![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ps ik vind dat plaatstekort in de jeugdpsychiatrie nogal wat belangrijker ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Partijlid
|
![]() Dat is een leugen. De profeet Mohammed heeft geprobeerd Joden en christenen bij mekaar te brengen, en aan te sluiten bij een godsdienst van eenheid. Omdat dit niet wou lukken, is hij met zijn eigen ding begonnen. Hij maakt inderdaad enkele opmerkingen aan het adres van de joden, maar die waren dan ook terecht. Alleen, is het niet te vermijden dat mensen afwijken van hun doelstellingen, er niet in slagen ze te realiseren. Dat is nu eenmaal typisch menselijk. Zowel Joden als moslims hebben een heel mooie religie, maar haast niemand slaagt erin de doelstellingen ervan te realiseren. Het is genoeg dat men het probeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Trouwens wat heeft het vb in heel die discussie te maken ? Het zijn hier toch Turken, die Joden aan het bekogelen waren, in het bijzijn van de politie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Partijlid
|
![]() wat ik schreef is juist. Jij bent als geobsedeerd om de moslims te criminaliseren. In de jaren '30 zou je voorop gestaan hebben om de Joden te criminaliseren. Je maakt mij niks wijs. Ik weet dat het om een psychische conditie gaat. Je hebt gewoon een zondebok nodig om je haat op af te reageren. Ik beklaag de mensen die in je onmiddelijke omgeving moeten leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien komt het omdat "de anderen" minder crapuul in hun gelederen tellen dan hen. Misschien komt het omdat "de anderen" meer opvoeding en manieren hebben? Misschien komt het omdat "de anderen" minder pretentie hebben, minder minachting voor "de ongelovige honden" dan bepaalde bendes achterlijke agressieve idioten die zo dikwijls de nieuwsberichten halen? Tussen haakjes, volgens sommige krantenartikels "beseften die jongens niet wat ze deden"... maar vandaag lees ik in de Standaard dat enige tijd geleden dezelfde bende in Beringen stenen en vuiligheid gooide naar een andere groep (gewone) jongeren in datzelfde centrum. Het zit dus wel degelijk in hun lijf, en ze zullen nog wel van zich laten horen in de toekomst, onder identieke omstandigheden. Hoe moeten ze hun tijd anders doorbrengen, nietwaar ? En wij hebben de pretentie hen de les te lezen! Waar halen we het lef vandaan... Laatst gewijzigd door andev : 7 december 2006 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2006 om 12:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Partijlid
|
![]() Daar ben ik nu eens pertinent zeker van dat het opnieuw zal gebeuren zie. Immers, de ziekte die aan de basis daarvan lag, is nogsteeds ingebakken in onze cultuur. Er zijn er die zich daaraan vastklampen, als was het hun leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door circe
![]() Heb je het nu over die Slag bij de gracht of zoiets, waar Moke eigenhandig zo'n 800 joodse mannen liet afslachten? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat U schreef was dat Mo "enkele opmerkingen aan het adres van de joden, maar die waren dan ook terecht."Wat ik schreef waren de historische feiten zoals door de moslims zelf genoteerd in hun overleveringen. Indien U de moord op 800 joodse mannen (de eerste genocide uitgevoerd op Joden trouwens) als "terechte opmerking van Mohammed" wenst te klasseren, dan laat ik dat aan jouw beoordelingsvermogen over.
Citaat:
Het is wel opvallend dat U nu net de kristallnacht erbij wil sleuren: het ging hem de nazis nu niet bepaald over "kritiek op de joodse religie" maar wel over "haat jegens joden".Gezien U zo te zien evenmin het onderscheid kent tussen "kritiek op joodse religie" en "jodenhaat" , vermoed ik dat net JIJ op de eerste rij had gestaan om de joden te criminalizeren moest je in die periode geleefd hebben. Als "vreemdeling" hier op deze site vind ik bovendien dat je tamelijk wat noten op je zang hebt om onmiddellijk te gaan besluiten dat de mensen uit mijn leefomgeving "beklagenswaard" zouden zijn!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 december 2006 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met het geloven van spijtbetuigingen moet men altijd voorzichtig zijn. Zeker als de straf er voor een groot stuk vanaf hangt. |
|
![]() |
![]() |