![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welnu mijn beste: De kerk bestaat al véél langer dan ons koningshuis en drukte tot hiertoe een veel diepere kulturele stempel op ons maatschappelijk bewustzijn dan onze koekendozen koningshuis. Als jij echter de geschiedenis wil laten interpreteren naargelang het jouw sexuele voorkeur beter uitkomt dan kan ik jouw sympathie voor tijdelijke alliantie tussen kerk, staat en leftisme in dit land een heel klein beetje begrijpen. Ze goedkeuren evenwel zou getuigen van een verregaande intellectuele aberatie. Let echter op de volgende inconsequentie: Het koningshuis als fervent en onvoorwaardelijk lid van de ultraconservatieve opus dei secte veroordeelt onvoorwaardelijk elke vorm van homofilie. Jij ook Raf? ![]()
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus niks van moeten blijven splitsen, dat is niet gebaseerd op feiten en die drie regeringen zijn het resultaat van in het verleden NIET tot taalgrensoverscheidende oplossingen te GERAKEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, het blijven onverkozen, en dus ondemocratische, troonzitters die bovendien nog onschendbaar zijn ook. Daardoor kunnen zij zich alles permiteren waar elke gewone burger voor gestraft wordt. En of ze daar gebruik van maken! Opdoeken dus die vuige handel!
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al zei: les goûts et les couleurs ne se discutent pas.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Een Rasvlaming zegt: over smaken en kleuren valt niet te twisten.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 december 2006 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Van de 3 homoseksuelen wiens politieke voorkeur mij bekend is; zijn er 2 liberaal en 1 (gematigd) rechtsconservatief. En onder 'rechtsen' is het evenzeer grote mode tegenwoordig om pro-staat en pro-centralisering te zijn. Nu ja, niet alleen tegenwoordig. Het is altijd zo geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dan ook geen "rasvlaming" (iets wat volgens mij niet eens bestaat) en ik geef er hier de voorkeur aan om me uit te drukken in een mooie, warme, romantische taal. Mag ik?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Stemmenkampioen is voor internetnerds!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() internetpeilingen zijn toch waardeloos.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb uiteraard ook ja gestemd.
Ook ik stem al een half jaar op de stemmenkampioen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moge mijn erkentelijkheid je eeuwig en drie dagen achtervolgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Gebruik misschien de oorspronkelijke taal van dat citaat?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen geven nu eenmaal nog immer de voorkeur aan de 'universele hoftaal'. Nietwaar, Hans en Ruben?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 18 december 2006 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe al mee sinds het prille begin!
![]()
![]() |
#157 |
Gouverneur
|
![]() Heb me zojuist ingeschreven in de Stemmenkampioen en heb uiteraard nee gestemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Tja, een onafhankelijk Vlaanderen zou inderdaad het einde betekenen van de verfransing van de Vlaamse Rand. Natuurlijk bent u er dan tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik dat doen, wanneer er zo'n mooie Franse variant te mijner beschikking is?
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |