![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of vervroegde vrijlating uit de kerkers van het Vlaemssch-nationalistische bewind.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() Het verbaasd mij echt dat er nog mensen zijn die belgië nog zien zitten. Welk belang heeft dat nu nog? Elk volk met zijn eigen taal en cultuur heeft rechtop zijn eigen land . Moest dit principe over heel de wereld eens toegepast worden, zouden er veel(niet alle) konflicten opgelost geraken. Het is altijd dat proberen verschillende volken in een land te persen dat al voor veel leed heeft gezorgd.
Een erg voorbeeld was Yoegoslavië. Hadden ze voor al die volken de grenzen reeds lang vastgesteld, waren al die balkanoorlogen er nooit geweest. Dat er dan nog mensen zijn die ten allen tijde vlamingen en walen in een land willen blijven persen ,is onbegrijpelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() ja, ik zie ook niet goed welke heil dat sommige mensen nog zien in het bewaren van de belgische staat. alez, ik kan niet begrijpen waarom mensen met hand en tand belgie willen behouden. tot welzijn van wie zouden we dat doen? wie wordt er beter van een ééngehouden belgie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() Ik denk dat gij iemand zijt die in wallonië woont of dicht bij de taalgrens ergens en dan begrijp ik u wel. Maar zo krijgt ge een verdraaid beeld van de hele zaak.Ik ben niet tegen fransstaligen. Gewoon elk zijn eigen huisje, dat maakt de beste geburen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() Weet je, in het engels zeggen ze dit:
"Good fences make good neighbours" Laatst gewijzigd door Argusx43 : 15 december 2006 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Gouverneur
|
![]() Dat is het net, ik ben voor Vlaamse onafhankelijkheid maar ik heb NIETS tegen Wallonië of Walen. Ik heb iets tegen België.
Is dat extremistisch? Ik heb geen 'onder de kerktoren' mentaliteit, verre van. Maar België heeft bewezen dat het niet werkt. En ik wacht al heel heel lang op het eerste argument voor het behouden van België. Het enige wat je hoort is 'dan worden de Franstaligen buiten gezet!' of 'dan gaat de grens toe' en 'wij zijn toch allemaal mensen' Natuurlijk zijn wij allemaal mensen! Net zoals Nederlanders, Duitsers en Noren mensen zijn. Moeten we daarom in 1 land? NEE. Maar dat wilt Bazilfunk maar niet snappen. Hij blijft maar schreeuwen dat seperatisme gelijk is aan bekrompenheid en egoïsme. Hij doet maar, het zal België niet redden. Maar het is stom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig is er nog wel lombas genoeg voor iedereen.
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefde, ik bedoel liefde, ja, dat bedoel ik.
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens klinkt dat best wel vunzig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() HULDEGEDICHT AAN lombas
lombas lombas naaimasjien Hoort Hoort Floris Jespers heeft een lombasnaaimasjien gekocht Wat Wat jawel Jespers lombas naaimasjien hoe zo jawel ik zeg het u Floris Jespers heeft een lombasnaaimasjien gekocht Waarom waardoor wat wil hij Jawel hij zal hoe zo Circulez want lombas NAAIMASJIEN IS DE BESTE de beste waarom hoe kan dat wie weet alles is schijn Singer en Sint Augustinus Genoveva van Brabant bezit ook een lombas die Jungfrau von Orleans Een lombasr? jawel jawel jawel jawel ik zeg het u een lombas versta-je geen nederlands mijnheer Circulez Bitte auf Garderobe selbst zu achten ik wil een naaimasjien iedereen heeft recht op een naaimasjien ik wil een lombas iedereen een lombas Singer zanger meesterzangers Hans Sachs heeft Hans Sachs geen lombasmasjien waarom heeft Hans Sachs geen lombas Hans Sachs heeft recht op een lombas Hans Sachs moet een lombas hebben Jawel dat is zijn recht Recht door zee Leve Hans Sachs Hans Sachs heeft gelijk hij heeft recht op lombas NAAIMASJIEN IS DE BESTE alle mensen zijn gelijk voor lombas Circulez een lombas Panem et lombasem Panem et lombasem Panem et lombasem Panem et lombasem et lombasem et lombasem Ik wil een lombas wij willen een lombas wij eisen een lombas wat wij willen is ons recht ein fester Burg ist unser Gott Panem et lombasem Panem et lombasem Panem et lombasem et lombasem et lombasem Waarom hoe zo wat wil hij wat zal hij Salvation army Bananas atque Panama de man heeft gelijk hij heeft gelijk gelijk heeft hij jawel jawel jawel waarom wie zegt dat waar is het bewijs jawel hij heeft gelijk Panem et lombasem Panem et lombasem Panem et lombasem et lombasem et lombasem lombas NAAIMASJIEN IS DE BESTE
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lach niet, ik heb dat nog voorgedragen in het vijfde middelbaar - ik geloof zelfs met een enkele collega van de LSP.
![]() |
![]() |
#157 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Zeg, is die wake nu al geweest of moet ze nog komen?
En indien ze nog moet komen, wanneer is ze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Amai dat is hier opeens stil
![]()
![]() |
#159 |