![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de antiracismewet worden afgeschaft ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
83 | 71,55% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
33 | 28,45% |
Aantal stemmers: 116. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je de links met de volledige gerechterlijke uitspraken zelfs niet opengedaan? Het is moeilijk discussieren als je het vertikt om de gegevens even onder ogen te nemen natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Die heb je nog nooit onder ogen willen zien. Ik had het niet over schijnhuwelijken maar over importhuwelijken (huwelijken met geloofszuivere partners uit het eigen-volk-eerst).
Reportage op Canvas gemist een paar weken geleden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vervelend ook is dat ze onmiddellijk beginnen te schelden als je hen daarop betrapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() WOW. Dus alle katholieken zijn ook hetzelfde? Vandaag op het nieuws: een kwart miljoen katholieke mensen op bedevaart in Fatima (Portugal). Zij geloven dat negentig jaren geleden drie keer de Maagd Maria is verschenen.
![]() Het verhaal van de sprekende ezelin uit de H. Bijbel: Numeri 22:21-31: "De volgende morgen zadelde Bileam zijn ezelin en ging met de aanzienlijke mannen van Moab mee. De engel van Jahwe ging op weg om hem tegen te houden. Terwijl Bileam op zijn ezelin voortreed met zijn twee knechten, zag de ezelin de engel van Jahwe, met getrokken zwaard, op de weg staan.... Toen de ezelin de engel van Jahweh zag, ging ze met Bileam in het zadel op de grond liggen. Bileam werd woedend en sloeg de ezelin met een stok.... Nu liet Jahwe de ezelin spreken. Zij zei tot Bileam: "Waarom heb ik dit verdiend, dat je mij geslagen hebt?" Bileam zei tot de ezelin: "Omdat je mij belachelijk maakt. Het is maar goed dat ik geen zwaard in mijn hand had, want dan had ik je gedood." Toen zei de ezelin tot Bileam: "Ben ik niet de ezelin op wie je heel je leven tot nu toe gereden hebt ? Heb ik je ooit zo behandeld?" Hij antwoordde: "Neen". Toen opende Jahwe de ogen van Bileam en deze zag de engel met het getrokken zwaard in de hand op de weg staan. Toen knielde Bileam neer en wierp zich ter aarde. Kort gezegd: zijn het allemaal ezels daar vandaag in Fatima? Wat denk jij? ![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 14 oktober 2007 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ha, vandaar dat jij boos bent dat andere religies die duidelijk meer succes hebben, en volgens jou het aanbidden van Het Gouden Kalf (=materiële begeerte, geld, eigendom, luxe enz... door Jan & Mieke Belg), de hoofdreligie behoort te zijn?
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 14 oktober 2007 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar ik wel een probleem mee heb is de hypocrisie en selectiviteit van de linkse kerk tgo dat Eigen Volk Eerst fenomeen. Die sluit namelijk de ogen voor de extreem aangehouden versie ervan door de allo's, in het bijzonder de moslimallo's, maar doet wel hysterisch tgo de milde variant die autochtonen toepassen. Waarom die schijnheiligheid C2C? Kan je die verklaren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=Abba Kovner;2997747]WOW. Dus alle katholieken zijn ook hetzelfde? Vandaag op het nieuws: een kwart miljoen katholieke mensen op bedevaart in Fatima (Portugal). Zij geloven dat negentig jaren geleden drie keer de Maagd Maria is verschenen.
![]() Was dat dan niet zo soms ![]() Ik bedoel natuurlijk-en, dat weet jij heel goed-dat in het katholieke geloof allerlei stromingen bestaan(op dit moment toch)die met elkaar in discussie gaan over zulke evenementen. Bij de moslims is het gewoonweg verboden om wat dan ook in de koran in vraag te stellen, en nu mag jij me s uitleggen hoe je dan van gematigd-gemiddeld-extreem kan spreken? Je kan ook niet een klein beetje zwanger zijn, moslim ben je met alle intellectuele ballast erbij of je bent het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Is het gesproken of geschreven gebruik van het woord 'makak' strafbaar geworden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
r05-12-16_c_antwerpen, 16/12/2005 Correctionele rechtbank van Antwerpen, 16 december 2005 Drie personen worden veroordeeld inzake de racistische versie van het Ploplied of De Kabouterdans. De eerste heeft deze versie per mail overgemaakt aan 29 personen; de tweede heeft de versie ingezongen en voorgelegd aan verschil r03-03-05_vgrs, 5/03/2003 Vlaamse Geschillenraad voor Radio en Televisie, 5 maart 2003 De Vlaamse Geschillenraad heeft een klacht van het Centrum tegen Q-music (racistische uitlatingen ten aanzien van de zussen Williams op antenne) ontvankelijk en gegrond verklaard. Naast een blaam heeft de Geschillenraad r99-01-05_c_turnhout, 5/01/1999 De uitlatingen van beklaagde luid gezegd aan een derde, terwijl er bovendien nog ander publiek in het restaurant aanwezig was: "zorg dat die makak van mijn eten blijft, anders sla ik u de kop in…" en "mee die zwette kan ik niet om", hierbij verwijzend naar de burgerlijke partij die hiero
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Heb je geen argumenten meer dat je je poogt te redden met je verbeelding ? Of behoort het leggen van jouw fantasietjes in anderman's mond tot één van je geprefereerde lepe linkse streken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nergens wordt het gouden kalf zo beleden als door de moslims in saoudi Arabië! Haha, alsof de M******n hier in België het gouden kalf van onze sociale zekerheid versmaden! Of waarom komen ze anders naar hier denk je? Om de umma te verwezenlijken? Of de 2 misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij valt de PC waarop Abba Kovner zijn linkse schunnigheden zit te tikken onder dat gouden kalf. Laatst gewijzigd door Online : 14 oktober 2007 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.diversiteit.be/CNTR/NL/ra...c_turnhout.htm Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 oktober 2007 om 17:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Als jij 'allochtonen' zegt, bedoel je dan alle 200 nationaliteiten en origines, of had je een bepaalde bevolkingsgroep op het oog? Zo ja, waarom zeg je dat dan niet en gebruik je bij voorkeur het sterk veralgemenende 'de allochtonen'???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien omdat dit ondertussen VERBOTEN is?
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prima tekst, ik ben het er 100% mee eens. Geen letter aan toe te voegen. Nu nog de overheidsdodatie van het racistische VeeBee afpakken, en de lucht zal weer opklaren boven Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |