van het vb te herkennen.
Beter zou je je eens concentreren op het ware gelaat van de islam. Hoop maar niet te veel : zelfs als perfecte dhimmie blijf je een untermensch voor hen.
Oud 15 november 2006, 14:16   #158
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Een beetje geduld, dat komt wel. Als ze met genoeg zijn. Zoals in sommige Franse voorsteden waar ze nu al de meerderheid uitmaken, de winkels verbieden alcohol te verkopen en informele religieuze politie de straten afschuimt.
Dus u verwacht dat het zover zal komen?
Voor elk gewicht is er een tegen gewicht...

Feit is dat indien een vrouw een hoofddoek draagt en bruin ziet, een levensgroot gevaar vormt voor de samenlevening, maar iemand die openlijk stelt (zoals jehova's) eens bij ons is het nooit meer weg, en waarvan geweten en aanvaard is dat het geen godsdienst maar een sekte is, goei mannen...

Die jehova's proberen altijd en openlijk actief mensen te bekeren tot hun.... ding... Richten gebouwen op, centrums, gaan deur tot deur, eisen openlijk dat elk lid xx% loon afgeeft. Maar nooit hoor je vb, of andere mensen zo tekeer gaan als tegen een hoofddoek op straat. Terwijl mensen die uit de jehova's treden een tijd van absolute isolatie ingaan, en bij niemand meer terecht kunnen en zelfs gevallen bekend zijn van openlijk pesten...

Maar ja, een jehova heeft geen uiterlijk kenmerk, je kan ze er niet uithalen...

Laatst gewijzigd door Zyp : 15 november 2006 om 14:20.
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 14:43   #159
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
In sommige wijken in en rond Brussel wordt je al door venten in een soort slaapkleed weggejaagd als je een fototoestel bij je hebt.
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2006, 21:52   #160
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lenca Bekijk bericht
Goed zo. Weg met die hoofddoeken en als het hun niet aanstaat gaan ze maar naar een moslimland wonen waar ze hun sjaaltje kunnen dragen.
in turkije zie je ze amper... dat is toch een moslimland ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be