![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Doet u maar voort met je liefdadigheid comiteetje,we horen wel eens iets van je 10 leden zeker? Wij zijn met het VWS een politieke armen syndicaat die geen waarde oordeel vellen en dat in tegenstelling tot jij met je indeling! Ons groep is een jaartje jong en het ABVV is onstaan in 1885 wat ons van het VWS tijd geeft om te grooien ![]() Nog iets,hanteer je dikwijls de taktiek van het paard van troje?
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VWS is meer een kaartersgroepje waar veel lol getrapt word onder een paar vrienden,daarmee is de kous af Ben wel benieuwd wanneer zij eens gaan beginnen met arme mensen op een juist spoor te zetten?
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() nogmaals, wij zijn geen liefdadigheid instelling en resultaten hebben we al en er komen er nog
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke resultaten dan???? En belofte van politiekers zoals Bertje? Wat brengt dat de echte arme,cultuur? kan hij daar boterhammetje mee kopen? Stopt nu eens met jullie onzin,en hou je bezig met DE armen
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 29 november 2006 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kent best wat wij al bereikt hebben want ooit was je een trots lid van het VWS!
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met altijd zware bedenkingen hoor,dat werkt toch nooit man !!!!!
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vragen debbie,vertel eens???????? Ik moet mijn eerste echte ernstige nog krijgen hoor,maar dat is niet zo verwonderlijk bij het VWS Tegen werk,maar laten uitschijnen dat je voor bent hé,en van U heb ik tal van voorbeelden Nee debbie,je werkt niet graag hé
![]()
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() debbie,jij werkt enkel mee aan de uitsluitingen van armen,das erg van dit van U te moeten zien
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent dan ook niet van de slimste arme hé,geen verwijt hoor,mensen zijn nu eenmaal verschillend
![]()
![]() |
#154 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En dan lig je te zagen dat je uitgesloten wordt???
Ik zal je eerlijk zeggen dat wat mij betrof de deur nog op een kier stond, maar met deze uitspraak trok je de deur definitief dicht. Doeiii en tot nooit meer!! Trouwens hoe zit dat met je nieuwe initiatief? veel verder dan op het vws te kakken ben je nog niet gekomen zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik veronderstel dat hier enkele uitspraken wat moeten gerelativeerd worden. Mensen met een zelfde ideaal zouden beter elkaar leren aanvaarden voor wat ze zijn en samen achter hetzelfde staan, al is het op een verschillende manier.
Het verleden wees al uit dat het ene woord het andere meebrengt. VWS (wie daar ook deel van uitmaakt) zou (als organisatie) dat moeten overstijgen en naast zich neerleggen ipv er aan mee te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat er nu eenmaal heel veel armen graag zouden gaan werken,zelfs als het een onderbetaalde job is En hoe zou het komen dat het VWS met elke armenorganisatie in ruzie leeft? ![]() PS. bedankt voor mij volledig te bannen van jullie site,ik maakten mij daar toch maar meer druk dan wat anders duveltje382
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die heeft ze toch echt niet allemaal meer op een rijtje staan hé ![]() En goede vriendin vroeg vandaag waarom ik dan met het VWS in zee was gegaan,ik stond er idd. met mijne mond vol tanden Ik mag ook wel eens fouten maken ...............
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 30 november 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |